Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1101
Hei, unnskyld hvis jeg poster feil men så ikke no spesifikt forum for telefoner..

Det jeg lurte på er at nå har jeg hatt tlf siden igår, og plutselig slo den seg av Pga ikke no strøm igjen, så når jeg satte den til lading så funka det helt fint i begynnelsen, men plutselig slutta den og lade osv, hadde vel lada i ca 30min før den slutta.. Men da prøvde jeg å sette den på lading igjen, men den reagerte ikke, og det går heller ikke å slå den på igjen.. Og 30 minutters lading er mer enn nok til å bruke en tlf i hvertfall 1times tid så vidt jeg erfarer..

Og den lille røde lampa lyser når jeg har kobla den til, men den vil ikke lade eller slå seg på, noen som kan hjelpe litt?

Har også tatt ut og inn både batteri og simkort
Det er en produksjonsfeil, samme skjedde med min. Lever inn der du kjøpte den og du vil enten få en ny eller så vil de fikse det.
Trådstarter
Blir kanskje litt vanskelig når jeg bestillte den fra netonnet?

Forresten nå lader den helt fint igjen, skal vente å sjekke om jeg kan slå den på etterpå, etter en times tid eller noe slikt, så får vi se hva som skjer
http://www.netonnet.no/Support/Index

Produktgarantien dekker kun opprinnelige feil, det vil si feil som fantes i varen ved levering.
Vis hele sitatet...
Sist endret av Dimergon; 25. august 2010 kl. 12:10.
Sitat av Layzer Vis innlegg
Blir kanskje litt vanskelig når jeg bestillte den fra netonnet?

Forresten nå lader den helt fint igjen, skal vente å sjekke om jeg kan slå den på etterpå, etter en times tid eller noe slikt, så får vi se hva som skjer
Vis hele sitatet...
Neida, ring netonnet, det er 5års garanti på telefonen. De har da ansvaret for å fikse den om den ikke funker pga ting som f.eks. produksjonsfeil.
Trådstarter
Sendte dem en mail, så får jeg se hva dem svarer