Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 825
Okay, noen som kan hjelpe meg med prt scr feilen min?

Det som skjer er at når jeg skal ta prt scr av scoren min eller noe sånt på Cs: s så får jeg bare bile av bakgrunden på pc'n, og hvis jeg skulle ha f.eks spotify åpna så blir prt scr av spotify, men ikke av Cs: s, noen som kan hjelpe meg??

(Kan det ha noe å gjøre med at jeg ahr windows 7? Aldri hatt dette problemet ellers)
Dette er et kjent "problem" og har ikke noe med Windows 7 å gjøre så vidt jeg vet. Uansett, bruk console til print screen. Bare skriv "screenshot" i console, og bildet blir lagt i cstrike mappen din. I en mappe som heter screenshots.
Sist endret av staM; 18. august 2010 kl. 22:20.
F5, tar du bilde ingame, så går du i csstrike mappe som hette Screenshot
Trådstarter
Sitat av staM Vis innlegg
Dette er et kjent "problem" og har ikke noe med Windows 7 å gjøre så vidt jeg vet. Uansett, bruk console til print screen. Bare skriv "screenshot" i console, og bildet blir lagt i cstrike mappen din.
Vis hele sitatet...
Ok, takk for hjelpen

Mens vi først snakker om det her med mapper, er det noen som vet hvor recordsa jeg gjør havner hen?

Mens vi først snakker om mapper, noen som vet hvor recordsa man gjør blir lagra?

Mens vi først snakker om det her med mapper, er det noen som vet hvor recordsa jeg gjør havner hen?
Records kan du kjøre med console ingame, for så å ta det opp med f.eks fraps eller lignende. Husker ikke commanden for å starte avspilling av demo, men google er din venn

Btw; Trenger virkelig ikke samme spm 3 ganger på 1 post. Vi er ikke SÅ treige. ^^
Sist endret av McVik; 18. august 2010 kl. 23:39.
Trådstarter
Hehe det vet jeg, men vet du hvor det havner hen? :P

Haha var ikke meninga, trodde det skulle komme et nytt inlegg og ikke komme i samma som det forrige så jeg så det ikke (A) :P
Sitat av Layzer Vis innlegg
Hehe det vet jeg, men vet du hvor det havner hen? :P

Haha var ikke meninga, trodde det skulle komme et nytt inlegg og ikke komme i samma som det forrige så jeg så det ikke (A) :P
Vis hele sitatet...
Siden McVik ikke skjønte spørsmålet og konsentrerte seg mer om å være nesevis, skal jeg prøve å svare på spørsmålet ditt. Demoene dine ligger slik: Steam/steamapps/brukernavn/counterstrikesource/cstrike/demonavn
Trådstarter
Sitat av staM Vis innlegg
Siden McVik ikke skjønte spørsmålet og konsentrerte seg mer om å være nesevis, skal jeg prøve å svare på spørsmålet ditt. Demoene dine ligger slik: Steam/steamapps/brukernavn/counterstrikesource/cstrike/demonavn
Vis hele sitatet...
Ah ok, takker så mye

Noen som vet hvordan jeg kan få gjort dem om til vanlige film filer?
Sist endret av Layzer; 19. august 2010 kl. 13:37.
Sitat av Layzer Vis innlegg
Ah ok, takker så mye

Noen som vet hvordan jeg kan få gjort dem om til vanlige film filer?
Vis hele sitatet...
Det har blitt diskutert før.

http://freak.no/forum/showthread.php?t=17363
Sitat av Layzer Vis innlegg
Ah ok, takker så mye

Noen som vet hvordan jeg kan få gjort dem om til vanlige film filer?
Vis hele sitatet...
Her ligger det en litt mer detaljert forklaring.