Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 445
Hallo, jeg bare lurte på om det er noen som har denne telefonen og om det er en bra telefon, er på utkikk etter en ny mobil og vurderer å kjøpe denne men tenkte jeg kunne ta å høre her om det en noen som vet om den er bra
Helt grei telefon. Suverent kamera! Men synes skjermen er litt uresponsiv. Jeg opplevde den også som litt treg. Jeg ville nok vurdert andre alternativer hvis kamera ikke er viktigst for deg.
Trådstarter
Ok hehe, nei er vel ikke kamera jeg er ute etter, er mer en litt stilig tlf, med bra kamera selvfølgelig, men også musikk osv...
Treg? tenker du på lagg da eller bare at den er litt treg av seg?
Sist endret av Layzer; 7. juni 2010 kl. 11:27.
Sitat av Layzer Vis innlegg
Ok hehe, nei er vel ikke kamera jeg er ute etter, er mer en litt stilig tlf, med bra kamera selvfølgelig, men også musikk osv...
Treg? tenker du på lagg da eller bare at den er litt treg av seg?
Vis hele sitatet...
Ja, husk at denne skjermen er en trykkskjerm. Dvs at du må fysisk trykke ned på skjermen for at den skal reagere. I motsettning til en kapasitiv skjerm som reagerer ved den minste berøring.

Jeg vill kanskje tatt en titt på HTC Legend, SonyEricsson X10 Mini, Samsung S8500 Wave, eller Nokia X6.
Trådstarter
Jaja det er jeg jo klar over, er en touch mobil jeg vil ha, men får se, skal ta å se litt på andre obiler også.. tenkte å ta en titt på Sony Ericsson Xperia X10 Sensuous også, men så er jo jeg litt dum og liker designet litt for mye, å vivaz falt heller i smak da :P
Meizu M8 sier bare jeg!