Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 1140
Hva: Slottsfjellfestivalen
Hvor: Tønsberg, Vestfold
Når: 16. – 18. juli
Pris: 1295,- (inkl. billettavgift) for alle dagene
Hva: BigBang, Bob Hund, Håkan Hellström, Kaiser Chiefs, Marit Larsen, The Streets, Turboneger ++

Noen som skal på Slottsfjell i år? Jeg har aldri vært der før, men jeg skal dit for å se Kaiser Chiefs, Katzenjammer, Thunderheist, Heroes & Zeros, The Streets, The Wombats, Lay Low, Skambankt og Soulfly, så sant det lar seg gjøre. Kanskje man kan få til en liten nFF gathering?
Hertugen av Dvask
Screwdriver's Avatar
Hadde vært gøy å tatt turen, men tviler på at økonomien holder.
Ville selv sett BigBang, Bob Hund, The Streets, Turboneger, Katzenjammer, Skambankt m.m. om jeg fikk penger fra himmelen. Håper ellers at det blir en hyggelig festival for de som drar.
Hieronymus
Miyamoto's Avatar
Trådstarter
Dårlig med svar, så da antar jeg at ingen skal dit?
Jobber frivillig som stagehand på kastellnatt. Ingen nevner 65daysofstatic og Motorpsycho..
Jeg skal dit på Lørdag, kanskje Fredag er ikke sikker.
Artig at du lagde denne tråden, jeg tenkte tanken på å mekke en ;D

Paperboys, Katzenjammer, Ila Auto, Turboneger, Captain Credible og Skambankt Blir fett
Sist endret av DerComment; 11. juli 2009 kl. 20:07.
Noen som aner hvor kastellscenen er? Jeg kan bare huske 4 scener fra i fjor.

Jeg skal 99% sannsynlig ikke dit, broder'n har ikke barnevakt. Jeg kjenner heller ingen andre som skal dit. Det er litt kjedelig. Hadde vært gøy å få med seg Gojira og Soulfly.
Tror jeg tar turen ditt hvis jeg har penger, men det blir ikke hele helgen da isåfall...
Hva går det castle night ut på egentlig? sto lite om det på siden dems sist jeg sjekke og i avisa
Hva er aldersgrensen?
Synes også det var litt dårlig med artister, eneste som jeg likte var Soulfly og Turboneger.
Jeg og faren min skal være vakt på fredagen, så får vi gratis inngang resten ;D
Sitat av Isbit Vis innlegg
Hva er aldersgrensen?
Synes også det var litt dårlig med artister, eneste som jeg likte var Soulfly og Turboneger.
Vis hele sitatet...

Da jeg var der i fjor, for å se lokalbandet The Bluejays, var det ingen aldersgrense. Mange som hadde med seg ungene sine dit.
Freak Trooper
Joey's Avatar
Jeg skal dit som fotograf for Dagsavisen.
Sist endret av Joey; 12. juli 2009 kl. 04:24.
Ser ut som en fet festival. Får dessverre ikke ferie før slutten av juli, men mange band som hadde vært sjeft å se.
Hieronymus
Miyamoto's Avatar
Trådstarter
Har lagt ut en tråd for et potensielt Slottsfjelltreff om noen er interesserte.
Sist endret av Miyamoto; 12. juli 2009 kl. 18:46.