Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  33 2527
Tittel: Left 4 Dead
Utgivelsesdato: 18. november (Steam), 21. november (butikk)
Utvikler: Valve
Plattform: PC Windows, Xbox 360
Singleplayer: Singleplayer offline + 3 AI bots
Multiplayer: 4 player co-op + 4 on 4
Sjanger: FPS

Left 4 Dead handler om fire "Survivors" som prøver desperat å overleve i områder med "Infected". Disse skapningene er da mennesker som har blitt smittet av en mutert form for rabies. Dette blir i grunn som 28 Days/Weeks Later i spillform.

Mer info: http://www.l4d.com/

Noen som har planer om å prøve dette? Ser for meg nFFere samles i 4-player co-op mode for lots of fun!
Det spille virka fett, får vell vurdere å skaffe meg det når det kommer...Men har ingen planer enda, men ingenting er umulig
Ja dette skal bli morro Har ventet på det siden juli i fjor. Et halvt år utsettelse var litt skuffende.
Dette ser SYKT sweet ut
Ser jo ut som et bra spill, men jeg liker ikke slike spill. :P Litt pysete av meg. Hoho. Men til dere som går til anskaffelse av spillet, skriv gjerne en anmeldelse. :P
Hieronymus
Miyamoto's Avatar
Trådstarter
Sitat av flap
Ser jo ut som et bra spill, men jeg liker ikke slike spill. :P Litt pysete av meg. Hoho. Men til dere som går til anskaffelse av spillet, skriv gjerne en anmeldelse. :P
Vis hele sitatet...
Jeg pleier ikke å spille skumle spill jeg heller, men blir i grunn litt "tryggere" når man kan sitte med 3 andre og spille sammen
▼ ... over en måned senere ... ▼
Hieronymus
Miyamoto's Avatar
Trådstarter
UPDATE:

Left 4 Dead er nå tilgjengelig for pre-order via Steam. Om du forhåndsbestiller nå, sparer du 10%.
Pris: $44.99 (litt under 300,-)

Systemkrav:
CPU: 3.0 GHz
RAM: 1 GB
Grafikk: 128 MB, Shader 2.0, ATI 9600/GeForce 6600 eller bedre
Lagring: 7.5 GB
Lyd: DirectX 9.0c-kompatibelt
OS: Windows XP/Vista
Hvorfor kommer det ikke på PS3?
Co-op vil det si at man kan spille campaign med venner over LAN?
Hieronymus
Miyamoto's Avatar
Trådstarter
Sitat av Public_htmL++
Co-op vil det si at man kan spille campaign med venner over LAN?
Vis hele sitatet...
Er ikke akkurat campaign, men mer et mål om å komme fra ett punkt til et annet, og rett og slett bare holde seg levende.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Så, hva synes folket? Har hatt et par runder, og må si det er ganske unnerholdene. Blir endel spray n pray i alle retninger og litt vanskelig å holde oversikt, men det er et morsomt spill.
Har testet det så vidt hos Kugie, helt greit for min del. Ikke noe sykt. For min del er det et type spill som er artig i starten; men man går fort lei av.

Det feteste (enda) var å skyte på den røde bilen så alarmen gikk. Og hele jævla zoombie-byen kommer løpende mot deg
ja, kjøpte spillet i går og venter på at i morgen er dagen gleder meg
Sitat av Spiralgalakse Vis innlegg
Hvorfor kommer det ikke på PS3?
Vis hele sitatet...
Såvidt jeg har fått med meg, så samarbeider Valve med Microsoft, ikke Sony.


Har prøvd demoen, og det ser rett og slett rått ut! Helt kaos. Noe som er dritkult er å slå zombiene.
Sist endret av Eplekjekk; 17. november 2008 kl. 20:18.
ja da var left4dead ute noen som liker det?..
jeg likte demoen meget bra men da jeg skulle spille Versus blei det for extremt skjedelig!
Sitat av Eplekjekk Vis innlegg
Såvidt jeg har fått med meg, så samarbeider Valve med Microsoft, ikke Sony.


Har prøvd demoen, og det ser rett og slett rått ut! Helt kaos. Noe som er dritkult er å slå zombiene.
Vis hele sitatet...
Half-Life serien er også fra Valve, og den er nå iallefall å få på begge konsoller, så..
Sitat av simdal Vis innlegg
Half-Life serien er også fra Valve, og den er nå iallefall å få på begge konsoller, så..
Vis hele sitatet...
Hehehe, jepp, bare 2 konsoller der ute som gjelder
Synes det var sinnsykt rått! Men litt i korteste laget når en tenker på produksjonstiden. Det kommer sikkert nye maps, både fra utgiver og custom, men jeg synes fortsatt det godt kunne vært minst dobbelt så mange fra starten
Sitat av Spiralgalakse Vis innlegg
Hvorfor kommer det ikke på PS3?
Vis hele sitatet...
Mest sannsynligvis fordi PS3 er en bitch å utvikle for, mens Xbox 360 har de beste utviklingsverktøyene av consolene og overgangen dit er lett fra Windows. (Er ikke noen MS-fan btw).


Har spilt Left 4 Dead demoen online på PC, og split-screen på Xbox 360. Moro er det.. men anbefaler å spille demoen litt før man evt. kjøper det. Avhengig om man liker det eller ikke kan det være enten 2 timer gameplay eller 100 timer. All moroa ligger vel i online-spilling. Single-player er greit, men kortvarig og uniformt.
Har spilt noen timer Co-op og versus nå, og jeg må si jeg digger det. Det er litt frustrerende til tider når du føler at du har maks uflaks og alt driten kommer samtidig, og du er veldig avhengig av samarbeid. Spillet bør spilles sammen med 3 venner, og blir kulere når dere faktisk begynner å få det litt til. Vi spilte 3 venner + en kuk fra Nederland som ødela alt.

Hvis det er noen her som er hypp på å spille sammen litt, så skrik ut.
Left 4 Dead er det andre spillet jeg har kjøpt meg i år, og jeg angrer ikke. Det tar et spill som ville vært kult på singeplayer og gjør det 1000 ganger kulere online. Både Co-op og versus er kult, selv om jeg for tiden finner mest underholdning i versus. Jeg kan anbefale dette spillet.
Til tross for at jeg kjører spillet på det absolutt laveste som går an, og fortsatt lagger litt her og der, så synes jeg det er et av de beste spillene jeg har spilt i det siste.

Men jeg syns det virker som om det er litt problemer med serverene, noen ganger (samme hvem som creater) lagger serveren litt/mye, og det er jo litt dritt.
Sitat av simdal Vis innlegg
Half-Life serien er også fra Valve, og den er nå iallefall å få på begge konsoller, så..
Vis hele sitatet...
Ok. Har ikke fått med meg det jeg.
Sitat av Eplekjekk Vis innlegg
Ok. Har ikke fått med meg det jeg.
Vis hele sitatet...
Rykter om at neste HL ikke kommer på PS3 da. Men om det er fakta har jeg ikke peiling på.
En venn av meg har Left 4 Dead, og det er rett og slett FETT!
Det ser bra ut selv om du har innstillingene noen lunde lavt, og Versus delen er Awesome! Det er rett og slett digg å være Hunter eller Boomer på multiplayerdelen på Versus!
Anbefalt
Hieronymus
Miyamoto's Avatar
Trådstarter
Sitat av Deadlock Radium Vis innlegg
En venn av meg har Left 4 Dead, og det er rett og slett FETT!
Det ser bra ut selv om du har innstillingene noen lunde lavt, og Versus delen er Awesome! Det er rett og slett digg å være Hunter eller Boomer på multiplayerdelen på Versus!
Anbefalt
Vis hele sitatet...
Tank > *

Men jeg ser noen nevnte lagging, og når man spiller på dedicated valve servers, så har det fint lite å si hvem som mekker game. Serverne lagger uansett hva man gjør. Man kan jo selvfølgelig ha griseflaks og få en god server. Det beste er om du har et par kompiser med veldig gode linjer (for eksempel universitetsstudenter som bor på samskipnadshybler). Bare be de om å hoste LAN-server, så får du fort mye bedre games.
Left 4 dead er det .. ca. 5. spillet jeg har kjøpt i livet mitt.
Ganske bra spill. Jeg kjøpte 4-pack for å spare litt penger (Du får 4 for prisen av 3), synes at spillet koster mer enn nødvendig, så hadde egentlig ikke tenkt å kjøpe det.
Hieronymus
Miyamoto's Avatar
Trådstarter
Sånn som spillet er akkurat nå, så føler jeg at spillet koster unødvendig mye, men det kan jo tenkes at man får flere maps senere? Og det at de har en rekke dedikerte servere stående vil jo også si at de trenger penger for å drifte disse, så det kan kanskje forklare prisen.
Sitat av Joshiwo Vis innlegg
Sånn som spillet er akkurat nå, så føler jeg at spillet koster unødvendig mye, men det kan jo tenkes at man får flere maps senere? Og det at de har en rekke dedikerte servere stående vil jo også si at de trenger penger for å drifte disse, så det kan kanskje forklare prisen.
Vis hele sitatet...
Håper på en L4D DLC om ikke mange uker
L4D er det eneste spillet jeg har kjøpt på ~5 år. Og jeg angrer ikke ett sekund.
Følelsen av å massakrere flere hundre zombier sammen med gode venner, er rett og slett ubeskrivelig! ;-)

Men sånn som det er nå, blir det litt kjedelig i lengden. Så har et stort håp om at det kommer en update snart.
Nye våpen, nye campaigns osv. hadde vært utrolig bra.
Left 4 dead er best hvis man er med noen man kan dele spenningen med hvis man spiller det aleine er det ikke så gøyt
Versus, med folk som samarbeider bra, er virkelig en spesiell spillopplevelse. Anbefales på det sterkeste, og det er forbanna morsomt når du knuser motstanderen.
Noen som har fått til LAN med cracka versjon? Lasta ned Skidrow releasen og fulgt en guide hvor man skal skrive inn konsollkommandoer, men blir kasta ut av gamet med engang.
▼ ... noen uker senere ... ▼
The one who knocks
CosmoKramer's Avatar
Noen som har sett noe til L4D updaten som skulle komme ut nå den 29.12? Valve lovet mer spillbart innhold... Det lukter nye vs. maps lang vei