Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1569
ARG (Alternate Reality Game) er jo veldig populært om dagen. Jeg lurer derfor på om noen nFF-ere kunne være interessert i å bli med på noe slik i Oslo?

Jeg har noen ganske gode ideer, men trenger selvfølgelig å alliere meg med noen få som kan hjelpe til.

Så derfor, finnes det folk som er interessert i å spille, og noen som er interessert i å være med å organisere det hele?
Hmm.. dette høres spennede ut, jeg har selv følgt med på ARG spillet på face en stund,, det kunnet funket på nff, men da krever en real innsats! og mye planlegging.
Sist endret av noobpower; 3. september 2009 kl. 15:42.
Var på tur å spørre om hva ARG er, men kom på at man kunne jo faktisk søke.
Legger med link til side der jeg kunne lese litt om hva dette er, og er sikker til nytte for andre også som ikke har vært inne på temaet før.

http://en.wikipedia.org/wiki/Alternate_reality_game
Hadde vært ganske kult ja.

For et godt eksempel: http://www.dagbladet.no/spill/blogg/...ppet-og-drept/
Ok. Jeg tenker jeg begynner å designe ett anywho, så får jeg heller presentere når det eventuelt blir ferdig.
Sitat av noobpower Vis innlegg
Hmm.. dette høres spennede ut, jeg har selv følgt med på ARG spillet på face en stund,, det kunnet funket på nff, men da krever en real innsats! og mye planlegging.
Vis hele sitatet...
Beklager OT spørsmål, men hva heter dette spillet? Vil gjerne prøve det selv
Og jeg tror at du i denne sammenheng mener Facebook?
Ikke nødvendigvis.

Spillet er interaktivt, og derfor nevner jeg spesielt Oslo. Det kan være at man må finne noe et sted i byen, for å komme videre spillet. Det bygger seg videre på at spillerne kollektivt jobber sammen om en løsning.
Lenge siden jeg har spillt ARG. Jeg er så med!
Sitat av stigi Vis innlegg
Beklager OT spørsmål, men hva heter dette spillet? Vil gjerne prøve det selv
Og jeg tror at du i denne sammenheng mener Facebook?
Vis hele sitatet...
www.Rottenetter.no
Jeg føler allerede at det at Per Sandberg banket opp en asylsøker i 2001 og kun fikk 3.000kr i bot, har noe med saken å gjøre. Det må være noe mer der. Hm.
Dun know what to do
appleaya's Avatar
Hei. Tenkte du at vi skulle starte et eget ARG fra begynnelsen av? Med oss selv som PM's?
Jeg har spillt en del ARG og syntes det hadde vært dritkult å vært PM
Sist endret av appleaya; 9. september 2009 kl. 19:09.