Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 4195
Hei, jeg og et parr kompiser skal til Sunny beach den 6.juni og blir i 2 uker.
Vis noen har tips til ting å gjøre og finne på mens vi er dær hadde vi satt pris på det.
Lurer åsså på priser på hele spritflasker 1L osv, og hva det koster per dag ca å leve GODT.
Kan også møte opp med eventuelt andre ferierere haha.
Vi er hitill 3 hyggelige karer på 19 år.
Takk for svar
Sitat av Ksi Vis innlegg
Vis noen har tips til ting å gjøre og finne på mens vi er dær hadde vi satt pris på det.
Lurer åsså på priser på hele spritflasker 1L osv, og hva det koster per dag ca å leve GODT.
Vis hele sitatet...
Jeg tror nok priser på taxi og mat er det dere burde prioritere å finne ut av. 1L med sprit koster nok ikke mye, dere drikker vel ikke en liter om dagen?

For å svare på spørsmålet ditt: Beregn 1000kr dagen så kan dere nok leve GODT. Hvor GODT dere vil leve avhenger jo av hvor mye penger dere vil bruke da.

Kan jo inkludere dette i samme tråd da.

Og for Guds skyld. Slutt å skrive "dær".
Har vært ca 10 ganger i Sunny Beach nå , har leilighet der nede så kan prøve å svare på noen av spm dine...

Det som er verdt å nevne å finne på der nede er Gokart banen , Action Aqua park er verdt ett besøk , bra å sitte i vann baren å drikke når sola steiker... En tur til Old nessebar kan anbefales, ganske chill midt på dagen der bort å ta seg noe mat å noen pils.. Ellers er det masse bra diskotek å uteplasser der nede..

Prisen på ei flaske Vodka sist jeg var der nede er ca 40 kr for Savoi vodka , det er bra lokal vodka..
Ellers er Flirt Vodka også billig å bra.. Er ikke alkoholen du blir blakk på der nede...

For en bra middag å drikke til bruker du ca 150-200 kr ... Spørst helt hvor du drar å hva du spiser..

Ellers er det full gang hele dagen å natta der nede , vet ikke helt hva som er den store plassen i år .. Men det pleier å varier hva som er den populære diskoen/utestedet... Iceberg er kult , Underground disko med bra stemning... Mye lokale bulgarske folk da... Eller så er Lazur bra for dere tror jeg , mye skandinavere der...

Ellers er bra tips å holde dere unda strippeklubbene ...
Ksi
Trådstarter
Haha beklager, er nordlenning og klarer å leve med skrivefeil.
Takk for svar, hvor mye sprit det går har vell ikke så mye å si. Ønsker å prøve litt forskjellig å blande selv skjønner du. Penger er i utgangspunkte ikke noe problem, jeg liker bare å ha ting under kontroll.
Taxi å matpriser vet jeg ca men det var ikke det jeg lurte på.
Ja angående taxi som han nevner , spør alltid om pris først før dere kjører taxi.. Ellers blir dere lurt trill rundt...

Du skal ikke betale noe særlig mer en 50Lvl fra Burgas Flyplass inn til sunny beach..

Bor dere sentralt i byen trenger dere ikke taxi
Ksi
Trådstarter
Tusen takk for svar, strippeklubb skal vi nok klare å holde oss unna. Har aldri helt skjønt at menn liker å se men ikke røre, da jeg også har nok respekt til å få meg en jente på normalt vis skal dette gå fint��
The World Is Yours
Dongerino's Avatar
Vær forsiktig med taxiene der nede. Jeg har selv vært der og opplevde ingen problemer men flere kompiser av meg har blitt ranet av taxisjaførene der.

Har ikke så mye å dele av erfaring da turen min dit hovedsakelig var en rein fylletur der vi ble skyldig hotellrommet et par tusen som vi heldigvis klarte å stikke av fra på en eller annen magisk måte. Det er egentlig et mirakel at vi overlevde den turen der. Men plassen anbefales virkelig! Jeg blir nok å stikke dit igjen, men da ta det et snev roligere enn sist gang.
Ksi
Trådstarter
Hehe er festglade vi og, men har vært igjennom en del selv så vi skal nok klare å holde oss i skinnet.
Når det kommer til taxi og det meste egentlig skal vi passe ekstremt godt på hverandre å aldri gå alene. Alt skal gå fint når man aldri etterlater noen.
Alkoholpriser
Litt generelle priser

Veiledende priser

På restaurant:
Shopskasalat fra 6 lev
Lunsj fra 9 lev
2-retters middag fra 21 lev

I butikk:
Vann 1½ liter 0,82 lev
Øl 50 cl fra 2,50 lev
Coca Cola 33 cl 1,85 lev
Vin 75 cl fra 6 lev
Vis hele sitatet...
Verdi på bulgarsk leva
Ingen problemer med taxiene så lenge du oppfører deg å bare spør om pris først .. Har kriita taxi rundt flere timer der nede... Mista visa å det meste av penger på fylla... Dem fleste er ok folk , men om du gir dem sjansen til å lure deg kan det fort bli dyrt... Vær obs på å aldri bruke kort andre plasser en Minibank der nede...

Kom på en annen ting dere bør sjekke ut , Khans tent er absolutt verdt å dra på en kveld , er show med utrolig bra mat .. ligger oppi fjellet med utsikt over hele byen... https://www.tripadvisor.co.uk/Restau..._Province.html
Ksi
Trådstarter
Takk vi har valgt å være 14 dager å det kan bli litt mye med bare fest rus å moro så severdigheter og spiseplasser er konge tips tusen takk
Jeg ble forsøkt svindlet på en slik "minibank med kasserer" Så jeg vil anbefale å ta ut i en fysisk minibank om mulig.
Ksi
Trådstarter
Blir bare minibank å vi skal alle være ilag så vi noen skulle by på noe problem skal vi finne løsningen