Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1434
hei Har alltid kjøpt Spotify en gang i måneden på bensinstasjon, og når det har gått en måned har jeg ikke lenger spotify på mobilen. Men den gikk ut for over en uke siden, men kan fortsatt høre på spotify på mobilen? Noe bug eller noe nytt?
Det er fordi du ikke har koblet den opp til nett på nytt og "oppdatert" . Om du hele tia holden den offline så vil den jo ikke få vite at du ikke lenger har premium.
Sitat av Ruudi Vis innlegg
Det er fordi du ikke har koblet den opp til nett på nytt og "oppdatert" . Om du hele tia holden den offline så vil den jo ikke få vite at du ikke lenger har premium.
Vis hele sitatet...
Har vært på flere ganger og oppdatert, den funker forde
Frankrikes Solkonge
Vet ikke hvordan det er i ditt tilfelle, men jeg kjøpte for én måned, oppdaterte lista mi siste dagen før den gikk ut, synca telefonen og satte på offline modus. Dermed går den online etter 30 dager. To mnd spotify premium!
Sitat av BaDomTss Vis innlegg
Vet ikke hvordan det er i ditt tilfelle, men jeg kjøpte for én måned, oppdaterte lista mi siste dagen før den gikk ut, synca telefonen og satte på offline modus. Dermed går den online etter 30 dager. To mnd spotify premium!
Vis hele sitatet...
Awesome! Muligens noe slikt jeg har gjort jeg mener å huske at jeg innstallerte den nye oppdateringen akkurat idet den gikk ut, kanskje det har noe med det å gjøre
Jeg kjøpte for 1 mnd på nett, og etter en måned trodde jeg den hadde gått ut, men likevel hadde jeg det fremdeles på mobilen. Sjekka da brukeren min på spotify.com og de aktiverer automatisk for en ny periode om du ikke 'unsubscriber' på det!
Sitat av skifyr123 Vis innlegg
Jeg kjøpte for 1 mnd på nett, og etter en måned trodde jeg den hadde gått ut, men likevel hadde jeg det fremdeles på mobilen. Sjekka da brukeren min på spotify.com og de aktiverer automatisk for en ny periode om du ikke 'unsubscriber' på det!
Vis hele sitatet...
betyr det at hvis du har kjøpt Premium på nett, så vil den automatisk oppgradere når premiumen har gått ut?
(ノಠ益ಠ)ノ彡┻━┻
Alphanio's Avatar
Sitat av Lakse-mor Vis innlegg
betyr det at hvis du har kjøpt Premium på nett, så vil den automatisk oppgradere når premiumen har gått ut?
Vis hele sitatet...
Automatisk trekke deg penger for en mnd til med premium med mindre du avslutter "abbonemanget".
Hmm, når jeg sa opp Premium-abonentet mitt så gikk det 30 dager før jeg måtte logge på via mobilen, og da var det utilgjengelig.