Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 2890
Hei.
Jeg har et par spm her inne. Det er sikkert svart på 1000 ganger før, men trenger et raskt svar.

På,Torsdag og Fredag sprakk jeg til de grader. Tok da 50 meg Imovane, 600 mg Lyrica og 30 mg Ritalin! har vært å avlevert urinprøver i dag!
For en uke siden tok de en utvidet blodprøver på meg!

Er det noen som har et fornuftig svar å gi meg. Hvor lenge sitter disse stoffene i urin, sammenlignet blodprøver?

Takknemlig for svar
Mvh lurerlittpå
Imovane er du neppe positiv på. 2 døgn deteksjonstid der.
Lyrica har mellom 3-5 døgn, så du trenger litt flaks.
Ritalin har 1-3 døgn, så du skal være maks uheldig om det slår positivt ut.

Lykke til!
Spør like greit her i tråden. Litt OT, men det får gå, håper jeg.

Skal avlegge urinprøve på eget initiativ selv i morgen hos lege, fordi man vil søke på sertifikat. Var avla prøve sist for ca. 2 uker. siden.
Hele greia er at man ikke klarer la være urinere når man står opp om morgenen. Bøtta ned ca 1 liter vann ca en time før jeg stakk til legen sist, men slet fortsatt før det kom en liten skvett. Mye pga angst, da man blir holdt under oppsyn første prøven. Slipper det i morgen.

Hvor lenge før prøven bør jeg bøtte nedpå med vann? Gi dæng i kaffe før man drar til lege? Trenger tips til at man får urinert. Var kleint sist gang, når man brukte bortimot 20 min. før man fikk avlagt prøve. Må stille klokka i rett tid. Skal til legen så fort de åpner kontoret.
Sist endret av ImnotEmo.; 24. mai 2017 kl. 00:20.
Sitat av ImnotEmo. Vis innlegg

Hvor lenge før prøven bør jeg bøtte nedpå med vann? Gi dæng i kaffe før man drar til lege? Trenger tips til at man får urinert. Var kleint sist gang, når man brukte bortimot 20 min. før man fikk avlagt prøve. Må stille klokka i rett tid. Skal til legen så fort de åpner kontoret.
Vis hele sitatet...
Det kan være alt ifra 20min til 1 time avhenging av forbrenningen din, hvor hydrert du er ifra før av, hvor full blæren din er og et par andre ting.
Er du dehydrert så vil nyrene dine konservere vannet mens om du er overhydrert så vil du tisse ganske fort.

Prøv å drikk 0.5-1l liter vann også venter du og ser hvor lang tid det tar før du må tisse.
Tror det vil være den beste løsningen.
Jau. Får innta vann 2 timer før man skal avlegge prøve. Blir lite søvn i natt

Uansett, takk for tips.