Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 3503
Anonym bruker
"Utstø Ørekyte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei. Har trent i noen år nå, og vil prøve steroider. Hvilken mengde burde jeg ta? Tenkte å bestille fra denne nettsiden: https://crazy-bulks.com/product/anad...content=121918
Androl bør du styre langt unna. Det er noe skikkelig dritt. Skaff deg bedre bol som ikke gir deg kreft i levra.
Anonym bruker
"Utstø Ørekyte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av frtoretang Vis innlegg
Androl bør du styre langt unna. Det er noe skikkelig dritt. Skaff deg bedre bol som ikke gir deg kreft i levra.
Vis hele sitatet...
Noe du anbefaler?
Er så mye fake og kjellerlaboratorium at bestilling på nett ville jeg styrt unna. Selv det som omsettes i miljøet er ofte knock offs og en vet ikke helt hva de inneholder. Forskjellen er at om du kjøper lokalt så har de som selger gjerne brukt det selv og vet at det virker og at det ikke medfører infeksjoner, allergiske reaksjoner eller det som verre er.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hei. Har trent i noen år nå, og vil prøve steroider. Hvilken mengde burde jeg ta? Tenkte å bestille fra denne nettsiden: https://crazy-bulks.com/product/anad...content=121918
Vis hele sitatet...
Hvis dette er din første kur så hadde jeg kjørt på meg 500mg Test E hver uke i 12 uker. Anadrol er et veldig dårlig første valg! Testosteron er noe du alltid burde inkludere når du skal kjøre på med kur. Pct er noe som er veldig viktig å kjøre på med etter du er ferdig med kuren din. Hvis du ikke veit hva Pct er, så er du ikke klar for steroider. Du burde ihverfall ikke bestille steroider fra utlandet! Ta deg en tur innom roidboard.biz
På roidboard.biz så finner du folk som selger innenlands.
Du er klar over at siden du linker til ikke har ekte Anadrol, men et "natural alternative", som sannsynligvis bare er humbug? Bare så du ikke bestiller noe derfra. Ta heller en titt på deep web.