Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 1280
Har kjøpt meg en Ipad2 og lurer derfor om det er noen der ute som kan anbefale noen ¨must have apps¨?

Noen som har noen artige eller geniale apps forslag?
Angry Birds!
Skype er jo et must
Cut the rope er heller ikke så værst.
Sist endret av mariofrans; 15. juli 2011 kl. 13:29.
Trådstarter
11 0
Takker, mye artig her
Friendly - Facebook app
Real Racing HD for iPad (man kan også bruke ipad'n som ratt, og en tv som skjerm med dette spillet)
VLC Media Player
Shazam - finn ut hva sangen du hører på heter!
PS Express - gratis "light" versjon av photoshop, hvor du kan gjøre enkle endringer på bildene dine
Groovemaker - lag musikk på padden din
MetalStorm - gratis flyspill
FL Studio , Opera, Angry Birds , Spotify
Det er en tråd her om iPhone apps du finner nok noen av dem til iPad også. Bare søk på iPhone apps i søkefeltet
Sitat av diego Vis innlegg
Det er en tråd her om iPhone apps du finner nok noen av dem til iPad også. Bare søk på iPhone apps i søkefeltet
Vis hele sitatet...
Det er blitt mange tråder om apps til iOS enheter.
Andbefaler og jailbreake, så kan du få instalert retina pad, full force og masse andre gode tweaks. Retina pad, gjør at iphone apps kjøres i iphone 4es retina oppløsning, altså du får bedre kvalitet. Full force gjør iphone programm over til ipad program, vanskelig og forklare men det er veldig bra.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Det er ikke en apps, men nå som jeg har fått min i hus er det nesten så jeg vil si det er et must:

http://www.mac33.com/ipad-2/aluminiu...rd-case-ipad-2

Kosta totalt rundt $75 med expressfrakt. Ingen toll. Ca. 1 ukes leveringstid.
SkyView