Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 1348
Heisann!

Jeg er på leit etter en ny telefon, jeg har ikke vært oppdatert på mobilmarkedet på en evighet.

Har lest litt rundt, og hittil er valget mellom Samsung Galaxy S2 og LG Optimus 3D. Begge koster det samme, så er det noe som har noe pro's and con's, eller andre alternativer til telefon?

Dice
Specmessig er ikke iPhone best, men min menig er at iOs slår de andre. Vent på iPhone 5
Sist endret av mo3; 15. juli 2011 kl. 01:30.
Dice's Avatar
Trådstarter
Sitat av mo3 Vis innlegg
Specmessig er ikke iPhone best, men min menig er at iOs slår de andre. Vent på iPhone 5
Vis hele sitatet...
Jeg er enig, jeg har en iphone 3g nå, så synger på siste vers. Greia er at jeg har litt lyst på noe nytt, kjøper jeg en Iphone 4 eller 5 så kommer det jo til å føles som akkruat den samme telefonen, bare et par nye perks. Vinglepetter!
Jeg gikk fra 3gs til iphone 4 og man merker forskjell. Nå har jeg 3GS grunnet at iPhone 4 er på rep og jeg hater 3GS . Den er treg, dårlig batteri og dårlig skjerm. Savner definitivt min iPhone 4
Samsung SGSII er best Spec messig, og støtter flest custom rom etc
Har samme tlf selv, gå for den, lg optimus 2x elns er dårligere.

Jeg har knust :P
min iphone 4 hvit etter jeg fikk Samsung SGS2, bare for å gi deg en viss oversikt.....(betalte 400 spenn da, men anyways :P )
http://www.amobil.no/artikler/lg_optimus_3d/89804
http://www.mobili.no/mwc2011/lyntest-lg-optimus-3d/
http://www.amobil.no/artikler/samsun...817/konklusjon

Dra til en butikk hvor du kan forsøke å trykke på telefonene. Kjøp den som har det du har behov for (evt. godt kamera, applikasjoner, utstyr, osv...).

Jeg har eid og/eller trykket mye på venners telefoner, som har vært alt fra Android, W7 og Symbian den siste tiden - og jeg er ikke fornøyd med annet enn iPhone enda. Andre opplever det stikk motsatt igjen, så pass på at ingen forteller deg hvilken telefon som passer til deg ;-)

Om du ikke har store krav til en smarttelefon, så anbefaler jeg U8800 (http://www.amobil.no/artikler/huawei...658/konklusjon). God telefon som gir deg vanvittig mye for pengene - men kan selvsagt ikke måles med SGS2 eller iPhone4 etter min mening. Har dog opplevd at denne telefonen ikke tåler fjelltur av en eller annen grunn
Title of titles
bamsegutt's Avatar
Jeg er personlig veldig glad i min HTC Sensation Stor og klar skjerm, også er den lynrask!
Sitat av bamsegutt Vis innlegg
Jeg er personlig veldig glad i min HTC Sensation Stor og klar skjerm, også er den lynrask!
Vis hele sitatet...
Fikk nettop meg en slik selv, har vert MAXIMALT usosial helt siden tirsdag xD
Jeg bestillte LG Optimus 3D, men leste en del dårlige omtalelser om den på nett. Brukte derfor angreretten og gikk for Samsung Galaxy II istedet, og jeg kan ikke si jeg angrer. For en deilig datamaskin (telefon).
▼ ... noen uker senere ... ▼
Hadde en LG Optimus 2X , kjempefornøyd i starten 3uker senere var den på reprasjon, fordi den var blitt altfor treg..
Fikk en ny etter utallige reprasjoner.. Like dårlig..
Samsung google Nexus S. Ingen over, ingen ved siden. Den beste telefonen jeg har prøvd noensinne. Lyden når du snakker i telefonen er helt fantastisk, enkelt å sende meldinger, enkelt å holde styr på alt fra meldinger til alle de titalls appsene du vil ha, nyeste android versjon, google earth, google maps, bra lyd når man hører musikk, super 3g, enkelt å koble seg til wifi. Og det beste kameraet jeg noengang har sett og prøvd på en mobil. Hele saken er bare fantastisk fin og oversiktlig.
Why so serious?
Ville gått for HTC. Du får ikke bedre og raskere smarttelefoner enn det, selvom samsung prøver å skryte på seg at dem er raskest.
<?php echo 'VIF'; ?>
datagutten's Avatar
Kjører du iOS 4.3 på iPhone 3G vil oppleve at ting går mye raskere med en nyere iPhone.
Begrenset bruker
uaexed's Avatar
Kjører med en X10i som jeg har custom dual-touch og andoird 2.3.4 istedenfor den offisielle 2.1 Du burde gå for samsung, den er absolutt best på markedet akkurat nå. Vurderer nesten å byte min X10i bort til en Arc eller en galaxy II.