Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1181
Hei

jeg skal kjøpe meg ny TV, men vet ikke hvordan av disse jeg skal velge: Samsung LE40C535 eller LG 42LD550?
En link til tv'ene ville såklart vært en fordel.
Eneste jeg kan se som skiller disse tv'ene (om informasjonen på denne siden er oppdatert) er at LG'n har 2 inch større skjerm, HDCP og Phono inngang, mens samsungen har DVI inngang.

Pricerunner.co.uk - Product comparison


Ellers er de egentlig ganske like, de har f.eks. samme score på testfreaks:

Testfreaks.no - LG 42LD550 - Score 9.3
Testfreaks.no - Samsung LE40C535 - Score 9.3
Var i samme problem som deg, men etter å ha kikket på bildet til både LG-en og Samsungen i butikk, gikk jeg for LG, som etter min mening var verdt de 300,- ekstra! Eneste minuset jeg har på den er at den har litt få HDMI-innganger (2 stk.)
Uten tvil LG'en!

Bare hundre hertzen er en god nok forskjell til og ta den!
Sitat av Molykun Vis innlegg
Var i samme problem som deg, men etter å ha kikket på bildet til både LG-en og Samsungen i butikk, gikk jeg for LG, som etter min mening var verdt de 300,- ekstra! Eneste minuset jeg har på den er at den har litt få HDMI-innganger (2 stk.)
Vis hele sitatet...
lol, på pricerunner står det at den har HDMI Input: 3.
Kanskje jeg burde finne en annen side å sammenligne produkter?
Er jo ikke værre en å kjøpe en HDMI switch da.

Uansett så sier Avforum.com i sin offisielle "ld550" tråd at den har 3x Hdmi - Noe jeg forøvrig også mener fra den tiden jeg solgte tver.
Jeg endte med Samsungen, digger den! Utrolig bra bilde, helt grei lyd (dog jeg holder på å koble til anlegg). Fungerer flott til film/serier og spill (xbox) som jeg har drevet med..

Noe annet genialt er at du kan kjøre en minnepinne/usbdisk rett inn og spille stasj direkte. Har støttet alt av .mkv o.l jeg har prøvd hittil, spilte 1080p uten lag direkte fra minnepinne
Trådstarter
8 0
Takk for svar folkens!

ble til at jeg bestilte samsungen, fikk den for 3200kr