Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 992
Hei.

Dama vil så gjerne ha s1-2-3 av mob wives som har gått på tv'n.
Skal gi det i gave, men jeg klarer ikke finne ut hvor jeg skal bestille det fra.
Vil helst kjøpe det på nett / butikk i Norge. Blir vel fort dyrt å bestille fra utland?
Noen som vet hvor jeg får tak i dette til en grei pris ? ( under 1000 kr med frakt og moms og alt det der ).

Mvh
Lars-Henrik
Fant vel ut at hos Amazon.com var det billigst å bestille det fra: Sesong 1-3

For rundt 500 kroner + frakt. Kanskje må du betale for toll hvis denne varen blir dratt inn under kontroll. Er du heldig så slipper du :P
Hvordan er det med soner da? Kan jeg se på disse med en bluerayspiller fra elkjøp?
Herre min hatt. Glemte helt med de region jeg... Hmm ja jeg tror det kan by på problemer da disse DVD er ment for de amerikanske og kanadiske region.

Er du absolutt nødt til å kjøpe de på DVD? Du kan alltid finne disse seriene gratis på nett. Tenker da på piratbukta :P
Sist endret av Gulingen; 16. januar 2014 kl. 20:46.
Nei, da blir det vel ingenting. Kan liksom ikke dukke opp med brenne dvd'er i gave Må nok finne på noe annet da.