Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 501
Jeg sliter litt med denne dataskjermen: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=477710

Den fungerer kjempefint med bilde(HDMI) men får ikke noe lyd fra ps3. Vet noen hva jeg må gjøre? Takker for svar
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Har den støtte for lyd via hdmi da?
Skal du ha lyd ut via skjermen?
Det går ikke fordi den har ikke høytalere.
Sist endret av Ruudi; 3. april 2011 kl. 18:25.
Det er ingen innebygd høytaler i denne skjermen, det du derimot kan gjøre er å bruke minijack-utgangen på siden av skjermen for å koble til høytallere / headset.

Hvis du ikke får lyd etter å ha plugget i noe er du nødt til å gå på PS3'en og endre lydinstillingene til at den sender ut lyd via HDMI.

Edit: lyden blir ikke noe spesielt god om du gjør det på denne måten iom. at det innebygde lydkortet i skjermen suger balle. Jeg anbefaler å gå til innkjøp av en forsterker / anlegg med optisk lydinngang og kjøre lyden ut der. Logitech Z-906 f.eks., har denne muligheten.
Sist endret av Dimergon; 3. april 2011 kl. 18:26.
Kjøpte denne for litt over 1 måned siden og kan ikke si jeg er annet en fornøyd. Var som natt og dag i forhold til min gamle 20" SyncMaster fra Samsung. I følge lappen som sto på skjermen så har den 2ms responstid, ikke 5ms som komplett opplyser. Ikke det at jeg klager over det.
Til "Fornøyd"; HDMI kabel overfører også lyd, men skjermen har ikke noen høyttalere så det hjelper lite. (Har derimot uttak for headset på venstre side)

Fant det ved en av kommentarene og det gjør egentelig ikke noe. Har gode høytallere til 1500 kroner som jg bare kobler fram og tilbake på pcen, ledningen rekker akuratt fram. Det blir mye bedre sånn enn vanlig skjerm lyd uansett.