Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1158
Anonym bruker
"Målløs Dvergmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har bestilt litt knark innenlands og sitter her med litt noia.
Er student som bor på hybbel så lurer på om huseier blir varslet viss polisen plukker opp pakken?

Kanskje litt dumt spørsmål men jeg finner ikke noe info om det på nettet.
Ro deg ned, for det første blir ikke innenlandspost sjekket av politiet og nei det ville ikke blitt varslet til huseier.
Sitat av frakkn Vis innlegg
Ro deg ned, for det første blir ikke innenlandspost sjekket av politiet og nei det ville ikke blitt varslet til huseier.
Vis hele sitatet...
Jo, innenlands post blir sjekket av onkel blå.
https://www.tv2.no/a/6298477/

Hva det angår huseier kan jeg ikke svare konkret på det, men da jeg selv ble tatt for salg av hasj, måtte politiet kontakte huseier for å få tilgang til leiligheten jeg bodde i. Huseier sendte en oppsigelse til meg rett etterpå, hvor begrunnelsen var at leiligheten skulle brukes av huseier selv. Senere kommunikasjon via e-post mellom meg og huseier bærer preg av at huseier ble klar over at det gjaldt narkotika. Hvordan vet jeg ikke.
Har bare hørt om et par saker med beslag innenlands og de var fra samme vendor og inneholdt cannabis. Det skal mao. ekstremt mye uflaks til at onkel blå snuser på posten din, spesielt hvis den ikke lukter.
Produkter som har vert i kontakt eller i nærheten av cannabisrøyk tar hunden tvert! Hadde en bukse med myntlomme som en narkobikkje markerte på 3-4 mnd etter jeg har hatt noe der og buksa har blitt vasket flere gansker. Klarer egentlig fatte at jeg ble markert, var 100% men cannabis lukter vist noe vanvittig for en trent k9.

Vakuumpakka Coke er jeg usikker på, men er pakken tett kan den jo vaskes kjemisk ren og pakkes på nytt i vakuum med helt rene hansker og utstyr. Men det skal ikke mange partikler til før bikkja plukker det opp! Så om du først blir sjekka er det jo greit å ta litt forhåndsregler så du kanskje slipper gjennom. Ikke ofte pakker innenlands blir sjekka men er uhellet ute så kan du jo gjøre litt tiltak.
Siden det ikke kan spores tilbake til deg elektronisk (hvis du har gjort hjemmeleksa di) nekter du hvis uhellet er ute på at du har noen som helst befatning med sendingen. Saken blir etter all sannsynlighet henlagt grunnet mangel på bevis, med mindre det er snakk om betydelige mengder av et tyngre stoff åpenbart ment for distribusjon. Da kan de vel muligens finne på noe lurt.