Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  19 1926
Vitsebokforfatter
Tommy Lilfinger's Avatar
35 8
Hei

Lurte på om noen vet om man kan kjøpe noe tobakksfri blandingsmix som man blander med hasj - I lengden kan jo det å blande med tobakk ikke være så fryktelig potent for helsa.

Har tidligere vært borti Greengo , som jeg kjøpte i Oslo på klassetur i 10. klasse en gang i tiden.

Tipper på at jeg bor på en plass med butikker som potensielt selger dette, men om det er noen plass man eventuelt kan bestille dette, eller er det noe annet greit man kan blande det med som er mindre helsefarlig enn tobakk.

Setter pris på alt av svar.
Greengo er som du sier, ett alternativ. Jeg syns den brenner for fort . Mulig jeg hadde for tørr Greengo..jaja.
Jeg tror en god vaporizer er retningen om du vil ha sunnere inntak. For det er ikke sunt å røyke noe som helst
Har selv sluttet med tobakk, ruller kun urteblanding eller rent.
Greengo er kjipe greier, finnes bedre urteblandinger på nett. Har skrevet litt om det jeg foretrekker her
Sitat av KjemikalieX Vis innlegg
Har selv sluttet med tobakk, ruller kun urteblanding eller rent.
Greengo er kjipe greier, finnes bedre urteblandinger på nett. Har skrevet litt om det jeg foretrekker her
Vis hele sitatet...
Har kun brukt real leaf i jaysa mine sjæl de siste årene, de lager bra produkter! Har du prøvd de nye variantene fra real leaf? Personlig syns jeg alle 3 er bedre enn de to originale. Usikker på hvilken jeg liker best men det er uansett deilig å variere litt med urteblandingene.

Greengo smaker forresten ufyselig, brenner for fort og er forbanna stress å mekke med.
Ble lei av å forpeste kroppen med sigaretter og tjære bare for å bli fjern.

Så vi kjøpte inn en Volcano Digital vaporizer. Den kjører vi både grønt og brunt i. Restene etter å ha vapet grønt , den brune nesten oppbrukte weeden er perfekt å bruke til mekk i en joint med brunt.

Gevinsten er bedre helse, masse penger spart på tobakk, en cleanere high, mindre lukt og ikke minst bedre ånde.
Kjøp deg en vaporizer fra StayBaked.no. Kjøpte både pax og volcano derfra og har ikke angrer et sekund
Sitat av zxzxz Vis innlegg
Kjøp deg en vaporizer fra StayBaked.no. Kjøpte både pax og volcano derfra og har ikke angrer et sekund
Vis hele sitatet...
Hvorfor anbefaler du å betele 2700 kr. for den før frakt fra Staybaked når du kan få den til 1600 kr. før moms og frakt fra UK?
Jobber du på Staybaked?
Sitat av KnutAnkhAton Vis innlegg
Hvorfor anbefaler du å betele 2700 kr. for den før frakt fra Staybaked når du kan få den til 1600 kr. før moms og frakt fra UK?
Jobber du på Staybaked?
Vis hele sitatet...
Hvilken butikk kan man kjøpe den så billig på?
Må da være lov til å anbefale ting uten å bli anklaget for å jobbe der.
vapefiend ihvertfall og sikkert mange andre steder også.
Sitat av SkurtNilsen Vis innlegg
Har kun brukt real leaf i jaysa mine sjæl de siste årene, de lager bra produkter! Har du prøvd de nye variantene fra real leaf? Personlig syns jeg alle 3 er bedre enn de to originale. Usikker på hvilken jeg liker best men det er uansett deilig å variere litt med urteblandingene.
Vis hele sitatet...
Oi! Hadde ikke fått med meg at de hadde kommet.
Har en uåpnet pakke med vanlig liggende. Men skal kjøpe inn disse neste gang. Veldig spent!
Anonym bruker
"Klar Gigant"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg bruker selv siggaretter av typen Kent White. Disse inneholder nesten ikke nikotin og veldig lite tjære
Ikke noe stress med Real Leaf, toll?

Ser man får kjøp 5 pakker til rundt 500kr. Hvor mange gram er det pr pakke?
Vitsebokforfatter
Tommy Lilfinger's Avatar
Trådstarter
35 8
Ser man får kjøp 5 pakker til rundt 500kr. Hvor mange gram er det pr pakke?
Vis hele sitatet...
Såg på RealLeaf Pineapple express, den var 20gr per pakke.
Anonym bruker
"Bred Hjort"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Den eneste grunnen til å velge noe av dette istedenfor organisk tobakk må være at man absolutt vil unngå nikotin-avhengighet. Alt plantemateriale som brennes danner tjære og karbonmonoksid og ingen har klart å fremsette beviser på at disse blandingene er noe sunnere å inhalere enn tobakk så langt. Det vil jeg isåfall gjerne se. Mangelen på relevant info på RealLeaf sine hjemmesider hadde hvertfall skremt meg langt unna produktet og over på vaping/edibles om jeg var bekymra for helsa. Vel har jeg siggende, gamle besteforeldre selv, og lider nok derfor av bias. Poenget mitt er at disse produktene er brenn nye og mindre regulert enn vanlig tobakk, så i teorien kan de være enda giftigere i et langt perspektiv.
Vitsebokforfatter
Tommy Lilfinger's Avatar
Trådstarter
35 8
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Den eneste grunnen til å velge noe av dette istedenfor organisk tobakk må være at man absolutt vil unngå nikotin-avhengighet. Alt plantemateriale som brennes danner tjære og karbonmonoksid og ingen har klart å fremsette beviser på at disse blandingene er noe sunnere å inhalere enn tobakk så langt. Det vil jeg isåfall gjerne se. Mangelen på relevant info på RealLeaf sine hjemmesider hadde hvertfall skremt meg langt unna produktet og over på vaping/edibles om jeg var bekymra for helsa. Vel har jeg siggende, gamle besteforeldre selv, og lider nok derfor av bias. Poenget mitt er at disse produktene er brenn nye og mindre regulert enn vanlig tobakk, så i teorien kan de være enda giftigere i et langt perspektiv.
Vis hele sitatet...

Isåfall tror jeg det er i lengden billigere og så klart en fordel om man ikke blir avhengig av sigaretter, i alle fall mindre
Kaster meg på vaporizer toget og anbefaler Healthy Rips
Kjøpte selv en Healthy Rips Fierce direkte fra nettstedet dems. Den koster ca. 1900kr, og heldigvis bare det. På min pakke så skrev de at produktet kostet rundt 200kr så da slapp jeg alt av toll og mva. Så der er det mye produkt til billig pris sammenlignet med alt de selger innenlands! De har også Fury 2 som er enda billigere, ca 1200kr.
Sitat av SkurtNilsen Vis innlegg
Har kun brukt real leaf i jaysa mine sjæl de siste årene, de lager bra produkter! Har du prøvd de nye variantene fra real leaf? Personlig syns jeg alle 3 er bedre enn de to originale. Usikker på hvilken jeg liker best men det er uansett deilig å variere litt med urteblandingene.

Greengo smaker forresten ufyselig, brenner for fort og er forbanna stress å mekke med.
Vis hele sitatet...
Opplevd og må betale toll på bestillinger?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Den eneste grunnen til å velge noe av dette istedenfor organisk tobakk må være at man absolutt vil unngå nikotin-avhengighet. Alt plantemateriale som brennes danner tjære og karbonmonoksid og ingen har klart å fremsette beviser på at disse blandingene er noe sunnere å inhalere enn tobakk så langt. Det vil jeg isåfall gjerne se. Mangelen på relevant info på RealLeaf sine hjemmesider hadde hvertfall skremt meg langt unna produktet og over på vaping/edibles om jeg var bekymra for helsa. Vel har jeg siggende, gamle besteforeldre selv, og lider nok derfor av bias. Poenget mitt er at disse produktene er brenn nye og mindre regulert enn vanlig tobakk, så i teorien kan de være enda giftigere i et langt perspektiv.
Vis hele sitatet...
Det kan i teorien være mer skadelig enn tobakk ja, men det ville overrasket meg. Tobakk er noe jævla drit og nesten imponerende skadelig. Grunnen til at jeg heller røyker med urteblandinger i jaysa mine fremfor edibles og vaping er at jeg ville kutte ut tobakk fra livet mitt men jeg liker likevel følelsen av å røyke en joint og det lille ritualet med å mekke og rulle opp. Følelsen av å hitte en pipe eller vape er ikke helt den samme imo. Edibles er digg men det tar for lang tid og når det først smeller så er det ingen vei tilbake
Sitat av Tilbaketrukket. Vis innlegg
Ikke noe stress med Real Leaf, toll?

Ser man får kjøp 5 pakker til rundt 500kr. Hvor mange gram er det pr pakke?
Vis hele sitatet...
Har aldri opplevd noe stress med toll. Har bestilt fra real leaf kanskje 5 ganger de siste 3 åra eller noe sånt. Pakkene er blitt åpnet av tollen en gang eller to men det har aldri blitt noe stress ut av det.

Sitat av jaffarbigbag Vis innlegg
Opplevd og må betale toll på bestillinger?
Vis hele sitatet...
nix
Edibles er nok sunneste løsningen.. men det gir jo litt annerledes påvirkning så... Kan kanskje dyppe snusen i litt krystaller �� fordi intravenøs nikotin er mye mindre farlig enn planter, eller hva erna? (fjern'a)

dyrk din egen tobakk, så slipper du å betale 25% av røykpakka på latterlige 130kr.. den momsen går jo strengt tatt med til en trangsynt stat som gir deg bøter for planten du liker
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Håper vi alle klarer å bevege oss vekk fra tobakken til slutt