Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  0 3823
Hei. Eg jobber som rørlegger og har fått en problemstilling.
I disse dager blir det montert en del dusjtoaletter. Disse har en egen app for android og ios. Når eg foreksemepel oppdaterer softwaren på toaletten må eg bruke en app som overfører oppdatering via bluetooth.
Men idag har vi flere eneboliger som er smarthus. Her er det signaler alle veier.
Spessielt sliter vi med at downlights fra sg armatur som er styrt også med bluetooth overstyrer signalet vårt. Det som skjer er at vår leverandør som lager disse toalettene, forsterker senderen på vårt utstyr. Men da virker ikkje downlightsene. Og da forsterker sg sine signaler. Spørsmålet er da, hva kan vere løsningen her? Eg har lite teknisk innsikt i hvordan dette med bluetooth fungerer. Og har snakket med flere, men får bare diffuse svar, og ingen konkrete.