Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 2275
Lurer på om det er mulig å blande GHB i PG/VG og hive det i vapen?

Noen som har vet om det er mulig, har erfaringer, eller vet noe om skadepotensiale rundt dette?
Høytfungerende idiot
wormhole's Avatar
Reddit sier det går an. Men GHB er ikke et rusmiddel jeg vet mer om enn hva jeg har sett (derav et av de få rusmidlene jeg har styrt unna fullstendig). Ser heller ikke helt poenget. Om det hadde gått an å vape lystgass derimot...
skadepotensiale rundt om GHB er VELDIG høy.. GHB er en løsemiddel for grafitti.. tenke å drikke terpentin.. vape GHB er ikke det beste du kan gjør med
Som regel lovlydig
Dr. fungitumb's Avatar
Sitat av wormhole Vis innlegg
. Om det hadde gått an å vape lystgass derimot...
Vis hele sitatet...
Uhm cracker og ballong?
Mye missinformasjon om GHB her. GHB fører vel til relativt få dødsfall når det ikker blandet med annet egentlig. Det ser skummelt ut når folk korker over og sovner selfølgelig. Vanligvis dp er de ikke i noen stor fare eller større fare enn de som sovner etter en lang natt på byen.
Har tatt jævli mye ghb. Er ikke så skadelig som folk skal ha det til. Korka over mange ganger og fikk skyhøy toleranse en periode hvor det gikk 1 dl på en uke fordelt på meg og en kompis. Gjerne finn ut om det kan vapes og post svar her. Ble veldig nysgjerrig
Sist endret av uerigert daddel; 22. mai 2019 kl. 03:11.
Sitat av Kittykat Vis innlegg
skadepotensiale rundt om GHB er VELDIG høy.. GHB er en løsemiddel for grafitti.. tenke å drikke terpentin.. vape GHB er ikke det beste du kan gjør med
Vis hele sitatet...
Nei, GHB er somregel produsert med ett løsemiddel som kan brukes til å fjerne fks grafitti. Meg bekjent så bruker man ikke GHB til det, men uansett om man gjør det eller ikke så glemmer du å ta med at GHB også er ett signalstoff som finnes i hjernen. GHB i seg selv er en av de minst skadelig rusmidlene som finnes for kroppen, særlig om man bruker det med vett. Så hvor du har fått den informasjonen om at GHB er så skadelig må du gjerne dele med deg. Jeg ville sjekket kildene mine en gang til om jeg var deg
Sist endret av Alge; 22. mai 2019 kl. 05:22.
GBL, som man lager GHB av er felgrens. Kan sikkert brukes på Grafitti i tillegg. Jeg har drukket en del GBL, selvfølgelig blandet ut i vann og det er nok ikke spesielt sunt. GHB derimot ble vel såvidt meg bekjent brukt av dyrleger som bedøvelse for mange år siden. Mulig det er en myte, men uansett så er det nok ikke så giftig mange tror. Å vape det derimot høres ut som en uhyre dårlig idé. Om det i det hele tatt er mulig må man nok vape store mengder med tanke på at en normalt sett må innta flere ml. for effekt. Innhalsjon kan sikkert i teorien medføre høyere biotilgjengelighet, men uansett noe jeg ville stått over og det sier litt i mitt tilfelle.
GHB eller GBL er det som forskjellen på lab-amfetamin og gate-pepper at begge gir effekt men det ene er rent og i seg selv lite skadelig i moderat og kontrollert bruk mens det andre er fult av mystisk ukjent pulver blandet sammen men mer eller mindre random kjemikalier for å drøye ut posene lengst mulig?

Eller er GBL bare en ingrediens som behøves for å lage GHB?
Sist endret av random67489; 22. mai 2019 kl. 21:10.
Sitat av random67489 Vis innlegg
GHB eller GBL er det som forskjellen på lab-amfetamin og gate-pepper at begge gir effekt men det ene er rent og i seg selv lite skadelig i moderat og kontrollert bruk mens det andre er fult av mystisk ukjent pulver blandet sammen men mer eller mindre random kjemikalier for å drøye ut posene lengst mulig?

Eller er GBL bare en ingrediens som behøves for å lage GHB?
Vis hele sitatet...
GBL blandes med vann og kaustisk soda, og blir GHB.

GBL omdannes også til GHB i kroppen om det inntas rent.
Anonym bruker
"Forbauset Kvitnos"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Prøv å damp bort alt vannet i GHBen og løs den opp i PG så blir det høyere konsentrasjon på det, og du får bort eventuelle småretter med gbl om det er noe igjen av det. Kan lett testes ved å gnikke litt på av ghben på etikken på en brusflaske feks, ville ikke inhalert gbl uansett hvor små mengder.