Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 1942
Hei. Fucka opp igår.

Jeg går til uanmeldte ruskontroller for å beholde lappen.

Var med en kompis og drakk pils igår, så var jeg så dum at jeg tok en stk valium, benzedin 10 mg.
Tenkte dette var helt greit, da jeg ikke har tatt det tidligere, og tok bare en tablett, 10 mg altså. Trodde det måtte være ute av kroppen ganske kjapt.
Så våknet jeg idag og leste litt om det, og finner ut av det ligger i kroppen i evigheter, angrer som faen selvfølgelig. Var bare tull som jeg gjorde i fylla. Har holdt meg fra alt i flere mnd...

Hvor lenge kan jeg forvente at den gir utslag på pisseprøve, dette er en skikkelig prøve fra lab.
Det var bare en tablett. Tenker at dersom jeg blir innkalt i løpet av en uke eller 2 må jeg få noen til å pisse for meg.

Trenger råd og tips...
Den gir nok utslag i minst en uke.
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Få med deg hvordan det skjedde, det er ikke trygt for deg å drikke, hvis det fører til at du inntar rusmidler du er på pissings for.
Trådstarter
15 2
Ja, får veldig dårlig dømmekraft i fylla. Må vel bare gi opp alt..... fuck.
Tror dere den er ute etter en uke altså?

Hvordan gjør jeg det med prøven? Ta med en liten flaske? ingen som følger meg på do heldigvis....
Dersom du ikke har brukt diazepam over lenge tid, og kun denne ene gangen som du sier. Har du ett bedre utgangspunkt tror jeg. Men som nevnt over går det nok en uke

Finnes en del kjerring-råd rundt temaet urinprøver, pleide selv trene kontinuerlig og pøse kaffe og te, funket i varierende grad.

Usikker på hvilke kontroller du tar, men har hørt de også kontrollerer alkoholnivå i blodet, er det tilfelle, og du har et alkoholproblem. Burde du kanskje selv ta stilling til om du i det hele tatt burde hatt lappen før du har kontroll over egen rusbruk.

Spekulerer kanskje litt her, og det er absolutt ikke sikkert det er tilfelle hos deg, men vi har nok av ruskjørere, behøver ikke fler.

Lykke til!

Sitat av freesbi Vis innlegg
Ja, får veldig dårlig dømmekraft i fylla. Må vel bare gi opp alt..... fuck.
Tror dere den er ute etter en uke altså?

Hvordan gjør jeg det med prøven? Ta med en liten flaske? ingen som følger meg på do heldigvis....
Vis hele sitatet...
Liten flaske, eller stor sprøyte, pass på det er oppvarmet i forkant.
Sist endret av Nickie; 26. januar 2020 kl. 17:25. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Trådstarter
15 2
tar meg en fest ca en gang i mnd, har ikke noe alkoholproblem. Har røyket mye bønner tidligere, men har sluttet med det for flere mnd siden.
Kjører aldri fylla....

stor sprøyte var godt tips, regner med de selger det på apoteket....

kan jeg få en kompis til å pisse kvelden før, så la sprøyta/flaska ligge i romtemratur til neste dag?
Sist endret av freesbi; 26. januar 2020 kl. 17:37. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Diazepam har enorm halveringstid og jeg ville ikke satset på at det er ute av systemet og gir negativ urinprøve på 7 dager.

Lur systemet med fake/noen andres piss eller ta konsekvensene. Om du bruker noen andres piss, sørg for å få det så kort tid som mulig oppi pumpa før urinprøve.

Eventuelt kan du ta 10-20mg mer i kveld + en øl og dra til legevakta og si at du har fått i deg noe på en bar du ikke vet hva er fordi du føler deg fucka. Da har du en legit unnskyldning.
Sist endret av krystallkongen; 26. januar 2020 kl. 19:34.
Slutt å drikk alkohol. Du har like dårlig dømmekraft som meg. Det viktigste er å lære av feilene dine enn å sitte i samme tidskapsel. Livet mitt forandret seg etter jeg slutta å drikke for 1 år siden. Det kan hende du kan bruke et stoff som heter niacin for å skylde det ut av kroppen fortere. Kan bestilles på iherb, eller så får man kjøpt det i Sverige. Ikke ta mer enn 500 mg daglig, kan være skadelig for leveren i store mengder. Valium sitter ganske lenge i kroppen desverre. Tipper det er helt ute om 2 uker siden du bare tok 10 mg. Er du heldig så er det ute om 1 uke. I teorien så skal det være ute av kroppen etter 3 uker, men som sagt tidligere, så kommer det an på mengden.

Lykke til dude!
Trådstarter
15 2
Takk for alle svar.
Ja, blir nok å slutte å drikke etter dette. Men vet av erfaring at det kan bli kjedelig å gå uten rus i evigheter også, men det er ikke verdt det.

Hvis jeg blir innkalt i løpet av to uker får jeg noen til å pisse for meg, etter det tar jeg sjansen. Dette er så fucka.
Er det ikke noe cut off verdi på dette, så om det er lavt utslag går det greit?

Noen tips om urintriksing, noe jeg må unngå?
Hvordan oppbevare pisset f eks?
Sist endret av freesbi; 26. januar 2020 kl. 22:44. Grunn: skrivefeil..
Det er en cut off verdi ja, men de ser jo at det plutselig er bittelitt diazepam selv om det er under cut off verdien for å bli 'tatt'. Så det blir mistanke mot deg om du pisser i nærmeste fremtid. Om du må pisse snart har du pisset i en stor 10ml sprøyte. Eller en liten flaske, når jeg pisser et par dager før prøven min for å kunne ta piller som rivotril bruker jeg bare en tom metadonflaske jeg skyller godt. Husk at det må være varmt, så varm flasken eller sprøyten under varmt vann fr du går til legen og ha den tettest mulig intill kroppen så temperaturen er riktig. Kaldt piss har ingen, så da skjønner de lett hva du har gjort.

MEN, blir du tatt i å jukse vil de potensielt følge deg inn og stå å glo på pikken din mens du pisser fremover. Jeg måtte det før når det var strengere i lar/metadonklinikken. Helt til de forsto hvor jævlig det var for meg som jo er autistisk(asperger syndrom), det kunne ta litervis med vann og kaffe og utallig forsøk å få til å pisse når en sur kjærring står å ser i et sladrespeil, og justerer speilet mens jeg prøver å slappe av så hun får ekstra godt blikk på pikken min.

FY FAEN det var jævlig hver bidige mandag, hadde bare pissa på gølvet til de lot meg slippe om de prøvde seg igjen med pissing under opsyn med meg. Når de skulle doble antallet prøver på meg, så pissa jeg i koppen, men pissa resten av blæren på gulvet annenhver prøve. Så ble det nye forhandlinger, og jeg vant den saken for å si det sånn. Nå hører jeg nye lar pasienter kan slippe å ta urinprøve dersom de ikke vil til og med, mens jeg må ta jevnlig. Men de sier det er fordi jeg får så mye sterke medisiner i tillegg til 130mg metadon. Men jeg tror de skjønner at jeg aldri kommer til å slutte å ruse meg nå etterhvert, for jeg har aldri rene prøver nesten. Alltid hasj i blodet som er greit i flge min lege og lar, men oftest diverse benzo og/ eller amfetamin på prøvene også. Går fint det når jeg ikke har lappen eller unger, har ingenting å miste liksom.

s
Trådstarter
15 2
Takk for svar.
Kan være lurt å ha noe rent piss i kjøleskapet da om en skulle gå på en smell.
Når tror du det er safe å pisse igjen da?? Blir jævlig stress nå med å få en kompis til å pisse, jukse på prøven og et helvete. Men kunne vært verre.. Har ikke tatt benzo på flere år...

Syk noja her nå. Snakket med en kompis som sa at toalettet der urinprøven skal tas har overvåkning.
Et speil som en kan se igjennom. Har ikke sett noe skilt som opplyser om dette, men mulig det finnes.

Kan dette stemme, er det lovlig?
Noen som hørt om dette, jeg har lest at det kan være en person til stede i rommet. Men aldri hørt om at de ser på gjennom speil eller lignende...
Sist endret av freesbi; 28. januar 2020 kl. 00:37. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av freesbi Vis innlegg
Takk for alle svar.
Ja, blir nok å slutte å drikke etter dette. Men vet av erfaring at det kan bli kjedelig å gå uten rus i evigheter også, men det er ikke verdt det.
Vis hele sitatet...
Velkommen i klubben. Om noen år så skeier du ut med en ekstra kaffekopp om du føler deg litt vill og gal en lørdag...

Det å være rusfri er noe som blir en vane etterhvert.
Trådstarter
15 2
Må uansett komme meg unna neste test.
Hadde en plan om en sprøyte teipet til magen, men når de sier det er overvåket får jeg......noja.
Si det til legen, eller prøve å jukse.....


Hva tror dere?
Ring å si du har diaré ellernoe dagen du skal levere? Jeg spiste en halv knips her en kveld på rave. Skulle levere prøve tirsdag. Jeg bare dreit i å møte og pissa reint neste uke. Men nå går jeg på pissings for cannabis da.. Og virker ikke som de er super strenge, bare jeg som krangla om cannabis til legen. Som medførte at de trua lappen min..
Trådstarter
15 2
Har noe stilnoct fra tidligere liggende, kan jeg skylde på dette dersom prøven blir positiv?
Trådstarter
15 2
Hei. Oppdatering.

Ble ikke innkalt denne uken, kan tidligst bli innkalt mandag og pissings tirsdag. Dvs 9 dager.

Trener ganske mye, er ikke feit. Si halveringstid 40 timer, 40 *5 blir 200 timer, dvs 9 dager.
Men vil vel fortsatt vise spor. 10 mg 5 mg 2,5 mg 1,25 mg 0,75 mg..... Tror det funker slik. Cut off er vel høyere enn 0,75 mg?
Kan drikke en del vann før prøven uten at den blir underkjent.... har gjort det før, det hjelper vel litt....

Noen som har peiling på dette??