Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  17 2504
Anonym bruker
"Nervøs Storskogmus "
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg har de siste ukene tatt noe xanor, men ikke daglig. Tar 2 mg når jeg tar xanor. Her om dagen tok jeg noen pipetrekk med god hasj. Men det var skuffende får jeg ble bare sløv. Tok også 20 mg subutex har toleranse. Men fikk nylig vite at jeg har fått plass på en psykiatrisk døgnpost om ca en uke. De vil garantert ta urinprøve!! Jeg er frisk ellers men kostholdet har vært ræva en stund.

Om de tester meg om la oss si om 8-10 dager til uten at jeg tar noe mer enn jeg står på altså bare noe temgesic kommer alt dette andre til å slå ut på prøvene jeg må ta?
Jeg vil gjerne videre i livet og veit jeg har driti meg ut.. men full skjerping fra i morgen. Vil de da se at jeg har tatt mer enn jeg får fra helsevesenet? Trenger hjelpa men vil miste plassen om jeg slår ut får mer enn jeg står på som da kun er litt temgesic. Aner ikke hvor lenge subutex og xanor og noen pipetrekk vil slå ut som positivt på urinprøver?

Hva er oddsa mine noen som veit?

Hilsen engstelig mann i slutten av 30-årene
Anonym bruker
"Nervøs Storskogmus "
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Ts her

Lurer på om noen kan gi et ca svar for om jeg kan regne med om jeg blir busta eller ikke.

Og jo, vil jo si at det er en slags hjelpeside, blant andre ting.

Lurer på om. Noen med kjennskap til stoffene jeg har inntatt veit om jeg kan regne med om jeg blir busta eller ikke
På blodprøve vil jeg tro du re safe om 10 dager på alt det der. Urinprøve kan de muligens ta deg på for hasjen.
Anonym bruker
"Nervøs Storskogmus "
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Har tatt hjemmetester og da er de fire trekka ute om underkant en uke. Men veit ikke åssen det er med Når de sender til lab. Hva med xanoren? Veit noen hvor lenge den spores i urin?
Hvor lenge det sitter er 100% individuelt. Hovedsaklig avhenger det av mengde inntatt og hvor fort kroppen kvitter seg med avfallsstoffene (metabolismen).

Man får tak i hjemmetester på nett, her står også diverse sporingstider under produktbeskrivelse. Håper alt går bra for deg!
https://test-deg.no/narkotest-2/nark...-mn10-104.html
Anonym bruker
"Nervøs Storskogmus "
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Og subutex. Det er vel det samma som temgesic så det går nok bra. Men hvor lenge blir 20 mg subutex påvist som positivt resultat?

Og xanoren.... har ikke den kort halveringstid? En uke uten burde vel ikke påvises som positivt resultat etter en uke hvis halveringstiden er kort?

Er så jækla nervøs nå! Trenger all hjelp jeg kan få og er motivert
Subutex og temgesic er samme virkestoff, buprenorfin, så ikke stress pga det. Sitter lenge, men ikke noe problem om du allerede får foreskrevet temgesic.

Xanor burde gå greit hvis ikke du har spist vanvittige mengder. Men ligg unna den fra nå av hvis ikke nærmer du deg grenseland.

Cannabis er godt mulig du vil slå ut på, men ikke sikkert, hvis du bare røkte en dag nå nylig

Skulle jeg tippe vil du slå ut på buprenorfin (temgesic) og kanskje svakt på thc hvis de tester deg snarlig etter innleggelse.

Må kunne hjelpe hverandre i vanskelige tider :-)
Anonym bruker
"Nervøs Storskogmus "
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Har hjemmetester og etter noen trekk pleier jeg å teste negativt etter en liten uke. Men veit ikke Åssen det er npr de sender prøvene til laboratorie.... har hjemmetester til det meste men et redd lab-testene tester mye grundigere
Anonym bruker
"Nervøs Storskogmus "
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Som sagt tar jeg ikke hasj og. Xanor ofte. Tester meg selv og venter til jeg tester negativt før jeg tar xanor eller røyker hasj igjen. Vil tro hjemmetestene mine teser negativt i god tid før oppholdet på psyk men er redd hva som skjer om de sender urinprøvene til lab... de tester vel grundigere... er redd får å miste den hjelpen jeg trenger...

Men er det folk her som har peiling på hvor lang tid det tar før jeg er safe etter. Xanor og thc? Har røyka maks annenhver uke i lang tid
Anonym bruker
"Tykk Gjørs"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Når du velger å gamble må du også være forberedt på å tape.
Anonym bruker
"Arg Spissmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Alprazolam har helveringstid på ca 15 timer. Etter fem halveringer regnes du for å være clean, så hvis du da sier 6 halveringer er du safe etter 90 timer fra enkeltinntak. Altså ca 4 dager. Men det forutsetter at du ikke hadde noe i systemet fra før.

THC er mer seigt.
Anonym bruker
"Nummen Småskogmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
De eneste som kan svare eksakt på sånt, er utdannet helse-personell. Prøv heller et helse-forum f.eks. lommelegen.
Du kommer til å bli tatt på thc tror jeg, det er lenge i kroppen uansett om du røyker veldig lite og sjeldent. Vet om folk som har blitt tatt lenge etter en røykekveld. Xanor er ute av kroppen om en uke med dine doseringer, og subutex er jo sammme stoff som temgesic, bare høyere mg. Så bare ikke ta mer en temgesic'ene dine frem til prøven, og drikk mye vann og kaffe, og tren litt. Gå tur i det minste, fortnok til at du blir litt svett.

Men nå til dags må et bittelite thc utslag ikke eliminere denhjelpen du trenger vel, spør noen du kanstole på om hvor strengt det egentlig er.

Og ikke ta noe mer stoff bortsett fra dine tmegesic så KAN dette gå bra, spørs bare på thc'en da. Den er seiglivet i kroppen, men noen klarer å teste negativt fortere med å drikke mye vann og kaffe osv. Spesielt i timene fr prøven, vann sipper du hele tiden, og kaffe drikker så mye du tåler av uten å bli dårlig, det er ikke vits å bli sjuk av dette.

Håper det ordner seg for deg, lykke til dude. Peace.

s
Anonym bruker
"Tykk Gjørs"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg jobber på en psykiatrisk døgnpost. De vil mest sannsynlig ta en urinprøve som analyseres på lab.
Anonym bruker
"Nervøs Storskogmus "
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Takk får svar alle sammen!

Jeg tok jevnlige prøver før som ble sendt til lab. Da kunne jeg ta noen trekk en liten uke før testen og testa alltid negativt. Jeg røyker sjeldent hasj og tar ikke piller så ofte heller. Det er lenge siden jeg har tatt andre piller enn xanor og jeg tar aldri to dager på rad. Tester meg jevnlig med hjemme tester.

Du som jobber på psykiatrisk: er det vanlig at dem tar urinprøver og sender til lab bare fordi jeg får foreskrevet temgesic?
Anonym bruker
"Tykk Gjørs"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Du som jobber på psykiatrisk: er det vanlig at dem tar urinprøver og sender til lab bare fordi jeg får foreskrevet temgesic?
Vis hele sitatet...
Hos oss er det vanlig rutine fra 0-2 dager etter innkomst, uansett hvilken problematikk du er der for (angst/rus/annet). Dette gjøres for å fange opp evt rusmisbruk som kan ødelegge for behandlingen.

Lykke til!
Xanoren er jo ute på 2-3 dager. Subutex derimot kan sitte en drøy uke i høyere doser.
Anonym bruker
"Nervøs Storskogmus "
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Leste på rustelefonen.no nettopp:

Alprazolam (Xanor):
I blod: flere døgn. I urin: 4-7 døgn (omdanningsstoffet hydroksyalprazolam kan påvises 1-2 uker).

Betyr det at de kan se det i 1-2 uker? Er dette hydroksyalprazolam noe som testes??