Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 8951
Vi er en gruppe på 5-6 nerder som har lyst til å sette opp en gruppe med Dungeons & Dragons eller World of Darkness, men vi mangler en GM!
Bare to av oss har tidligere erfaring med rollespill, så det ville vært greit med en GM som har nok erfaring til å lede en gruppe nybegynnere. Og det er en bonus hvis vedkommende klarer å sette opp et fleksibelt spill der vi helst vil holde oss unna ferdig-historier og heller lage vår egen historie

Vi er 18-23 år gamle, så ville vært greit med noen som ikke er altfor langt unna vår aldersgruppe.

Hvis du er denne personen, eller hvis du kjenner denne personen, legg igjen et svar eller en PM så tar vi det derfra!
Heisann, jeg har veldig lyst til å være DM, men jeg har strengt tatt ikke mye erfaring annet enn at jeg har sett veldig mye på podcasts/spilt litt selv som PC (player character).
Jeg har nok med tid og kreativitet til å lage en campaign for dere, men ulempen er at jeg for øyblikket bor i Lillehammer så den eneste muligheten for å spille da er via skype/roll20 som da har mulighet for video-chat.

Jeg skal flytte til Oslo i August, så det er da mulighet defra å heller spille over "bordet", men som sagt fram til da blir dette vanskelig. Men jeg veldig villig til å prøve om dette høres fristende!
Jeg er en 21 år gammel student, så jeg burde var innenfor når det kommer til alder.
Sist endret av Floshizzle; 20. januar 2014 kl. 01:09.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Hei! Jeg ser her at dette er lenge siden det er blitt svart på dette innlegget her, men tenkte jeg skulle gi et forsøk. Vi er en gjeng som bor like ved Lillehammer som også kunne tenkt oss en DM til et spill. Ser at Floshizzle kunne tenkt seg å prøve? Om det er vanskelig å møtes er det helt greit for oss å spille over skype og roll20. Vi er alle mellom 22-25 år og har spilt litt D&D 4th edition med meg som DM, men har funnet ut at det er ikke helt for meg å være DM.
Om noen kunne tenke seg å være DM så ta gjerne kontakt! Jeg bruker ikke dette forumet ofte, så kan være lurt å kanskje legge meg til på skype om noen vil ha kontakt med meg. Der er brukernavnet mitt "Eiandri"
▼ ... noen uker senere ... ▼
Vi er i augusti nå, skulle ikke den første fyren flytte hit da?