Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 3284
Ok, så jeg stakk og kjøpte en boks tine kremtopp for å sjekke om hele lystgassgreia virker...
Det jeg gjorde var at jeg trædde en kondom over munningen og holdt nede til det var tomt. En boks inneholder vel et snaut magadrag. Så inhalerte jeg hele greia. Jeg ble sittende igjen med lett svimmelhet(oksygenmangel), null ruseffekt, og en noe svekket selvrespekt etter å ha spist krem fra en kondom. Konklusjon: NULL effekt, men jævlig mye søl. Spar penga du kan kjøpe seks bokser sprutekrem for, og kjøp et gram tjall i stedet.
Det er drivgass, ikke lystgass.
Takk, du jør virkelig din innsats for menneskeheten!
Alt for vitenskapen!
Fra baksiden av boksen: "Ingredienser: kremfløte, drivgass (N2O, N2)."
Så ja, det er drivgass, og den gassen er nitrogendioksid, altså lystgass. Men konsentrasjonen er vel såpass lav at det ikke gir noen effekt.
Er man blakk og kjeder seg, forsvinner det meste av mentale sperrer, skal jeg si deg
SVJV skal du puste det inn gjentatte ganger, og ikke bare trekke det inn én gang og satse på det beste.
nettopp.. men da er det vel bedre å kjøpe patroner eller noe lignende. i en sånn boks er det bare rundt en og en halv liter ukomprimert gass, og gud vet hvor mye av det som faktisk er N2O.. Jeg snakker litt over evne her, hva gjelder fysikk osv.. men kremtoppgreia funker hvertfall ikke.
du kan jo evt prøve med en bedre kilde til lystgass+ballong istedenfor en dong
hva med helt vanlig ballong?
Ja, og trikset er nok også å puste ut og inn noen ganger i ballongen/dongen, heller enn å puste inn og holde. Jeg kunne kanskje giddet å prøve igjen, hadde det ikke vært for alt sølet med krem og drit
Tenkte jeg skulle forklare dette siden jeg gjorde dette ganske ofte når jeg var yngre.
Først og fremst.Du trenger N2O i konsentrert form, dvs. de små patronene som brukes i kremvispere(fåes i vanlige husholdnings-butikker).
Du trenger også store ballonger og en syl.

Du bruker sylen til å punktere N2O-patronen i toppen(dunk forsiktig og øk styrke til du får et lite hull),og så snart dette er gjort, tre ballongen over patronen(ca. midtveis) og hold den fast med fingrene.Det er viktig å holde fast for ballongen kan miste taket og "ta seg en tur".
Og for de som ikke vet det ennå:
Vi bruker ballong fordi gassen er under kraftig trykk inne i patronen, og er VELDIG kald når den kommer ut.IKKE innhaler direkte fra patronen!!!Dette kan føre til respirasjons-stans og i verste fall grava.En annen grunn er at du trenger all gassen for å oppnå en rus, og ballongen samler alt opp for deg.

Til slutt: Dette skal ikke sniffes som lim(inn-ut, inn-ut).Trekk ALL gassen inn, og hold pusten så lenge du kan.Rusen er over få sekunder etter utpust, så jo lenger du holder pusten jo lenger varer rusen.

Jeg gjorde dette mye på begynnelsen av 90-tallet, og erfaringen min er at dette rusmiddelet er mye mer effektivt når du er skjeiv på cannabis, og MYE mer effektivt på syre.Vær forsiktig.
Sist endret av streckster; 6. desember 2006 kl. 17:36.
Sitat av streckster
Tenkte jeg skulle forklare dette siden jeg gjorde dette ganske ofte når jeg var yngre.
Først og fremst.Du trenger N2O i konsentrert form, dvs. de små patronene som brukes i kremvispere(fåes i vanlige husholdnings-butikker).
Du trenger også store ballonger og en syl.
Vis hele sitatet...
hvor farlig er egentlig dette?

Kan det føre til hjerneskader?
Er det mindre farlig enn å drikke alkohol?
Jeg tror ikke hjerneskader er den største risikoen.Men jeg husker å ha lest om et kvinnfolk som brukte det som eneste kilde til rus over mange år.Hun fikk en psoriases-liknende sykdom der huden datt av i store flak.
Ellers er rusen litt lik lim-rus, bare enda kortere.Så det nok ikke lurt å overdrive dette.
Hvis man overdriver noe voldsomt, kan man visstnok bruke opp kroppens lager av vitamin b12.
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Blunty: N2O er så og si ufarlig. Det er ikke et løsemiddel og fører ikke til hjerneskade. Alkohol er veldig mye farligere, dét kan du være sikker på.
Sitat av bread
Hvis man overdriver noe voldsomt, kan man visstnok bruke opp kroppens lager av vitamin b12.
Vis hele sitatet...
Og ikke nok med det, fucke opp fremtidig produksjon av b12. MEN dette er registrert ved utstrakt bruk i et halvt år (altså ca. 25 patroner om dagen i seks måneder), ikke litt rekreasjonsbruk innimellom.