Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 4468
Tok en factory reset på pcen min og nå har jeg begynt å black screene og fansa i pcen kjører på 100% også kommer det opp no signal på skjermen, også rebooter den seg selv noen ganger, lyden fra spillet er enda på headsetet og tastatur og mus lyser som indikerer på at de enda har strøm og skjemen går i hvilemodus tror jeg.

dette skjer på noen spill mens med andre spill funker pcen, tempraturer helt fine og casen har ingen støv og har bra airflow og hadde aldri dette
problemet før factory reset, så om noen vet hvordan man fikser dette hadde det vært supert om dere kunne hjulpet meg, pcen min har vært sånn i 5 uker nå






Specs:

Operating System Windows 10 Home 64-bit

CPUIntel Core i7 9700K @ 3.60GHz 34 °C
Coffee Lake 14nm Technology

RAM16,0GB Dual-Channel Unknown @ 1069MHz (15-15-15-36)

Motherboard ASUS ROG STRIX Z390-F GAMING (LGA1151) 34 °C

Graphics 3071MB NVIDIA GeForce GTX 1080 Ti 11gb vram (MSI) 57 °C

Storage 238GB LITEON CV1-8B256 (SATA (SSD))

931GB Seagate ST1000DM010-2EP102 (SATA ) 32 °C

223GB Corsair Force LE200 SSD (SATA (SSD)) 33 °C

Audio
NVIDIA Virtual Audio Device (Wave Extensible) (WDM)
▼ ... over en uke senere ... ▼
Denne type problematikk er ikke uvanlig, hvis en spiller et spill som gir for lav fps i forhold til fps skjermen er ment å gi.
F.eks at vanligvis får 40 fps på en 120 hz skjerm.

Kan ordnes ved å endre max fps innad i spillet, tror jeg.

Å oppdatere skjerm driver kan kanskje helpe

Likner på dette problemet: https://linustechtips.com/topic/6892...ore-the-60fps/
og https://www.reddit.com/r/buildapc/co...ack_for_a_few/

Annen skjerm kabel kan kanskje hjelpe, kanskje den ikke klarer å overføre raskt nok.
Sist endret av itori123; 20. august 2021 kl. 20:34. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.