Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 2902
Hei freaks!
Jeg skal på emmaboda i Sverige om et par uker og tenkte med anledningen å kjøpe noen trippy / veldig fargerike klær å bruke på festivalen.
Problemet mitt er at jeg ikke vet om noen gode butikker i Oslo området som selger slike klær.. Er det noen som har noen gode tips til steder jeg kan dra innom?
Muligens Hemp House i Akersgata eller ShangriLa i Karl Johans 2.
Typisk psykedeliske klær som man finner i bodene på psyfestivaler får du ikke i Oslo, så vidt jeg vet. Det nærmeste du kommer er hippieklærne på Scorpius, eller de sprø, men ganske harry klærne på Bodymap.
Sitat av Marskad Vis innlegg
Hei freaks!
Jeg skal på emmaboda i Sverige om et par uker og tenkte med anledningen å kjøpe noen trippy / veldig fargerike klær å bruke på festivalen.
Problemet mitt er at jeg ikke vet om noen gode butikker i Oslo området som selger slike klær.. Er det noen som har noen gode tips til steder jeg kan dra innom?
Vis hele sitatet...
I fjor solgte de det på torget i rasslebygd/emmaboda i boder
Fingerleddsoperatør
Heffalompen's Avatar
Da jeg var på Ozora fikk jeg kjøpt mye fete greier der. Ellers fant jeg mye kult på formentera, men det hjelper jo deg lite i oslo.

God tur, ser ut som en passe frika festival, skulle gjerne vært der selv.
Med mindre du på død og lilv må kjøpe det i butikk, så ville jeg anbefalt å bestille fra eBay eller HippieShop. Det rekker fint å komme frem før du drar.
De har et lite utvalg batikk-skjorter på Velouria vintage i Thorvald Meyers gt
Shangri-la har vel kanskje noen stonerklær også, men er usikker på om disse er så syra som du ønsker OP.
Trådstarter
36 5
Takk for svara! Skal ta en runde i Oslo nå i løpet av uka å få sjekket det ut ihvertfall
▼ ... over en uke senere ... ▼
Hva med den "blå butikken" på grunerløkka?