Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  42 6715
Er det noen freaker som spiller LOTRO? Skulle gjerne hatt en freak eller to til å gjøre quests og raids med
Selv så spiller jeg på Gilrain servern, er en lvl 51 Champion.
Gleder meg forøverig til neste expansion, Riders of Rohan. Skal bli spennende å prøve mount combat, noe jeg har sett fram til lenge

Add Likskjender på Gilrain
Spilte Lotro for en stund tilbake. Et fantastisk mmo imo. Har en level 59 guardian på Snowbourn, men tviler på at jeg kommer til å starte igjen. Hvis jeg gjør det, så mekker jeg en på servern du er på
Busboy
Trådstarter
Gjør det!
Spillet er forøvrig litt kjedelig i lvl 40-48, men når du kan begynne på quests i Mines of Moria så er det helt konge!
Ja må si meg enig der. Mines of Moria var ganske så kult ja. Gjorde så mange instancer at jeg hadde nok coins til det første level 60 radiance set hmmm nå frister du meg litt med å starte opp igjen. Jaja får se hva jeg gjør
Spiller en lvl 35 Burglar Hobbit på Laurelin, med navn Strurlo..
Sist endret av Armagedd0n; 19. juni 2012 kl. 15:40.
Profesjonell Noob
8bit's Avatar
Spiller på Snowbourne, har en lvl 75 champ og en lvl 50 cappy.
Er på leit etter nytt raiding kin atm, hvis noen veit om et som er keen på å få en experienced raider og raidleader i rekkene sine bare rop ut
Og hvis noen vil joine et kjempe bra social kin med mange kule folk, så vil jeg anbefale Stars of Elentari var medlem der i 1,5 år helt til jeg bestemte meg for å finne meg et raid kin. (Var succesor i det kinnet)
Jeg hadde en 40 Champion på Snowbourne før Mines of Moria kom, så er lenge siden jeg har spilt LOTRO aktivt. Har lagd meg en ny account nå som jeg har spilt litt på. Har bare kommet til lvl 10, men har det ikke travelt. Husker ikke hvilken server jeg er på, men om dere vet av en server med norske spillere på så si fra
Profesjonell Noob
8bit's Avatar
Snowbourne har et norsk kin, veit ikke hvor aktivt det er, men det er da kalt Majestic
Busboy
Trådstarter
Jeg er også med i en Raid kin som heter Special forces of MiddelEarth på Gilrain. Mange aktive og sosiale folk som gjør Orthanc raid flere ganger i uken.
Profesjonell Noob
8bit's Avatar
Sitat av nobels Vis innlegg
Jeg er også med i en Raid kin som heter Special forces of MiddelEarth på Gilrain. Mange aktive og sosiale folk som gjør Orthanc raid flere ganger i uken.
Vis hele sitatet...
Raid kin som ikke krever at du er lvl 75?
Busboy
Trådstarter
Sitat av Melcor Vis innlegg
Raid kin som ikke krever at du er lvl 75?
Vis hele sitatet...
Jeg fikk bli med fordi :P
De hjelper meg med Rift og Helegrod raids av og til
Har en 60 Hunter paa Snowbourne og en 57 Warden paa Brandywine

Sku samla alle freakerne paa samme server
Busboy
Trådstarter
Sitat av Atuhl Vis innlegg
Har en 60 Hunter paa Snowbourne og en 57 Warden paa Brandywine

Sku samla alle freakerne paa samme server
Vis hele sitatet...
Enig, kan lage meg en ny Rune Keeper om vi blir enig om hvilken server
Profesjonell Noob
8bit's Avatar
Sitat av nobels Vis innlegg
Enig, kan lage meg en ny Rune Keeper om vi blir enig om hvilken server
Vis hele sitatet...
Snowbourne ftw

EDIT: ps: et lite tips, ikke roll hunter på snowbourne er alt for mange av dem :P
Sist endret av 8bit; 21. juni 2012 kl. 07:47.
Er ikke dette f2p nå? gjennom steam? kunne da kanskje tenkt meg å prøvd det, har ikke sett noe på det. hvordan er kontrollene og UI'et i forhold til feks wow?
Profesjonell Noob
8bit's Avatar
Sitat av COokiez Vis innlegg
Er ikke dette f2p nå? gjennom steam? kunne da kanskje tenkt meg å prøvd det, har ikke sett noe på det. hvordan er kontrollene og UI'et i forhold til feks wow?
Vis hele sitatet...
Har vært f2p ei go stund nå, men kom ut på steam et par uker siden (tror jeg).

Nå er ikke jeg en wow ekspert, men jeg tror UI'et er ganske likt, men sånt er det i alle MMORPG's. Det er verdt å prøve
er det noen spesifikke classes/roles du vil anbefale? kan jo laste det ned når jeg kommer hjem fra jobb i dag.
Busboy
Trådstarter
Sitat av Melcor Vis innlegg
Snowbourne ftw

EDIT: ps: et lite tips, ikke roll hunter på snowbourne er alt for mange av dem :P
Vis hele sitatet...
Hva heter din main på Snowbourne da? Så adder jeg deg når jeg har laget ny char der.
Profesjonell Noob
8bit's Avatar
Sitat av nobels Vis innlegg
Hva heter din main på Snowbourne da? Så adder jeg deg når jeg har laget ny char der.
Vis hele sitatet...
Melcor (add melorn også (min cappy lvl 50) ettersom jeg kommer til å spille en del på han)

Sitat av COokiez Vis innlegg
er det noen spesifikke classes/roles du vil anbefale? kan jo laste det ned når jeg kommer hjem fra jobb i dag.
Vis hele sitatet...
Vil anbefale champion, er en morro class, og ikke så vanskelig.
Hvis du vil ha litt større utfordringer ville jeg anbefalt ministrel(healer), burglar(cc) eller captain(buffs)

Men vil anbefale deg å prøve deg litt frem med de forskjellige classene
Sist endret av 8bit; 21. juni 2012 kl. 09:01.
Busboy
Trådstarter
Da har jeg laget en RK på Snowbourne. Add Delemith, inv meg gjerne til Kinship visst du er med i en
Profesjonell Noob
8bit's Avatar
Sitat av nobels Vis innlegg
Da har jeg laget en RK på Snowbourne. Add Delemith, inv meg gjerne til Kinship visst du er med i en
Vis hele sitatet...
Skal adde deg når jeg kommer hjem fra jobb, er desverre ikke i noe kinship at the moment, men jeg vil gjerne henvise deg til Stars of Elentari (leader = Croissant)

Bare spør i globallff om noen officerer er på (for å bli med i globallff skriv "/joinchannel globallff" så blir den assigna til /1)
Busboy
Trådstarter
Sitat av Melcor Vis innlegg
Skal adde deg når jeg kommer hjem fra jobb, er desverre ikke i noe kinship at the moment, men jeg vil gjerne henvise deg til Stars of Elentari (leader = Croissant)

Bare spør i globallff om noen officerer er på (for å bli med i globallff skriv "/joinchannel globallff" så blir den assigna til /1)
Vis hele sitatet...
Ser du er Armourer, du skal nok få crafte litt armour til meg
Profesjonell Noob
8bit's Avatar
Sitat av nobels Vis innlegg
Ser du er Armourer, du skal nok få crafte litt armour til meg
Vis hele sitatet...
Hehe, ja, armourer er jo i hoved sak heavy armour, men heldig vis for deg så har jeg en alt til å skaffe mats for light og medium armour så kan nok mekke noe armour til deg
Busboy
Trådstarter
Har nå fått joinet Stars of Elentari, virker som en dedikert og seriøs gjeng
Visst det er flere som vil slå følge med oss så er det bare å mekke en char på Snowbourn. Bare å adde Delemith i friendlist og send meg en melding :-) så skal jeg hjelpe deg i gang så godt jeg kan :P
Profesjonell Noob
8bit's Avatar
Sitat av nobels Vis innlegg
Bare å adde Delemith i friendlist og send meg en melding :-) så skal jeg hjelpe deg i gang så godt jeg kan :P
Vis hele sitatet...
Gjelder forsåvidt meg også
Add meg: Melcor, så hjelper jeg deg mer en gjerne igang og å joine et kinship
dfslhfu ooo macarena
Nitropop's Avatar
Jeg joiner ;D

Har aldri spillt det før dog..

hvilken server og hva character anbefales?
Sist endret av Nitropop; 22. juni 2012 kl. 22:49.
Busboy
Trådstarter
Sitat av Nitropop Vis innlegg
hvilken server og hva character anbefales?
Vis hele sitatet...
join oss på Snowbourn. Angående char så anbefales Champion eller hunter, kommer ann på om du liker best melee eller ranged attacks.
dfslhfu ooo macarena
Nitropop's Avatar
Sitat av nobels Vis innlegg
join oss på Snowbourn. Angående char så anbefales Champion eller hunter, kommer ann på om du liker best melee eller ranged attacks.
Vis hele sitatet...
okay.. ser vist ut som det kan ta sin tid siden det tar lang tid og laste ned...

så komme nok innom i morra
Profesjonell Noob
8bit's Avatar
Sitat av Nitropop Vis innlegg
okay.. ser vist ut som det kan ta sin tid siden det tar lang tid og laste ned...
Ss
så komme nok innom i morra
Vis hele sitatet...
Nice, kommer nok ikke online før torsdag, men kontakt nobels for hjelp/joine et kinship
Har noen champs på en amerikansk server!

Utrolig sosialt spillmiljø!
Har egentlig ikke spilt LOTRO på noen år nå. Jeg lurer egentlig på, hvor viktig er det å bruke penger på spillet? Er det bare snakk om kosmetiske oppgraderinger, eller får du klare fordeler dersom du bruker ekte penger på spillet?
Profesjonell Noob
8bit's Avatar
Sitat av Mandokir Vis innlegg
Har egentlig ikke spilt LOTRO på noen år nå. Jeg lurer egentlig på, hvor viktig er det å bruke penger på spillet? Er det bare snakk om kosmetiske oppgraderinger, eller får du klare fordeler dersom du bruker ekte penger på spillet?
Vis hele sitatet...
Sent svar, men det får da gå.

Du bruker ekte penger på både kosmetiske og ingame items, mest blir brukt på quest packs og instancer, men du kan game totalt uten å bruke en krone, og fortsatt ha tilgang til nesten allt.
Har en lvl 40, men slutta fordi det ble litt for ensidig for meg, samme som med WoW.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Eldar er den serveren som skal ha flest Nordmenn, om folk ønsker å spille Lotro igjen eller ønsker å prøve spillet anbefaler jeg å starte på Eldar og joine kinshipet: Yggdrasil
Dette er et stort skandinavisk kinship som har plass til alle typer spillere. Her blir det gjort alt fra å hjelpe folk med quest, gjøre forskjellige typer dungeon og raiding i t2(hard mode) for de litt mer hardcore sjekk det ut
Sitat av Eldar Vis innlegg
Eldar er den serveren som skal ha flest Nordmenn, om folk ønsker å spille Lotro igjen eller ønsker å prøve spillet anbefaler jeg å starte på Eldar og joine kinshipet: Yggdrasil
Dette er et stort skandinavisk kinship som har plass til alle typer spillere. Her blir det gjort alt fra å hjelpe folk med quest, gjøre forskjellige typer dungeon og raiding i t2(hard mode) for de litt mer hardcore sjekk det ut
Vis hele sitatet...
Lager nok en karakter her om litt. Noen spesiell person jeg bør ta kontakt med for å komme inn? =)
Har selv en Hobbit Burglar lvl 36, Strurlo, på Laurelin server.
Spilte det siden launch, men etter å ha brukt helt sinnsvakt med penger på såkalte Turbine Points bare gadd jeg ikke mer. De ble for grådige, rett og slett. Hele dritten har blitt pay to win, du kan jo kjøpe bedre permanent stats. -_-
Profesjonell Noob
8bit's Avatar
Hmm... får vel mekke en char på eldar for å sjekke ut Yggdrasil en eller annen gang så får man se om man flytter main'en over dit med tia.
Sitat av Melcor Vis innlegg
Sent svar, men det får da gå.

Du bruker ekte penger på både kosmetiske og ingame items, mest blir brukt på quest packs og instancer, men du kan game totalt uten å bruke en krone, og fortsatt ha tilgang til nesten allt.
Vis hele sitatet...
Bl. a. kan du bruke penger på stats. Maksimalt er +70 per stat, som er en ganske vesentlig forskjell. Du kan også kjøpe items som vanligvis tar uker å grinde.
Sitat av augi2323 Vis innlegg
Lager nok en karakter her om litt. Noen spesiell person jeg bør ta kontakt med for å komme inn? =)
Vis hele sitatet...
På hjemmesiden til kinshipet som jeg linket til, kan du skrive en søknad om å joine. Der skriver du karakternavnet du valgte og da vil noen i staben kontakte deg så fort de får tid ingame anbefaler og først finne ut hvilken klasse som passer for deg og deretter lvle alene til lvl 20. Da har du fått en formening om spillet før du joiner et kin
Sitat av Eldar Vis innlegg
På hjemmesiden til kinshipet som jeg linket til, kan du skrive en søknad om å joine. Der skriver du karakternavnet du valgte og da vil noen i staben kontakte deg så fort de får tid ingame anbefaler og først finne ut hvilken klasse som passer for deg og deretter lvle alene til lvl 20. Da har du fått en formening om spillet før du joiner et kin
Vis hele sitatet...
Eldar, hvem er nå du in-game? Mulig jeg kjenner deg, siden jeg har spilt på Eldar i flere år. :-)
Ser dere klager på free to play modellen med Lotro Store, Jeg personlig mener dette er en fin måte å tjene penger på for turbine. De som ønsker å spille omtrent gratis kan gjøre det og de som ønsker å legge igjen mye penger i store kan gjøre det. Når man sier at det er pay to win er ikke jeg enig, de har vært flinke med og ikke legge til mye ting som går på spillernes prestasjoner. Og alt kan skaffes uten å betale av ting man kan trenge i spillet. Personlig har ikke jeg giddet å betalt for stats og jeg klarer fortsatt å gjøre t2 raid uten at statsen er et problem for raidingen Synes Lotro også er flinke når det kommer til å lage utfordrende raid, Pve delen i spillet er av høy kvalitet. Er man typen som liker Pvp velg noe annet
▼ ... over et år senere ... ▼
Sitat av EliteBook Vis innlegg
Har en lvl 40, men slutta fordi det ble litt for ensidig for meg, samme som med WoW.
Vis hele sitatet...
Litt ironisk at jeg er lvl 95 nå og digger spillet, hmmm. Bumper denne jeg, noen som fortsatt spiller? Jeg spiller selv på Dwarrowdelf.