Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 1221
Jeg har sett en god del filmer med Kevin Costner, han er en utrolig bra skuespiller.

A message in a bottle, dances with wolfes, the bodyguard er filmer jeg elsker...
Er det noen andre som har noen andre forslag på gode filmer han spiller i?
IMDB - Her er alle filmene hans.
http://www.imdb.com/name/nm0000126/filmorate

Ting han har spilt i sortert etter rating. Husk å bla ned til "Actor".
Han spiller fantastisk bra i Danser med ulver <3
The Untouchables er meget bra!
The postman og Waterworld.

Beste Costnerfilmene som er.
Må ikke glemme Robin Hood da, med bonusrolleinnehavere som Alan Rickman og Morgan Freeman.
Trådstarter
16 4
Sitat av ClaesGreve Vis innlegg
Han spiller fantastisk bra i Danser med ulver <3
Vis hele sitatet...
Ingen filmer er som Danser Med Ulver. Den ser jeg gang på gang.

Takk for forslag folkens, da får jeg en del å laste ned i løpet av kvelden
Kevin (Bacon) Costner? God mann det, men er ikke han du vil se. Det er Mickey Rourke du vil se. Wrestler.
Sist endret av ImnotEmo.; 23. desember 2011 kl. 21:48.
Kevin Bacon Costner? Kevin Bacon og Kevin Costner har lite til felles utenom yrke og felles fornavn.
Open Range er nok den beste med kevin costner
Trådstarter
16 4
Open Range er veldig bra. Men jeg har også sett en annen Westernfilm med han, husker ikke hva den het...
Sitat av ElKa Vis innlegg
Open Range er veldig bra. Men jeg har også sett en annen Westernfilm med han, husker ikke hva den het...
Vis hele sitatet...
Jeg gjetter Wyatt Earp.
Trådstarter
16 4
Jeg har ikke fått sett Wyatt Earp enda. Er en amatør "downloader", så wyatt earp som jeg prøvde å laste ned hadde en veldig dårlig kvalitet, vurderer å kjøpe filmen....
Soldier - Shift Com.
Stickyshift's Avatar
Skjer med Kevin Kostner mania for tiden? Var bare filmer med han på tysk tv forrige dagen :P Har vært nevnt mange andre steder også :P
Trådstarter
16 4
Han var faktisk på Skavlan for noen måneder siden. Mer Costner, bedre blir det! :=)