Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 2487
Hei,

Jeg tenkte at jeg skulle trolle folkene på chatroulette.com ved å vise upassende bilder med et program som heter "splitcam", men hvordan funker programmet? Har funnet et fint bilde, men får ikke bildet til å komme opp istedet for meg selv på cam...

Takk for hjelp
Hva med å printe bildet, holde det foran cammen?
Ungodly freak
Mexxy's Avatar
Trådstarter
Sitat av Verdaling Vis innlegg
Hva med å printe bildet, holde det foran cammen?
Vis hele sitatet...
Har ikke printer.
Skaff deg en ny skjerm, lag et skjermdump, og deretter hold skjermen foran kameraet.
Sist endret av prenix; 12. desember 2009 kl. 22:15.
Sitat av prenix Vis innlegg
Skaff deg en ny skjerm, lag et skjermdump, og deretter hold skjermen foran kameraet.
Vis hele sitatet...
Lettere å holde cammen forran skjermen kanskje?...
Bruk et screencapture program som for eksempel camtastia og ta opp bildet som en avi-fil, velg deretter video/videofile, da vil splitcam kjøre videoen i loop helt til du selv stopper den.
Sist endret av Max_Uflax; 12. desember 2009 kl. 23:38.
Sitat av prenix
Skaff deg en ny skjerm, lag et skjermdump, og deretter hold skjermen foran kameraet.
Vis hele sitatet...
Sitat av Ondskap Vis innlegg
Lettere å holde cammen forran skjermen kanskje?...
Vis hele sitatet...
Haha, dagens darwin?
Sist endret av Vangen; 12. desember 2009 kl. 23:41.
Oh yes

Captain obvius ^^,
Sitat av Ondskap Vis innlegg
Lettere å holde cammen forran skjermen kanskje?...
Vis hele sitatet...
Som du sikkert skjønte var dette ironi, men nå har han ikke oppgitt noen form for systeminformasjon, så det kan hende han sitter på en bærbar med integrert web-kamera, eller sitter på en 30 år gammel CRT-skjerm, som veier 50kg.
husker jeg brukte noe som heter Fakewebcam:P

EDIT: http://www.fakewebcam.com/