Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1327
Heisann, har holdt på med denne avataren en stund. Noen tilbakemelding på hva dere syns, hva jeg kan gjøre annerledes osv?


http://i37.tinypic.com/2wdzz1h.jpg
Syns ikke den passa helt. Ser jo ikke hva det er på den her på nff. Ellers skjønner jeg ikke helt hva Skrufz0r har med en lekeplass å gjøre? Høres mer ut som en kul versjon av Skruf. Som en avatar tror jeg nok skriften må være større, ellers må bildet ha størrelsen du faktisk har på linken. Når jeg sitter å ser på bildet synes jeg igrunn det er temmelig kjedelig, klarer ikke helt se at du faktisk har lagt et skikkelig arbeid inn i det, beklager :/
Sist endret av Zepplin; 16. november 2008 kl. 19:22.
Fittesatananarkikommando
Cadex's Avatar
Donor
Hva har du egentlig gjort med den, annet enn å slenge på tekst? Jeg skjønner ikke hva som er -laget- i Photoshop og hva som er fotografi?
Husk at det ikke er avataren som er viktigst men hva man gjør og skriver.
Trådstarter
4 0
Hmm. Avataren var ikke beregnet til nFF. Og det var egentlig ikke meninga å ha noen sammenheng heller, bare lagde den. Og hvis du ikke ser hva som er gjort i photoshop, er du ganske så nybegynner.
Jeg har jobbet mye med kontraster og farger, skygger og lys toner.
Sitat av Skrufz0r Vis innlegg
Hmm. Avataren var ikke beregnet til nFF. Og det var egentlig ikke meninga å ha noen sammenheng heller, bare lagde den. Og hvis du ikke ser hva som er gjort i photoshop, er du ganske så nybegynner.
Jeg har jobbet mye med kontraster og farger, skygger og lys toner.
Vis hele sitatet...
Åjadda! Etter dette flotte bildet du har laget er du definitivt kvalifisert til å kalle andre nybegynnere. Butno.
Vet ikke helt hva jeg skal si, slengt på litt random farger med hue/saturation og satt opp litt kontraster? Har du virkelig jobbet mye for dette, er jeg glad du ikke tar timesbetalt som grafisk designer.
Man kan godt bruke flere år på å stable søppel rundt omkring på en fylling, men resultatet blir ikke nødvendigvis pent av den grunn. At man har jobbet mye med et bilde er ikke en unnskyldning for at det ikke er pent eller givende på noen som helst måte.
Sitat av Skrufz0r Vis innlegg
Hmm. Avataren var ikke beregnet til nFF. Og det var egentlig ikke meninga å ha noen sammenheng heller, bare lagde den. Og hvis du ikke ser hva som er gjort i photoshop, er du ganske så nybegynner.
Jeg har jobbet mye med kontraster og farger, skygger og lys toner.
Vis hele sitatet...
For alt vi vet kan bildet på forhånd være farge- og kontrastjustert.
Anyways så var det veldig skarpe og skjærende farger, og hele bildet ga ingen mening.
Du kan hvertfall gå opp til 80x80 pxl, så det kanskje blir lettere å tyde teksten?
Den er litt pedofil på en vakker måte. Beklagelig at du ikke kan lese hva som står. Annet en på bildet i linken selvfølgelig.
Jeg skjønner bare ikke meningen med den.
Hva har du gjort, og hvorfor har du gjort det du har gjort med den?