Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 656
Hei !

har laget en kortfilm å trenger feedback.

filmen er en lavbudsjett film,og budsjettet ligger på 200 lappen. vi lagde filmen mest for morro.

jeg har ganske stor interesse for film, så hadde vært fint med tilbake melding på hva jeg kunne gjort bedre.

Jeg vet kvaliteten er dårlig, men måtte gjøre filmen mindre for å få den ut på youtube.

Takk
Sist endret av Greendudeblue; 15. september 2008 kl. 00:27.
Hvor er filmen? Hadde på en måte gjort seg...
Eh, hvor er filmen?
åja sorry:P begynner å bli seint..

http://www.youtube.com/user/greendudeblue

2 faces heter den.
Bortsett fra ræva skuespill, mongo filming, glasskår-musikk og gutter i stemmeskifte var den dritkul!

Sånn seriøst; Gjør noe litt mer med introen. Jeg syns den ødela ganske mye.
Sist endret av Butchern; 15. september 2008 kl. 00:36.
kan nok ikke noe for skuespillerne, har nok ikke noe bedre

litt mere, hva mener du da? hva ville du hatt?
Nei altså det er jo gjort veldig sånn gjennomført amatørmessig. Møtes nedi kjellerstua di, gutta sitter på yo-cap'er. Kostyme (dress?) og et litt mer kontoraktig lokale hadde gjort seg.
jojo, selvfølgelig hadde det gjort seg, men problemet er at jeg ikke har penger, så det blir ikke kostymer. og jeg er jo heller ikke proff så amatør blir det uansett. er ikke gamle karen heller
Butcher'n, det er jo spennende at du bruker 4 minutter fra han gir deg linken til du kommer med første tilbakemelding på en 10 minutter lang film. Special skillz!

Greendude, du gir meg ingenting i denne filmen før jeg ser et ben bli kappet av. Da får jeg faktisk lyst til å se mere.

På et slikt amatørmessig stadie er det viktig å vite hvor man kan sanke publikum. Du har ikke gode skuespillere, du har ikke et enormt budsjett eller gode manusforfattere. Du har et kamera, internetz og tydeligvis skillz nok til å skjønne en god effekt eller tre. Sjanger bestemmer du derfor selv, og her har du noe thriller-shizzle på gang. Det funker bra bortsett fra den hullete storylinen. Hvis du ikke er ufattelig sikker på hva du gjør: make it SIMPLE! Da sitter det gjerne litt lengre hos publikum.

Jeg har mekka noe amatørfilm selv så jeg skal gi deg de tre rådene jeg ser er viktigst:

1: Location

2: Location

3: Location

I tillegg googler du deg til hvordan man mekker flere effekter med blod. Og kjører simplere storyline. Husk at introen skaper førsteinntrykket, og at filmer man legger på Youtube er veeeeldig lett å klikke seg vekk fra i løpet av 15 sekunder.

Jeg kan komme med mange flere råd, men du er absolutt inne på noe. Ta opp igjen de trådene du føler deg minst fornøyd med og fortsett med de trådene du er flinkest til.
takk for bra feedback dynamite=) kan hende at jeg skifter ut introen litt da. høres riktig ut, ble heller ikke helt fornøyd med introen.. men det er 2 deler da, in case you didnt know=) men uansett
Takk for tips=) du kan godt slenge opp flere=)
bra bruk av soundtrack! men det var vanskelig å sette seg inn i handlingen.