Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1836
Jeg kjøpte idag en samsung galaxy trend plus, den var billigere med opratørlås til telenor så jeg kjøpte den i tro om at jeg kunne fjerne denne selv på et vis.
Dem sa også at jeg måtte ha et telenor sim kort for a aktivere tlf som jeg måtte gjøre der hos elkjøp (noe jeg ikke gjorde siden sim kortet kosta 200kr) er det noen mulighet for å aktivere den selv? å fjerne opratørlåsen? takk for svar
Sitat av DonTomaso Vis innlegg
Ikke vær en smartass. Nettet er stappfullt av svindel når det gjelder opplåsning av telefoner og et det er veldig vanskelig å finne fram ved et enkelt googlesøk.
Vis hele sitatet...
Vil ikke si at det er veldig vanskelig å finne frem til en metode som ikke er svindel, og ved googling kan man lett finne trygge måter.
Trådstarter
2 0
Er det ingen som gjør dette gratis?
Det er alltid no kødd med de sidene som skal ha penger
Hvis du har kjøpt telefonen med abonement så fjerner de operatørlåsen gratis hos telenor.
Sitat av BaconWeed Vis innlegg
prøvd denne?
Vis hele sitatet...
Leste du info om appen?
Sitat av GalaxSim Unlock
Sim Unlock your phone (in-app payment)
Vis hele sitatet...
Sitat av Eirik922 Vis innlegg
Jeg kjøpte idag en samsung galaxy trend plus, den var billigere med opratørlås til telenor så jeg kjøpte den i tro om at jeg kunne fjerne denne selv på et vis.
Dem sa også at jeg måtte ha et telenor sim kort for a aktivere tlf som jeg måtte gjøre der hos elkjøp (noe jeg ikke gjorde siden sim kortet kosta 200kr) er det noen mulighet for å aktivere den selv? å fjerne opratørlåsen? takk for svar
Vis hele sitatet...
Du kjøpte en telefon MED operatørlås, fikk BESKJED om å at du måtte bruke Telenor simkort i den. Waoow.
Du får fjerne den for ca 600,- om du kontakter Telenor.
http://www.telenor.no/privat/kundese...p/operatorlas/