Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 840
Hei.
Har en Xperia Play som har en eller annen rar feil, den er treg, krasjer snapchat også veldig treg...
Har tilbakestilt den 3 ganger å renset SD-kortet mitt, men ingenting nytter.
Kjæresten min lånte den til tante ungen en stund, han installert jo alt av apps som fantes. Det kan jo være en årsak, men etter alle tilbakestillingene så heng jeg ikke med mere..

Hjelp ønskes
Sjekk innstillinger -> Apper(evt "Programmer" -> "Kjørende" og se hvilken applikasjoner/prosesser som kjører som bruker opp alle ressursene på telefonen, du ser antakeligvis en som skiller seg ut.
Sitat av nightLook Vis innlegg
Sjekk innstillinger -> Apper(evt "Programmer" -> "Kjørende" og se hvilken applikasjoner/prosesser som kjører som bruker opp alle ressursene på telefonen, du ser antakeligvis en som skiller seg ut.
Vis hele sitatet...
Har sjekket det tidligere.. som jeg nevnte så har jeg tilbakestilt telefonen til fabrikkinnstillingene. Til og med play butikk krasjet under et kjøp av en app, jeg kan laste ned gratis apps, men kan ikke kjøpe

Snapchat krasjer bare når jeg bruker hovedkamera har jeg oppdaget, kan bruke kamera på forsiden av telefonen.
Jeg forstår ikke hva jeg kan gjøre
Send den inn på service der du kjøpte den.