Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 3871
Hei! Jeg har en samsung galaxy s2. Problemet mitt er når jeg skulle gå inn på mine bilder, så var alle bildene helt borte plutselig. Hva skal jeg gjøre?
Har du et SD-kort som mobilen ikke finner kanskje?
Sitat av SkyMarshal Vis innlegg
Har du et SD-kort som mobilen ikke finner kanskje?
Vis hele sitatet...
ja kanskje det
toppidrettsutøver
toffer125's Avatar
Hvis du bare har kommet borti en knapp eller noe så du slettet alle bildene så er det mulig å koble mobilen til en PC og finne bildene. Du kan bare søke på "deleted pictures recovery" på google
Sitat av toffer125 Vis innlegg
Hvis du bare har kommet borti en knapp eller noe så du slettet alle bildene så er det mulig å koble mobilen til en PC og finne bildene. Du kan bare søke på "deleted pictures recovery" på google
Vis hele sitatet...
Har ikke slettet bildene med uhell har også prøvd å koble til pcen men finner fordeom ikke bildene. Og picture recovery koster penger..
Sitat av ikkenoenspesiel Vis innlegg
Har ikke slettet bildene med uhell har også prøvd å koble til pcen men finner fordeom ikke bildene. Og picture recovery koster penger..
Vis hele sitatet...
Koster penger ja. Spørs hvor mye du ønsker bildene dine tilbake

Er det bare bildene som er vekke? Eller er det også musikk og andre ting som ligger på SD-kortet?
Sitat av ikkenoenspesiel Vis innlegg
ja kanskje det
Vis hele sitatet...
Kanskje det er like greit at du reiser innom en forhandler som kan hjelpe deg å finne ut hva problemet faktisk er.
Sitat av Donkeybrain Vis innlegg
Koster penger ja. Spørs hvor mye du ønsker bildene dine tilbake

Er det bare bildene som er vekke? Eller er det også musikk og andre ting som ligger på SD-kortet?
Vis hele sitatet...
Det er bildene og videoene som er borte.
Sjekk på google+ om du har autolagring på. Alle mine bilder og videoer blir automatisk lastet opp dit, som en backup.
Sitat av Antonymus Vis innlegg
Sjekk på google+ om du har autolagring på. Alle mine bilder og videoer blir automatisk lastet opp dit, som en backup.
Vis hele sitatet...
har ikke autolagring på:S
vis du hadde hatt en rootet mobil som meg kunne du lasta ned en gratis app og brukt den for å finne bildene på mobilen. for tar en stund før bildene blir lettes helt og da kan man få de tilbake vis man ikke er veldig seint ute. lykke til
roote mobilen er ikke vanskelig men kan være farlig vis du ikke vet hva du driver med.
Gig
Naturlig Talentløs
Gig's Avatar
Sitat av xbox 360 giker Vis innlegg
vis du hadde hatt en rootet mobil som meg kunne du lasta ned en gratis app og brukt den for å finne bildene på mobilen.
roote mobilen er ikke vanskelig men kan være farlig vis du ikke vet hva du driver med.
Vis hele sitatet...
Litt sent nå uansett?
Jeg har tidligere brukt programmet "Recuva" til å finne slettede bilder. Gi det er forsøk, lykke til!
Sitat av Parkett Vis innlegg
Jeg har tidligere brukt programmet "Recuva" til å finne slettede bilder. Gi det er forsøk, lykke til!
Vis hele sitatet...
prøver å lete etter et program som ikke koster penger
Sitat av ikkenoenspesiel Vis innlegg
prøver å lete etter et program som ikke koster penger
Vis hele sitatet...
Hvis du hadde giddet å lest litt på nettsiden, så hadde du sett, at det er gratis for privatpersoner!
Sitat av amdb73 Vis innlegg
Hvis du hadde giddet å lest litt på nettsiden, så hadde du sett, at det er gratis for privatpersoner!
Vis hele sitatet...
haha okei, får vell gjøre det da

Haha, fant nettop alle bildene mine på DCIM, thumbnails.. rart lå ikke der sist jeg sjekket x)

Sitat av ikkenoenspesiel Vis innlegg
haha okei, får vell gjøre det da

Haha, fant nettop alle bildene mine på DCIM, thumbnails.. rart lå ikke der sist jeg sjekket x)
Vis hele sitatet...
glad jeg fant det til slutt. men videoene vises som bilder, noen anelse på hva jeg gjør for å se det i video?