Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  73 15925
Trådstarter
9 0
Sitat av Nerd0 Vis innlegg
Vil også nevne på at det kan være dumt å si hvor langt unna du skal flytte (ca *****km) i en post lenger opp, fordi Norge er et temmelig langstrakt land, og folk kan nok finne ut hvem du er bare ved hjelp av forumet her. Derfra finne ut hvor du bor, og få et område ca. *****km der det kan hende du er.

Edit: Ps. Håper det kommer til å gå bra med dere, alt dette høres litt merkelig ut for meg, fordi jeg aldri har vært borti eller hørt om noe sånt før. Lykke til!
Vis hele sitatet...
Takk, har tenkt å slette tråden så snart jeg ikke får absorbert flere tips
Bare av ren nysgjerrighet, hvorfor ikke få hjelp av politiet?
Sitat av Tido Vis innlegg
Bare av ren nysgjerrighet, hvorfor ikke få hjelp av politiet?
Vis hele sitatet...
Hiver meg på den. Kontakt politiet.
God underholdning i denne tråden a la fremmedlegionen, æresdrar o.l. Eneste gode løsning er å ta kontakt med politiet, de hjelper med ny identitet og evt straff til noen.
Sitat av Roxaz Vis innlegg
Takk for alle svar, men det å dra til utlandet har jeg tatt som plan B. Jeg vil gjerne få til en bra framtid, har alltid gjort det greit på skolen.
Men hvis dere tenker sånn.
Det skal finne en person, hvordan gjør man det?
Søker på person nr, ser på bank aktivitetene, og navn. Er det noe mer?
Tenker også at en detektiv er jo flink på å finne folk, så er det mulig å komme på en liste eller noe slik at de ikke ser etter oss, så lengde de vet alt er bra, men vil bare ikke bli funnet?
Vis hele sitatet...
Hvis du, som jeg anbefalte, ser Discovery-serien Track me if you can, så vil du få ganske gode svar på alt du lurer på vil jeg tro. Lykke til uansett.
Trådstarter
9 0
Sitat av poehzler Vis innlegg
Hvis du, som jeg anbefalte, ser Discovery-serien Track me if you can, så vil du få ganske gode svar på alt du lurer på vil jeg tro. Lykke til uansett.
Vis hele sitatet...
Takk for all støtten. Det er snilt av dere folkens, kjenner meg ikke engang.
Jeg bør nok slette denne tråden nå, noen som vet hvordan?
Be en mod fjerne den.
Tenk over det med å ta kontakt med politiet uansett.
Det finnes mye "how-to" guider, men resultater kommer sjelden uten en form for trening/guiding.
Uansett hva det blir til, så ønsker jeg deg lykke til, og håper det går i orden for deg/dere.
Trådstarter
9 0
Sitat av Tido Vis innlegg
Tenk over det med å ta kontakt med politiet uansett.
Det finnes mye "how-to" guider, men resultater kommer sjelden uten en form for trening/guiding.
Uansett hva det blir til, så ønsker jeg deg lykke til, og håper det går i orden for deg/dere.
Vis hele sitatet...
Takk for alt folkens, virkelig.

Hvem er mod?
Sitat av Roxaz Vis innlegg
Takk for alt folkens, virkelig.

Hvem er mod?
Vis hele sitatet...
Du må be en admin fjerne tråden, om de gidder.

NSO er admin, hør med han.
Dun know what to do
appleaya's Avatar
Hvorfor er det uaktuelt å gå til politiet?
The Mad Doctor
Før denne tråden forsvinner helt også så burde du fjerne deg fra alle landets telefonkataloger kan bli skjipt hvis noen prøver å lete der.
Sist endret av Rocker-T42; 16. juli 2013 kl. 01:35.
Hvis de har så gode muligheter til å spore deg, så bør du kutte ut bruk av minibank kort og.
http://freak.no/forum/showthread.php?t=251919

Er det feil av meg å le litt av hele situasjonen?
Sitat av Roxaz Vis innlegg
Jeg har store problemer. Og livet er trua. Kan bare si jeg har vært borti folk som jeg ikke burde, og de truer med døden. Kan ikke gå til politi fordi det kan gå utover familien.

Ihvertfall, så vil jeg starte helt på nytt. Og hvilke ting må jeg gjøre slik at ingen kan spore meg opp?
Jeg skal slette facebook.
Ikke ha kontakt med noen fra hjemmet.
Bytte navn
Bytte personnummer, noe som kan være litt vanskelig og vil gjerne høre noen råd.
Kaste mobilen.
Er det noe jeg har glemt da?

Virkelig, jeg trenger litt hjelp.
Vis hele sitatet...
Om du virkelig har fucka det til så big time, vil jeg anbefale deg å dra i den Franske fremmedlegionen. Eneste stedet en narkobaron vet hvor du er, men ikke tør å komme å hente deg.
Det er ikke vanskelig å skifte navn, kjenner ei som gjorde det på dagen hun ble 18.
http://www.skatteetaten.no/nn/Skjema/Endre-navn/

Når du har endret navn er det jo absolutt en idè å gå til politiet hvis du ikke vil gjøre det enda, ellers vil jeg anbefale å flytte til Danmark eller Sverige, det vil jo ikke være noe vanskelig å fullføre utdanningen i de landene

Edit: Evt. kan du jo flytte til England, men der koster jo utdanningen skjorta
Sist endret av ynkey; 16. juli 2013 kl. 09:43.
Kan du svare på om du har gjort noe kriminelt selv, siden du ikke ønsker å dra til politiet når muligheter for at din nærmeste familie står i fare for å bli drept?
Sitat av Roxaz Vis innlegg
Jeg kan virkelig ikke si hva som er grunnen itilfelle den jeg som vil gjøre meg noe vil søke på google. Jeg kan si det sånn. Jeg er ikke alene. Og kjæresten min stammer fra en annen kultur, og i den kulturen vil dem både drepe meg og ho om de finner ut om oss. Jeg Skal flytte langt vekk fra hvor jeg bor nå, over 1000km, men fortsatt i norge. Uansett, dere trenger ikke tro på meg, alt jeg lurer på om dere har noen tips til hvordan jeg og ho kan bli anonyme og umulig i finne. Jeg skrev tidligere hva jeg tenker må gjøres, noen andre tips? Ikke spør åssen kultur eller hvor eller hva, bare hvis noen vet hvordan man kan bli anonyme så noen tips hadde vært godt å høre. Takk på forhånd.
Vis hele sitatet...
Hvis du frykter hennes familie fordi de ønsker å se henne gift med en man fra sin kultur, så tror jeg familiekontoret kan hjelpe til. Det er mye fokus på æresdrap, tvangsekteskap og vold mot unge innvandrerjenter, så det blir satt opp safehouses over hele landet.
Sitat av Roxaz Vis innlegg
Jeg kan virkelig ikke si hva som er grunnen itilfelle den jeg som vil gjøre meg noe vil søke på google. Jeg kan si det sånn. Jeg er ikke alene. Og kjæresten min stammer fra en annen kultur, og i den kulturen vil dem både drepe meg og ho om de finner ut om oss. Jeg Skal flytte langt vekk fra hvor jeg bor nå, over 1000km, men fortsatt i norge. Uansett, dere trenger ikke tro på meg, alt jeg lurer på om dere har noen tips til hvordan jeg og ho kan bli anonyme og umulig i finne. Jeg skrev tidligere hva jeg tenker må gjøres, noen andre tips? Ikke spør åssen kultur eller hvor eller hva, bare hvis noen vet hvordan man kan bli anonyme så noen tips hadde vært godt å høre. Takk på forhånd.
Vis hele sitatet...
Så du vil altså ofre alt for en dame? Høres ut som en merkelig plan. Er du veldig ung? Kan virke sånn.

Beste rådet du kan få er å dumpe dama og komme deg videre i livet. Det er en grunn til at veldig mange fraråder forhold på tvers av kulturer.
Sitat av Freakaholic Vis innlegg
Så du vil altså ofre alt for en dame? Høres ut som en merkelig plan. Er du veldig ung? Kan virke sånn.

Beste rådet du kan få er å dumpe dama og komme deg videre i livet. Det er en grunn til at veldig mange fraråder forhold på tvers av kulturer.
Vis hele sitatet...
Har du opplevd det og elske noen ? folk strekker seg langt for den man elsker.
Sitat av Roxaz Vis innlegg
og de truer med døden. Kan ikke gå til politi fordi det kan gå utover familien.
Vis hele sitatet...
men det å forsvinne kan ikke gå ut over familien? hvem er det de går etter om de ikke finner deg mener du?
▼ ... flere år senere ... ▼
Sitat av HaraldChrW Vis innlegg
Ta de før de tar deg!
Vis hele sitatet...
Det er snart ti år siden hen spurte om dette, så det rådet blir i seneste laget synes jeg.
Sitat av UncleSam Vis innlegg
Det er snart ti år siden hen spurte om dette, så det rådet blir i seneste laget synes jeg.
Vis hele sitatet...
Dagens beste.

Ser ut som moderaterna har vært for opptatt med å slette aktuelle poster og svar.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av Majao Gibensis Vis innlegg
Dagens beste.

Ser ut som moderaterna har vært for opptatt med å slette aktuelle poster og svar.
Vis hele sitatet...
Begynner å bli litt drittlei brukere som skal servere slike halvfrekke teorier uten noe grunnlag.

For ordens skyld: Det er TRE innlegg som er slettet i hele tråden, det ene er en link til flybillettsalg på finn.no og de to andre er innlegg flere år etter trådstarter postet som spør om oppdateringer.

Case closed.