Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1284
Likte godt bildene dine!
Veldig bra bilder ja. Har ikke noe negativt å si.
Pensjonert byråkrat
tep0sen's Avatar
Donor
Hva er i bakgrunnen på we are equal?
Bilde 2 likte jeg virkelig godt. Både komposisjon og fargetoner fungerer godt for meg. Synes det kanskje bærer preg av litt for mye digital oppskarping, dette kan også skylles komprimeringen, men betyr heller lite i denne sammenheng. KP for dette.

Bilde 3 var også flott med sterke og fine linjer.

De andre bildene synes jeg egentlig ikke så mye om. Kan virke som du virkelig har latt deg fasinere av effekten lang lukkertid gir på skyer, men har glemt hvordan du komponerer bildet for det lille ekstra.
We are equal og night bridge var skikkelig bra.
Tusen takk for tilbakemeldinger da blir bildene enda litt bedre nesten gang.

post gjerne mer kritikk, helst negativt. slik at jeg kan se mine egne feil, forså og rette på de
jeg synes at bildene var veldig gode, men jeg irriterer meg over tekstene. for meg, personlig, så er det for klisjefylt og ødelegger bildet. det er min mening.

synes alle var veldig fine utennom, 1ask, time passes og lights. for meg ble de for intetsigende og kjedelige, teknisk gode, men kjedelige.
Bilde 2 og 3 var ganske bra. Jeg ser ikke "det lille ekstra", altså når et bilde gir et følelsesuttrykk som gjør inntrykk på en. Det handler ikke bare om å ta bilder men å fortelle en historie eller en følelse. Er ikke noe god på det selv, men det er det som skiller en god fotograf fra en profesjonell fotograf.

Det siste bilde har nesten klart dette etter min mening, men det skulle vært litt mørkere og fått solen til å gå mer ut i "tagger" enn som en slags "børste". Dårlig ordforråd, beklager.

De andre bildene skulle etter min mening hatt litt mer i seg og blir etter min mening litt kjedelige.
(Selv om det første hadde passet som poster til tv-serien The Walking Dead når jeg tenker meg om)

Dette er mine meninger, jeg vil bare hjelpe
The World Is Yours
Dongerino's Avatar
Som sagt over meg her, tekstene ødelegger bildene totalt og får de til å se svært uprofesjonelle ut. Et fint bilde ser fort ut som noe en 14 årig jente har tatt med telefonen sin og slengt gjennom instagram når det er tryhard "dyp" tekst på det.