Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  21 13265
Er det noen som har erfaringer fra dette, og kan fortelle meg litt mer?
Er nyskjerrig på hallusinasjonene man kan få med overdosering, og om det kan være verd det. Anyone?
Jeg pleier å bruke disse når jeg skal på danskebåten. De fungerer utmerket mot sjøsyke, men har aldri merket noe annen effekt enn det. Har til og med drukket en del alkohol samtidig også. Muligens man blir litt slappere/søvnig av dem. Men det tror jeg ikke er mye
Trådstarter
Sitat av j0n Vis innlegg
Jeg pleier å bruke disse når jeg skal på danskebåten. De fungerer utmerket mot sjøsyke, men har aldri merket noe annen effekt enn det. Har til og med drukket en del alkohol samtidig også. Muligens man blir litt slappere/søvnig av dem. Men det tror jeg ikke er mye
Vis hele sitatet...
Hvor mange tok du da? Opplever nok ingen rus (var nok ikke din hensikt heller) ved vanlig dose, bortsett fra kanskje litt døsighet. Hiver man på et par tre fire eksta så skal det visst skje ting.. :P
husker jeg tok 4 stk når jeg skulle ta bussen til trysil en gang, gikk vel 10 min så begynte jeg og bli trøtt også sovna jeg. våkna da i neste sving at cola flaska mi datt ned og jeg fikk et sikkerlig sjokk. Fikk en god og digg rus på det.
Trådstarter
Sitat av SaXXi Vis innlegg
husker jeg tok 4 stk når jeg skulle ta bussen til trysil en gang, gikk vel 10 min så begynte jeg og bli trøtt også sovna jeg. våkna da i neste sving at cola flaska mi datt ned og jeg fikk et sikkerlig sjokk. Fikk en god og digg rus på det.
Vis hele sitatet...
Man trenger ikke så mange for å føle seg litt rusa...
Har aldri blitt rusa av disse! Spiste en hel pakke engang, og ble ikke engang trøtt... Var primer ute etter å få sove, for hadde ikke sovet på flere døgn, og fikk ikke sove!
Barn kan jo også bruke disse, og bivirkningene er trøtthet, og ikke rusfølelse. Barna jeg har sett fått disse, ble ikke trette engang...
Trådstarter
Sitat av honeybum Vis innlegg
Har aldri blitt rusa av disse! Spiste en hel pakke engang, og ble ikke engang trøtt... Var primer ute etter å få sove, for hadde ikke sovet på flere døgn, og fikk ikke sove!
Barn kan jo også bruke disse, og bivirkningene er trøtthet, og ikke rusfølelse. Barna jeg har sett fått disse, ble ikke trette engang...
Vis hele sitatet...
Det varierer vel litt fra person til person
Trodded ikkje di eksisterte enda... funker ikjje i det heile, 100% sikkert bedre med en valium
Sitat av skorpionen43 Vis innlegg
Trodded ikkje di eksisterte enda... funker ikjje i det heile, 100% sikkert bedre med en valium
Vis hele sitatet...
Får kjøpt dem på apotek enda

De gir helt syke halliser, spiste mange sånne i sommer å det funker fett
Spiste vel 20tsk første å 25 et par uker etter å jeg har aldri hatt så syke halliser, men er jo ikke noe flyt da å får man først noia er det et sant helvette i maaange timer.
Trådstarter
Sitat av Fleinaren Vis innlegg
Får kjøpt dem på apotek enda

De gir helt syke halliser, spiste mange sånne i sommer å det funker fett
Spiste vel 20tsk første å 25 et par uker etter å jeg har aldri hatt så syke halliser, men er jo ikke noe flyt da å får man først noia er det et sant helvette i maaange timer.
Vis hele sitatet...
Hehe, fett å høre det funka på noen!!

Synd det med at det ofte er lett å få badtrip, men hallusinasjonene folk nevner måler nesten opp for det. Har aldri hatt halliser, så har lyst å prøve den lette veien og ta noen marzine. Billig er det også.
Man får antikolinerge effekter ved store overdoser, altså det samme som ved inntak av Datura stramonium og lignende planter. Det er en ganske farlig tilstand, både fysisk og psykisk, og jeg kan ikke annet enn å fraråde.
Trådstarter
Sitat av Afasar Vis innlegg
Man får antikolinerge effekter ved store overdoser, altså det samme som ved inntak av Datura stramonium og lignende planter. Det er en ganske farlig tilstand, både fysisk og psykisk, og jeg kan ikke annet enn å fraråde.
Vis hele sitatet...
Og hvor mange piller mener du går under overdose?
Tok 8 stk en gang, ingen halliser - men fikk infernalske leggkramper som varte i flere timer! Skikkelig ubehagelig!
Ble dog litt trøtt, men ingen merkverdig rus.

Anbefales IKKE!
▼ ... over et år senere ... ▼
Jeg tok 10x50mg marzine igår. Ble en del mareritt som virket såpass overbevisende, at jeg brukte flere timer på å finne ut om det faktisk var realitet eller ikke. Fikk ikke full-blown delirium, men hadde jeg tatt mer, så hadde det kanskje gått verre.

Ble også ganske trøtt og sløv. Hørte mye stemmer og musikk rundt omkring, selv nå (~30 timer) siden siste inntak.
Sist endret av Mexxy; 11. september 2013 kl. 21:13.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Jeg tok en stor dose av reisesyketabletter i min grønne ungdom. Rusa blir man, men spesielt gøy er det ikke! Gikk og løftet bena fordi asfalten var full av topper jeg måtte tråkke over, bommet på døra og gikk rett i dørkarmen, så nisser og tusser i utkanten av synsfeltet hele tiden og hørte lyder og stemmer som ikke var der hele tiden.

Har aldri gjort det igjen, for det var først og fremst ubehagelig. Dessuten varer det leeenge, og jeg var helt skeiv i formen og veldig trøtt og sløv morgenen etter da jeg skulle møte noen.
Sist endret av Susa; 30. september 2013 kl. 14:57.
▼ ... flere år senere ... ▼
Veldig gammel tråd dette, men jeg er overrasket over at ingen blir skikkelig rusa av disse. Det er vel individuellt da.. Men jeg tok 35 reisesyketabletter en gang, og skylte de ned med en flaske Jack Daniels. Jeg har prøvd det meste, men den rusen jeg fikk av dette er by far det verste jeg har opplevd. Hallusinasjonene var på et helt annet nivå enn noe jeg har opplevd før. Det opplevdes ikke som halliser en gang. Alt føltes 100% virkelig. Jeg fikk på en måte to forskjellige badtripper, og mine største frykter ble til virkelighet. Korttidshukommelsen forsvant helt. Jeg viste ikke hvor jeg bodde engang når det var på det verste. Jeg kan ikke forklare alt dette nå, da blir det et veeeldig langt innegg. Men det hadde vært interessant å lest om folk som har hatt lignende opplevelser med Marzine!
Sitat av Marzinehead Vis innlegg
Veldig gammel tråd dette, men jeg er overrasket over at ingen blir skikkelig rusa av disse. Det er vel individuellt da.. Men jeg tok 35 reisesyketabletter en gang, og skylte de ned med en flaske Jack Daniels. Jeg har prøvd det meste, men den rusen jeg fikk av dette er by far det verste jeg har opplevd. Hallusinasjonene var på et helt annet nivå enn noe jeg har opplevd før. Det opplevdes ikke som halliser en gang. Alt føltes 100% virkelig. Jeg fikk på en måte to forskjellige badtripper, og mine største frykter ble til virkelighet. Korttidshukommelsen forsvant helt. Jeg viste ikke hvor jeg bodde engang når det var på det verste. Jeg kan ikke forklare alt dette nå, da blir det et veeeldig langt innegg. Men det hadde vært interessant å lest om folk som har hatt lignende opplevelser med Marzine!
Vis hele sitatet...
Husker jeg prøvde disse for mange mange år siden. Jeg spiste en pakke (10 stk?) og fikk en del hallusinasjoner. Jeg husker jeg stirret på en av trådene som hang ned fra hettegenseren og den forvandlet seg til en møll og fløy avgårde, dette gjentok seg hver gang jeg stirret på ting. Tingene forvandlet seg til det jeg jeg syntes de lignet på og det tok ca. 20 sekunder før tingene forvandlet seg.

Det er den merkeligste typen hallusinasjoner jeg har hatt.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Ja, jeg har prøvd det. Tok vel 10 stk, og så hørte jeg pianomusikk resten av kvelden - samt så hender komme ut av tapeten. Husker jeg kunne lage hallusinasjonene litt selv, nesten som lucid dreaming i våken tilstand.

Eneste som drog det ned var krampene/kilingen/maur-på-speed i leggene mine. Ellers hadde jeg kanskje prøvd det enda en gang!
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Sitat av Marzinehead Vis innlegg
Men jeg tok 35 reisesyketabletter en gang
Vis hele sitatet...
Jeg var ikke helt edru på julaften, så det ble en skrivefeil... Var 25 jeg tok.
Helt ekstrem mengde det og, spes i kombinasjon med alkohol. Vil ikke anbefale dette om man tar 1/3 av den dosen engang jeg da! Morsomt å tenke tilbake på, men det var et mareritt der og da
Sitat av Marzinehead Vis innlegg
Veldig gammel tråd dette, men jeg er overrasket over at ingen blir skikkelig rusa av disse. Det er vel individuellt da.. Men jeg tok 35 reisesyketabletter en gang, og skylte de ned med en flaske Jack Daniels. Jeg har prøvd det meste, men den rusen jeg fikk av dette er by far det verste jeg har opplevd. Hallusinasjonene var på et helt annet nivå enn noe jeg har opplevd før. Det opplevdes ikke som halliser en gang. Alt føltes 100% virkelig. Jeg fikk på en måte to forskjellige badtripper, og mine største frykter ble til virkelighet. Korttidshukommelsen forsvant helt. Jeg viste ikke hvor jeg bodde engang når det var på det verste. Jeg kan ikke forklare alt dette nå, da blir det et veeeldig langt innegg. Men det hadde vært interessant å lest om folk som har hatt lignende opplevelser med Marzine!
Vis hele sitatet...
enig med deg. helt insanr.. men jeg kjøpte syntetisk weed på fredag... btrudde det var vanelig. røyka en hel j medobbel rizzla. den er 100ganger værre... ble henta med amulansa etter 30 min

Sitat av j0n Vis innlegg
Jeg pleier å bruke disse når jeg skal på danskebåten. De fungerer utmerket mot sjøsyke, men har aldri merket noe annen effekt enn det. Har til og med drukket en del alkohol samtidig også. Muligens man blir litt slappere/søvnig av dem. Men det tror jeg ikke er mye
Vis hele sitatet...
ta 20 25 stk og en teqila... så gjør du det aldri igjen.
pussey
Sist endret av NoLimits; 22. oktober 2017 kl. 22:26. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Sitat av Marzinehead Vis innlegg
Veldig gammel tråd dette, men jeg er overrasket over at ingen blir skikkelig rusa av disse. Det er vel individuellt da.. Men jeg tok 35 reisesyketabletter en gang, og skylte de ned med en flaske Jack Daniels. Jeg har prøvd det meste, men den rusen jeg fikk av dette er by far det verste jeg har opplevd. Hallusinasjonene var på et helt annet nivå enn noe jeg har opplevd før. Det opplevdes ikke som halliser en gang. Alt føltes 100% virkelig. Jeg fikk på en måte to forskjellige badtripper, og mine største frykter ble til virkelighet. Korttidshukommelsen forsvant helt. Jeg viste ikke hvor jeg bodde engang når det var på det verste. Jeg kan ikke forklare alt dette nå, da blir det et veeeldig langt innegg. Men det hadde vært interessant å lest om folk som har hatt lignende opplevelser med Marzine!
Vis hele sitatet...
Du er ikke alene med de opplevelsene gitt, det er fryktelig skummelt - men jeg har havnet ditt at jeg må øke på for å få halliser nu. Har blitt et kraftig misbruk over flere år og nå sliter jeg med å komme meg ut fra det, den psykiske avhengigheten er blitt stor. SÅ, jeg ville ikke anbefalt noen å ruse seg på det. vært innlagt flere ganger med skyhøy puls og hjerterytmeforstyrrelser selv. Jeg har opplevd det meste på denne rusen.
Sist endret av Semikolonet; 9. desember 2017 kl. 20:43.
Sitat av Kaput Vis innlegg
Tok 8 stk en gang, ingen halliser - men fikk infernalske leggkramper som varte i flere timer! Skikkelig ubehagelig!
Ble dog litt trøtt, men ingen merkverdig rus.

Anbefales IKKE!
Vis hele sitatet...

Enig med svaret over her, jeg tok 10 stk, skjedde det samme, bare at jeg fikk halliser, ekle halliser altså.
Helt J-Æ-V-E-L-I-G.

Angst, hjertebank, noia , kramper og svarte, ekle halliser som var skikkelig irriterende. Ville bare at det skulle gå over fort, det gjorde det ikke. Trodde jeg skulle dø pga dødsangst.

Men hey, ikke hør på oss? Prøv da vel om du vil vite. Er ikke akkurat noe rusfølelse for å si det mildt.