Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 1053
Go' kveld freaks

Må han meg en ny mus nå snart, da min Microsoft er altfor liten, og blir lett svett på hendene. Var innom elkjøp etter en handletur, og så en M500. Den kosta 250 kr, og var tross alt sammen med andre gamingmuser osv. Noen som har hatt en slik? Erfaringer ved den?

Takker for svar, om dere har andre forslag kan jeg strekke meg til 600-700 kr Helst ikke noe Razer, da jeg ikke liker disse, forholder meg til Logitech helst
PerPerPerPerPerPer
PerPerPerPer's Avatar
Logitech MX518 er en fin og billig gamermus som veldig mange bruker som "andremus" (bra mus på alternativ pc eller som backup).
Selv har jeg brukt Razer Mamba i rundt 3 år, elsker denne musen.
Sist endret av PerPerPerPer; 31. mars 2012 kl. 20:28.
Longboarder
zitare's Avatar
Jeg har selv en G500 (http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=494763) og er veldig fornøyd med den iallefall. Den er ikke veldig "stor" den heller men ligger utrolig digg i hånda.
Støtter G500. Deiligste musa jeg har hatt. God komfort, utseende, programvare samt latterlig høy DPI.
LSHMSFOAIDMT
Bmariuz's Avatar
Jeg har Razer Naga selv. Bruker den til MMOPRG, FPS og RTS spill. Den er ganske stor så den sitter veldig godt i hånden.
Le Colonel
Oatre's Avatar
Trådstarter
Logitech Performance Mouse MX er også noe jeg prøvd på elkjøp, men liker ikke tanken på at den er trådløs. Finnes den med tråd?

OT: Åssen får jeg blå link istedenfor en lang kjedelig link ?
Sist endret av Oatre; 31. mars 2012 kl. 20:32.
Sitat av Oatre Vis innlegg
Logitech Performance Mouse MX er også noe jeg prøvd på elkjøp, men liker ikke tanken på at den er trådløs. Finnes den med tråd?

OT: Åssen får jeg blå link istedenfor en lang kjedelig link ?
Vis hele sitatet...
Hyper kobling knappen.

Har selv MX518, love it..! Men må si jeg har vurdert G500 en stund..!
Sitat av Oatre Vis innlegg
OT: Åssen får jeg blå link istedenfor en lang kjedelig link ?
Vis hele sitatet...
Marker teksten og trykk på dette ikonet: http://frcdn.com/forum/images/editor/createlink.gif

Min stemme går også til MX518!
Hjerneskadet Shitkid
CHillZoNE's Avatar
Har hatt en Logitech G700 nå i 1 år, og er meget fornøyd! Den er trådløs, men kan kables om du er paranoid får treg respons...

Selv spiller jeg alltid trådløst, og det fungerer nydelig! <3

Anbefaler den! Juling tåler den også... Kastet den i veggen etter å blitt slaktet for mange ganger av en USAS-12, og den lever. betongvegg vel og merke...
Sist endret av CHillZoNE; 31. mars 2012 kl. 20:48.
Le Colonel
Oatre's Avatar
Trådstarter
Da går jeg for G500 eller MX518
Ja, måtte bare teste den nye funksjonen den kule som Skateward lærte meg
Sist endret av Oatre; 31. mars 2012 kl. 20:50.
ArbeidsledigProletar
Har hatt MX518 i mange, mange år nå, den er dog min andremus, kjører med Corsair M90 som mus, den har ikke god software enda, så vil ikke anbefale den... FIkser de softwaren på den vil jeg anbefale den sterkt, god kvalitetsfølelse, knapper med god motstand og intelligent plasserte og de er ganske store så du vet hvilken knapp dui har tommelen på uten å måtte se på musa, i motsetning til f.eks. Naga fra razer.
Støtter Razer Naga elr Logitech G500
Er du vant med MX518 sitt håndform da anbefaler jeg den videre oppgraderte versjonen G500! Passer perfekt til hånden. Stilig design med gode hotkeys på tommelsiden.
Le Colonel
Oatre's Avatar
Trådstarter
Da blir det en G500, ikke svindyr, men på komplett har den 4,5 av 5, med 38 anmeldelser !
Vil du ha den billigst mulig så stikk innom Lefdal eller Elkjøp og be dem om prisgaranti der du sammenligner med de andre butikkene. Kjøpte nylig min andre G500 som backup for 379,- hos Lefdal. Butikkprisen deres ligger på 549,- og jeg ba dem sjekke opp med Netonnet siden dem lå på 390,-. Fikk til slutt 379,- hos Lefdal(spurte først om jeg kunne få samme pris hos netonnet, noe jeg fikk. Spurte dem med det samme om de kunne presse prisen litt lavere xD Fikk da til slutt 20 kroner mindre også fra prisen til netonnet, lol.
Sist endret av Gulingen; 31. mars 2012 kl. 21:58.
g400 anbefales av meg
Roccat kone+ er en god gaming mus med forskjellige instillinger god til alle spill spesielt til FPS kan ta DPI helt opp til 6000 om du vil, du finner den hoss komplett for 599,- tror jeg.. G500 er smart om du vil ha mye for pengene
Sist endret av GikkGakk; 31. mars 2012 kl. 22:28.