Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  24 4485
vet ikke om detter er interessant for mange, men jeg poster dette jeg.

satt nå på PC-en her i sta og hørte på spotify. Så kom den irriterende reklamen om og kjøpe spotify. Jeg var på lydinstillinger da (Realtek HD Audio Manager) og klarte og hoppe over reklamen da
Når reklamen kommer opp klikker man på der det står stereo, så velger man en annen også på stereo igjen.
slik hopper du over reklamen i spotify
Kansje ikke så bra forklart og sikert mange som vet dette fra før av da...
Sist endret av Gt&Hoo; 30. desember 2009 kl. 19:24. Grunn: skrivefeil
Hvor finner du lydinstillingene i spotify da?
Bruker
Gt&Hoo's Avatar
Trådstarter
det ikke i spotify, det er lydinstillingene på PC-en. konfigurasjon av høytalere eller noe sånt
Ro ned med premium greia deres niice, dette skal prøves når jeg får tilbake laptopen fra rep. Kunne gjerne ha prøvd på stasjonær-pc men den har Win XP, så har ikke muligheten til det nå
Sist endret av Zirto; 30. desember 2009 kl. 20:32.
Sitat av www2 Vis innlegg
vet ikke om detter er interessant for mange, men jeg poster dette jeg.

satt nå på PC-en her i sta og hørte på spotify. Så kom den irriterende reklamen om og kjøpe spotify. Jeg var på lydinstillinger da (Realtek HD Audio Manager) og klarte og hoppe over reklamen da
Når reklamen kommer opp klikker man på der det står stereo, så velger man en annen også på stereo igjen.
slik hopper du over reklamen i spotify
Kansje ikke så bra forklart og sikert mange som vet dette fra før av da...
Vis hele sitatet...
Du slipper jo ikke reklamen, og du hopper jo ikke over reklamen, du bare kutter lyden mens reklamen holder på, stemmer ikke dette?
Eller bare trykke på mute og deretter play.
Sitat av Bendikfa Vis innlegg
Eller bare trykke på mute og deretter play.
Vis hele sitatet...
det går ikke, når du trykker på mute så pauser spotify automatisk.
Asosial sosialist
Cheroxx's Avatar
Det gjorde aldri til meg, funka så lenge jeg enda hadde gratis. Evt kan du jo bare mute lyden på PCen din. Eller kjøpe Premium, det har jeg god erfaring med, reklamen forsvinner som regel da.
Bruker
Gt&Hoo's Avatar
Trådstarter
Sitat av pinkrabbitz Vis innlegg
Du slipper jo ikke reklamen, og du hopper jo ikke over reklamen, du bare kutter lyden mens reklamen holder på, stemmer ikke dette?
Vis hele sitatet...
neste sang starter med en gang, det er ikke en pause uten lyd, hvis det var det du mener.
Et triks for å slippe reklamen er og bytte track rett før sangen du hører på slutter.
(Trykk på tittelen, ikke "next" knappen)
det funker fjell
Sitat av serfix Vis innlegg
Et triks for å slippe reklamen er og bytte track rett før sangen du hører på slutter.
(Trykk på tittelen, ikke "next" knappen)
Vis hele sitatet...
Hmm, noen burde jo nesten komme opp med et program som gjør det for deg, hvis det funker.
Sitat av Semjuel Vis innlegg
Hmm, noen burde jo nesten komme opp med et program som gjør det for deg, hvis det funker.
Vis hele sitatet...
Det funker ikke. Etter en stund kommer reklamen på uansett.

Jeg er for øvrig skeptisk til hele greia. Sikker på at du ikke bare endret på lydinnstillingene dine og så opplevde et par låter sammenhengende? Reklamen er jo litt sporadisk.
http://www.freakforum.nu/forum/showthread.php?t=136335 den muter å fixser alt sammen.
den tråden er wast. når noen andre har fixsa det alt.
Sitat av Geordie Vis innlegg
Det funker ikke. Etter en stund kommer reklamen på uansett.

Jeg er for øvrig skeptisk til hele greia. Sikker på at du ikke bare endret på lydinnstillingene dine og så opplevde et par låter sammenhengende? Reklamen er jo litt sporadisk.
Vis hele sitatet...
Funker fjell her, hører aldri reklamen med mindre jeg glemmer å bytte sang.
Så kom ikke her.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Sitat av Detached Vis innlegg
Funker fjell her, hører aldri reklamen med mindre jeg glemmer å bytte sang.
Så kom ikke her.
Vis hele sitatet...
Nei det funker ikke, har prøvd det samme selv, funker dårlig......
Reklamen kommer etterhvert uansett....
Kommer til å bli rimelig forbanna vist de må legge den Spotify prosjektet fordi folk stadig finner på måter å unngå reklamen, og ikke kjøper premium konto.
Sitat av Vangen Vis innlegg
Kommer til å bli rimelig forbanna vist de må legge den Spotify prosjektet fordi folk stadig finner på måter å unngå reklamen, og ikke kjøper premium konto.
Vis hele sitatet...
Buhu om du må bytte til wimp liksom?:P

Mac brukere har tilgang på craket spotify ^^,
Sist endret av Hager; 9. april 2010 kl. 10:34.
BÅT BÅT BÅT BÅT BÅT
CakeZ's Avatar
Jeg har akkurat kjøpt meg mac, men fikk ikke den cracken til å funke :P Er helt grønn på scripts osv.. Ble ikke klokere av den guiden jeg leste heller. Så jeg vil vel si at det er så som så med crack til spotify :P
Bruker
Gt&Hoo's Avatar
Trådstarter
Nå har jeg kjøpt premium 2 ganger så tror ikke noen kan klag på at jeg ikke har betalt, denne måten fårnånslippe reklamen når den popper opp er jo veldig tungvint. Jeg mener også at butikker ol burde betale premium, flere butikker jeg har vært i har jeg hørt reklamen om å klikke på baneret nede i hjørnet får å kjøpe premium.
Sitat av Slurpeedelic Vis innlegg
det går ikke, når du trykker på mute så pauser spotify automatisk.
Vis hele sitatet...
men han skriver jo at du må trykke på play igjen.. det funker! gjør det hver gang jeg
Sitat av Slurpeedelic Vis innlegg
det går ikke, når du trykker på mute så pauser spotify automatisk.
Vis hele sitatet...
JA DET GJØR DEN, MEN DU KAN BARE TRYKKE PLAY IGJEN SÅ STARTER DEN Å SPILLE AV REKLAMEN MENS DEN ER MUTA.
Jeg har ikke testa dette selv. Men det står her at du kan få gratis invitasjon. http://www.facebook.com/BurgerKingNo...app_4949752878
▼ ... noen uker senere ... ▼
Sitat av T.J. Vis innlegg
Jeg har akkurat kjøpt meg mac, men fikk ikke den cracken til å funke :P Er helt grønn på scripts osv.. Ble ikke klokere av den guiden jeg leste heller. Så jeg vil vel si at det er så som så med crack til spotify :P
Vis hele sitatet...
Det er bare å laste ned en .app dra den til program mappen. Ikke akuratt vanskelig
BÅT BÅT BÅT BÅT BÅT
CakeZ's Avatar
Jeg er ikke såå grønn.. Var en crack med en hel haug med scripts osv..

Med mindre du mener at du har en annen crack som funker :P
Sist endret av CakeZ; 27. april 2010 kl. 18:31.