Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 650
Hei. Vet det har vært/ er slike tråder. Men eg fant de ikkje når eg søkte. Men finner de via Google.

Det eg lurer på er hva er den beste lykten?
Hvilket merker er de beste?
Eg har hatt en del oligth og de har vært veldig bra.

Det eg ser etter er MYE lumen.
En som lyser langt og samtidig lyser opp ett område.
Varer lenge og kan lades.
Og tåler litt røff bruk.

Ser det er mange lykter ute med turbo mod. Og reklamerer for eks 12000 lumen. Men de 12000 varer bare i noen minutter og så er det ned på 3000 lumen feks.

Sett acebeam har noen kraftige. Andre?

Oligth Fenix nitecore osv..

Mvh kattwomman

Ps nytt medlem
Jeg har en Nitecore Tiny Monster TM26 som jeg er veldig fornøyd med. Litt stor til alle slags turer og formål, men veldig fin å ha med på hytta, i båten og på turer der litt vekt og plass ikke er noen big deal.

Det er et kvalitetsprodukt, og de jukser ikke med tallene slik som mange produsenter gjør når de oppgir en peak value som i praksis bare varer i noen sekunder, eller rett og slett bare straight out lyver om ytelsen slik som mange også gjør.
Sist endret av mentalmelt; 18. august 2018 kl. 22:05. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Trådstarter
2 0
http://acebeam.com/x70

Noen som vet noe om denne?