Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 7776
Jul i blodfjell!
Årets julekalender på TV Norge, eller du kan finne den på D-Play.
Trykk her for direktelink til episode 1

Noen andre som skal se på årets julekalender?
Hva synes du om årets julekalender?


Jeg selv synes dette kan bli en spennende julekalender, utenom det vanlige. Spesielt med tanke på de forskjellige skuespillerne som er med i serien som for eksempel Atle Antonsen, Trond Fausa Aurvåg, Fridtjov Såheim og andre norske skuespillere.

God jul folkens!
Sist endret av Oppheng247; 1. desember 2017 kl. 17:43.
Spennende? Er det ikke en humorserie? Jeg liker veldig figurene til Kevin Vågenes, så regner med det blir meget bra dette!
Sitat av reklame Vis innlegg
Spennende? Er det ikke en humorserie? Jeg liker veldig figurene til Kevin Vågenes, så regner med det blir meget bra dette!
Vis hele sitatet...
Jo, det er nok en humor serie, med litt spenning.
Så kan bli humoristisk og spennende.
Jeg er allerede hekta hehe. Regner med at Atle Antonsen blir drept minst 2 ganger i serien
Stemmen til svein irriterer meg grunding

Atle as.
Så første episode i går. Dama likte den ikke, men jeg kommer til å se den

Morro med en julekalender som skiller seg litt ut.
Sitat av Sergantpepper Vis innlegg
Stemmen til svein irriterer meg grunding

Atle as.
Vis hele sitatet...
Atle ER fra Lillehammer, han er programforpliktet til å være irriterendes
Er det bare meg eller er tvillingene både skremmende og opphissende?
Sitat av SpecialWeirdo10 Vis innlegg
Er det bare meg eller er tvillingene både skremmende og opphissende?
Vis hele sitatet...
Jeg tror du må være en Special Weirdo for å synes det
Syns forøvrig att serien begynnte bra, men nå vet jeg ikke helt.
kanskje litt tidlig, men jeg følger magefølelsen og caller det allerede nå. Conrad er morderen
Bare utelat alle de som var med på pepperkakebakingen i episode 7
Lo godt da Svein fortalte om de traumatiske minnene fra barndommen og santafobien. "Den jævelen visste allerede navnet mitt".
Tipper også på gamle Konrad sjøl, selv om det kanskje er litt opplagt på en måte, han er jo aldri der når det skjer noe? Men han har sikkert en agenda med å dra alle dit, og tipper derfor at han er morder. Morsomt konsept dog, selv om jeg synes episodene blir litt like. Noe teit diskusjon, et drap, og ferdig. Hadde gått an å laget noe litt mer kropp på konseptet, men joda, annerledes, morsomt og spennende samtidig og det slår an. Sist vi så det, var vel kanskje "The Julekalender" som i dag er en klassiker.
Sitat av sjuken Vis innlegg
Sist vi så det, var vel kanskje "The Julekalender" som i dag er en klassiker.
Vis hele sitatet...
+ nissene på låven
Meget skuffet over serien. Trodde det var som «Nissene på låven» og «Nisser over skog og hei». Det mangler en skuespiller: Espen Eckbo.
Kanskje Espen Eckbo ER morderen? Kanskje han dukker opp i siste episode og kupper hele greia?
Sitat av reklame Vis innlegg
Meget skuffet over serien. Trodde det var som «Nissene på låven» og «Nisser over skog og hei». Det mangler en skuespiller: Espen Eckbo.
Vis hele sitatet...
Må si meg enig, selv om jeg som regel syns att Atle Antonsen ikke står tilbake for Espen Eckbo. Dramaturgien i denne typen serier er jo som regel slik att hver episode blir ganske like hverandre, men her syns jeg det blir altfor forutsigbart

...en liten adopsjons ronk må jo være lov. Måtte le litt da
Sist endret av Antimatter08; 9. desember 2017 kl. 21:35. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.