Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 871
Noen som har erfaring herfra? Vurderer å starte opp med selvforsvar igjen etter jeg fikk meg en på trynet på banen kl 14 i dag. Helt uprovosert og ut av det blå.
Av en eller annen grunn sa jeg bare strengt nei og heldigvis var det nok til at han sluttet etter det andre slaget.

Hadde dårlig tid til jobb, så fikk dessverre ikke prøvd å legge han i bakken og tilkalle hjelp.

Lignende skjedde når jeg trente MMA, men da endte det med at jeg slang fyren i bakken og fikk politiet til å hente han.
Jeg trener krav maga på Frontline Muay thai. Liten, men hyggelig gruppe. Jeg har erfaring fra thaiboksing og bjj, så krav maga har for det meste vært noe jeg har drevet med når jeg har hatt behov for å gjøre noe annet. Tror senteret skal ha nybegynnerkurs nå i august og da har de kampanje med noe nedsatt pris.