Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1472
Hei.

Tidligere storforbruker av både pulver og røykings her ( 10 år tilbake i tid)

Savner ikke så mye av det bortsett fra den litt apatiske og beroligende delen av røykinga.
Fant litt av det samme i benzo nå de siste mnd, men toleransen kommer så fort. Og jeg ønsker ikke bruke daglig, men kanskje en uke eller 2 om gangen hvor jeg få slappet av og gjort unna mye jobb på kveldene.
Sliter ekstremt med søvn fra før av og altfor rastløs pga adhd til at jeg får den roen jeg trenger.

Men, har en hjerterytmeforstyrrelse som blir forsterket av thc så kan ikke røyke lenger, og orker ikke benzo abstinensene, jeg får de allerede etter 2 uker, ganske kraftig også merkelig nok.

Finnes det alternativer? Noe som ikke er benzo eller røykings?

Vurdert nobligan og lignende da jeg har tilgang til det, men akkurat opiat delen er den eneste veien jeg aldri har gått så vet ikke hva jeg kan forvente av det. Eneste jeg vet er at jeg vil unngå kvalme og en altfor stor trang til en umiddelbar avhengighet.

Jeg er relativt motstandsdyktig mot benzo, xanax,sobril, valium, rivotril, tramadol osv. vet ikke om tramadol er benzo faktisk?

Eufori er absolutt ett ønske, men ikke nødvendigvis det som må til for min del.
Nobligan er det samme som Tramadol. Begge er et opiod og ikke benzodiazepin.
Tramadol er det som gir minst «rus» av opi etter min mening, men har du lite toleranse så blir det nok god effekt allikevel
Trådstarter
14 0
Takk.
Er kvalme en stor del av alle opiader? Merket ikke så mye av en tramadol. Mulig jeg har lav styrke, skal sjekke det.
Anonym bruker
"Flygende Jinn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hva med alkohol? Et glass eller to med rødvin for å senke skuldrene.
Har selv brukt oxycontin og oxynorm (opiater), de var ganske sterke og ble mye kvalm når jeg begynte med de. Men man blir veldig sløv og trøtt av de, jeg sov veldig dypt. Er ekstremt avhengighetsskapende og vanskelig å slutte med, var hvertfall det for min del.
Ta en CrossFit gruppe time, tabata eller spinning. Så får du eufori uten drugs.
Om du kun er ute etter eufori så finnes det ekstremt mange måter å føle dette på som ikke innebærer drugs.
Sjekk ut "natural highs" så har du en god start.
Det er veldigt delade meninger kring Tramadol. En del sier dritt, andra gull.
Jeg er av en de som sier gull.

Mye virker vara hvordan man metaboliserer stoffet, slik det er med kodein.

Jeg får massiv eufori i MDMA-klass og fantastisk bodyhigh.

For første gang ville jeg rekommendert:
Ta 50mg, vent 30 min, ta 50 til, vent 30 og ta 100.

Super att kombinere med benso.

Detta utifra att du har testet en lavdos (50mg) for eventuell allergi.

Har du historik av kramp-anfall, undvik Tramadol.

Ellers, hvis du er opiat-naiv, buprenorfin. Subutex eller Suboxone, eller generisk.
Skrap av lite (0.5 max), hakke fint du får det eventuellt bruk mortel, og snorte.
12+ timmer av lett stimulerende, euforisk gledje.

Kratom er jevlig nice og, litt svårare att få tak på.
Er usikker på Norges lov kring det.
Sist endret av travaxa; 13. juli 2018 kl. 13:40. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.