Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  0 1207
Vi er 2 stykker som deler på en joint vi mekka for 10 minutter siden.

Strain: Super Silver Haze
Mengde: 0.6 gram
Erfaring: Begge røyker av og til

Klokka er 11 på morgenen og jeg fyrer på jointen som er godt rullet og mekka av oss begge.
Etter ett par trekk så begynner jeg som er minst erfaren og kjenne meg litt fjern, som om alt er langt unna men jeg enda er til stede. Noen trekk etterpå begynner synet og bli litt saktere, får følelsen av at ting henger litt etter.
Når jointen er ferdig så blir vi begge pratsomme i det vi er på vei hjem.
Ting har blitt mye sterkere.

Når vi er hjemme og sitter i sofaen og slapper av føles ting helt supert. En fin og fantastisk følelse av eufori bølger seg rundt i kroppen etter sangen "Adiago for strings" av Tiesto.
Ting går ekstremt sakte og det føles ut som om jeg sitter "bak" meg selv, litt rart men supert akkuratt i det øyeblikket!
Andre ting jeg kan nevne er vann er plutselig blitt helt ubeskrivelig godt!
Jeg beveger meg mot senga for og ligge der og gamer litt på mobilen, når jeg går føles det ut som om jeg går over bakken isj, har veldig svake halliser, bokstavene på telefonskjermen beveger seg og sprer seg utover.

Etter en heftig og gøyal rev så sovner jeg og våkner opp nå