Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 6753
Har hatt 4K skjerm i to år nå, men innhold i 4K har jeg fremdeles ikke tilgang til. Sånn hvis man ser bort fra små dyresnutter på youtube og slikt. Vet at man kan få sett House of Cards og litt annet originalinnhold på netflix hvis man betaler ekstra.

Hva med de andre strømmetjenestene som Viaplay og HBOnordic, har dem noe bra i 4K?
Finnes det noen gode trackers for 4K serier og filmer der ute? Har masse diskplass og grei nettlinje så kan godt laste ned før jeg ser
Hvis du betaler for premium abonnement hos Netflix, så for du tilgang på 4K materiale. Vet ikke med de andre strømmetjenestene.
Amazon prime video har jo blitt lansert i Norge nå som støtter både 4K og HDR. Google play movies har også begynt å få innhold i 4K.
Fant en del 4k materiale på Prime ved å søke på det. På google play movies ble det ingen resultat av å søke på 4K eller UHD!
Sitat av Gunnar Gul Vis innlegg
Amazon prime video har jo blitt lansert i Norge nå som støtter både 4K og HDR. Google play movies har også begynt å få innhold i 4K.
Vis hele sitatet...
Amazon Prime har knapt nok noe innhold å by på da...
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Ville bare oppdatere denne med å informere om at jeg nå er et svært fornøyd medlem av IPtorrents!
Ikke at jeg laster ned noe. Det tror jeg kanskje ville vært i konflikt med norsk lov...