Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 2106
Took imovane 5 MG for sirka 1 time siden med null effekt, hva skjer om jeg tar en stilnoc pille nå? Hva slags effekt kan jeg få og er det farlig
Det er ikke farlig, større sjans for å sovne.
Anonym bruker
"Velkommen Gullbust"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det farligste med dette er dine handlinger mens du er påvirket av de to legemidlene til sammen. Du vil nok få en eufori og velbehag, men prøv å være bevisst på dine handlinger.

- Hilsen fyr som har gått midt på midtdeleren på E6 i rushtrafikken påvirket av 4 Stilnoct og sendt melding til faren med "Jeg er på skogstur, jeg svarer senere".
Altså klokken er bare 20.00 så det går fint vis jeg tar det nå? Og hva skjer om man sovner, går man i søvne ?
Sist endret av Freskern; 11. november 2021 kl. 19:59.
Anonym bruker
"Velkommen Gullbust"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Freskern Vis innlegg
Altså klokken er bare 20.00 så det går fint vis jeg tar det nå? Og hva skjer om man sovner, går man i søvne ?
Vis hele sitatet...
Kjør på.
Går du ikke i søvne fra før, så gjør du nok ikke det på grunn av tablettene heller.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Kjør på.
Går du ikke i søvne fra før, så gjør du nok ikke det på grunn av tablettene heller.
Vis hele sitatet...
Får jeg noe rus effekt av det da?

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Det farligste med dette er dine handlinger mens du er påvirket av de to legemidlene til sammen. Du vil nok få en eufori og velbehag, men prøv å være bevisst på dine handlinger.

- Hilsen fyr som har gått midt på midtdeleren på E6 i rushtrafikken påvirket av 4 Stilnoct og sendt melding til faren med "Jeg er på skogstur, jeg svarer senere".
Vis hele sitatet...
Hva skjedde hvordan endte du opp der
Sist endret av Freskern; 11. november 2021 kl. 20:08. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Velkommen Gullbust"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Freskern Vis innlegg
Får jeg noe rus effekt av det da?
Vis hele sitatet...
Ja, absolutt! Vet ikke om det fungerer når det er en så lav dose som bare en tablett av hver, men du må prøve deg fram. Anbefaler ikke at du prøver å ta flere doser ut over kvelden hvis du ikke får tilfredsstillende effekt. Da bør du heller spare på de tablettene og heller ta mer neste gang, det sparer du mye på. Det er bortkastet å re-dosere!

Sitat av Freskern Vis innlegg
Hva skjedde hvordan endte du opp der
Vis hele sitatet...
Jeg bodde på et tettsted den gangen, med buss bare 1 gang i timen til den nærmeste byen, siste buss ca 18:00 eller noe sånt. Jeg lagde en falsk resept den dagen, og dro til den byen for å snakke med psykologen min. Da jeg var ferdig hos psykologen, dro jeg på apoteket og brukte den falske resepten på Stilnoct, og inntok det umiddelbart.

Jeg rakk ikke den siste bussen, og ville ikke at min far skulle bli mistenksom fordi jeg kom så seint hjem, det var tross alt forbudt å ruse seg i hans hus. Så da måtte jeg bare prøve å gå, og late som at bussen var forsinket.

Den gangen hadde jeg ikke en iPhone med google maps og greier, det var bare en dritt-telefon med fysiske taster, tror det var en ... Sony Express? Husker ikke ... Så da fant jeg heller ikke ut av hvor det var veier med fortau jeg kunne gå på.. Nei, da får jeg bare gå på E6, den veien jeg kom fra.

Pappa kjørte etterhvert mot byen og fant meg midt på veien. Neste dag la jeg meg inn på avrusning for å gjøre ham fornøyd. Da jeg var ferdig på avrusningen som koster et par hundre tusen, begynte jeg å ruse meg igjen.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ja, absolutt! Vet ikke om det fungerer når det er en så lav dose som bare en tablett av hver, men du må prøve deg fram. Anbefaler ikke at du prøver å ta flere doser ut over kvelden hvis du ikke får tilfredsstillende effekt. Da bør du heller spare på de tablettene og heller ta mer neste gang, det sparer du mye på. Det er bortkastet å re-dosere!



Jeg bodde på et tettsted den gangen, med buss bare 1 gang i timen til den nærmeste byen, siste buss ca 18:00 eller noe sånt. Jeg lagde en falsk resept den dagen, og dro til den byen for å snakke med psykologen min. Da jeg var ferdig hos psykologen, dro jeg på apoteket og brukte den falske resepten på Stilnoct, og inntok det umiddelbart.

Jeg rakk ikke den siste bussen, og ville ikke at min far skulle bli mistenksom fordi jeg kom så seint hjem, det var tross alt forbudt å ruse seg i hans hus. Så da måtte jeg bare prøve å gå, og late som at bussen var forsinket.

Den gangen hadde jeg ikke en iPhone med google maps og greier, det var bare en dritt-telefon med fysiske taster, tror det var en ... Sony Express? Husker ikke ... Så da fant jeg heller ikke ut av hvor det var veier med fortau jeg kunne gå på.. Nei, da får jeg bare gå på E6, den veien jeg kom fra.

Pappa kjørte etterhvert mot byen og fant meg midt på veien. Neste dag la jeg meg inn på avrusning for å gjøre ham fornøyd. Da jeg var ferdig på avrusningen som koster et par hundre tusen, begynte jeg å ruse meg igjen.
Vis hele sitatet...
Hahaha, hva slags effekt fikk du?

Og hvor lang tid tar det før effekten kommer?
Sist endret av Freskern; 11. november 2021 kl. 20:36. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Velkommen Gullbust"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Freskern Vis innlegg
Hahaha, hva slags effekt fikk du?

Og hvor lang tid tar det før effekten kommer?
Vis hele sitatet...
Det var mer en slags euforisk effekt, omtrent det samme som når du begynner å bli brisen på alkohol i løpet av tidlig høsten, og sitter alene utendørs et veldig fint sted med masse natur og farger, hvor du tenker at alt er perfekt, og ønsker å virkelig endre på noe og ha en mer positiv innstilling fremover, f.eks. etter kjærlighetssorg.

Det har tatt meg 30 minutter å merke effekt av slike tabletter, men det har ofte også blitt sånn at jeg faktisk fikk effekt, men egentlig ikke helt klarte å fange følelsen av at effekten var tilstede, dermed har jeg redosert helt til jeg plutselig sitter på glattcella og ikke husker hva faen jeg har gjort for å havne der.

Så jeg understreker, hvis du ikke får tilfredsstillende effekt nå, la være å ta mer, og ta heller flere på en gang neste gang. PÅ TOM MAGE!
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Det var mer en slags euforisk effekt, omtrent det samme som når du begynner å bli brisen på alkohol i løpet av tidlig høsten, og sitter alene utendørs et veldig fint sted med masse natur og farger, hvor du tenker at alt er perfekt, og ønsker å virkelig endre på noe og ha en mer positiv innstilling fremover, f.eks. etter kjærlighetssorg.
Vis hele sitatet...
Snakk for deg selv, det der høres jo ut som om imovane er noa ala MDMA.

Jeg blir bare rolig i kropp og hode av dem. Jeg har fått kombinasjon av imovane og stilnoct fra lege, så det er ikke fysisk farlig ihvertfall.
Anonym bruker
"Velkommen Gullbust"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Relevant Vis innlegg
Snakk for deg selv, det der høres jo ut som om imovane er noa ala MDMA.

Jeg blir bare rolig i kropp og hode av dem. Jeg har fått kombinasjon av imovane og stilnoct fra lege, så det er ikke fysisk farlig ihvertfall.
Vis hele sitatet...
Tja, jeg kan forstå at det høres ut som MDMA, men hvis du er i riktig setting, vil Stilnoct også gi den følelsen, bare at med MDMA er det tusen ganger sterkere, og dessuten har en stimulerende effekt.

Stilnoct derimot gir en avslappende effekt samtidig som den lille euforien og den styrkede kreativiteten sammen med den nedsatte impulskontrollen.

Forresten snakker jeg om Stilnoct, ikke Imovane