Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 3446
Du må beise sjarken!
Hei, tenkte jeg skulle slå på stortromma i år og kjøpe lillebroren min en ny gamninglaptop til jul.
Er årevis siden jeg var særlig intressert i gaming eller PC, så spørsmålet er, hva duger? Hvor mye må jeg bruke og hva bør jeg kjøpe for å få mest "bang for the buck"

Ja jeg vet at en stasjonær er bedre og billigere, men det blir laptop.
Han spiller mest Farming simulator (nå kommer 22 som jeg har skjønt) og COD MW
Meningsløst medlem
Quakecry's Avatar
Hvorfor laptop?
Du må beise sjarken!
Trådstarter
fordi sånn som situasjonen er for han så har han ikke plass til en stasjonær.
hva er budsjettet ditt sånn ca da?
Du må beise sjarken!
Trådstarter
Jeg vil under 12000 men om noe til 8 duger så vil jeg på 8
https://www.netonnet.no/art/gaming/g...1018280.11014/

Nå koster denne 13,5k da. Men har den selv, å er den jeg bruker nå. Bare husk å gå inn på bios å få opp clocken.
Eneste minuset jeg vil trrekke fram er at vifta kan lage litt mye lyd til tider, men bare å ha på headsett så hører man det ikke
Du må beise sjarken!
Trådstarter
Hva bruker du den til? Er du fornøyd?
jeg bruker den til jobb, skole og litt gaming. spiller også farmong simulator 19
den går på 40% belastning på skjermkortet. den spiser det meste av spill. spillt cs go, warsone, minecraft tekkit. og noen andre spill. fungerer perfekt til alle formål. Den er litt stor og tung pluss at laderen er litt stor. laderen er på ca 300w. Anbefaler deg å se på rewievs på youtube osv. Man skal ikke langt ned i pris, før pcen sliter med å takle nye tunge spill.