Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1986
Hva er risikoen for å bestille frø?

Og hva ville vært det beste stedet å bestille frø fra?
50prosent?

Se regler
Har aldri grodd før, hvilke strain ville vært best for en nybegynner med lite plass og ingen kunnskap om dyrking?
Sist endret av Altazium; 2. november 2021 kl. 21:01.
Norge er mitt beste råd. 99% sikkert. Hvis du velger en trygg selger da.
Sitat av ivar_oslo Vis innlegg
Norge er mitt beste råd. 99% sikkert. Hvis du velger en trygg selger da.
Vis hele sitatet...
Er det nettsider med selgere fra norge som selger innenlands da?
Anonym bruker
"Hjemmelaget Succubus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Valg av strain er en smaksak. Du finner alt av smaker om du bryr deg om slikt, ellers bør du holde deg til noe med en del CBD som motvirker noia etc. Auto er enkelt siden du slipper du å tenke på dette med lys/mørke i blomstringsfasen. De fungerer også bedre utendørs. De autoene jeg har vært borti har dog vært følsomme for trange potter, så alle disse rådene om å "potte om" regelmessing bør du skippe til å begynne med. Sett den rett i endelig potte, gjerne 10l eller mer per plante. Gi de 16-20t lys i døgnet og vann ved behov.
Med foto kan du gjøre "alt". Du har full kontroll på størrelse, du kan holde en moder-plante som du kloner eller re-vegge en plante etter høsting for en ny runde. Men de krever litt mer disiplin på lys.
Dette er stort sett enkle planter å holde, i det minste om du plukker blant de mest vanlige og populære strainsa. Bruk mye jord og vann med whatever av gjødsel ment for potteplanter. Jeg bruker en eller annen greie fra Blåkorn selv om jeg har "avansert" 2komp stående, er bare ekstra bry og mas.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Valg av strain er en smaksak. Du finner alt av smaker om du bryr deg om slikt, ellers bør du holde deg til noe med en del CBD som motvirker noia etc. Auto er enkelt siden du slipper du å tenke på dette med lys/mørke i blomstringsfasen. De fungerer også bedre utendørs. De autoene jeg har vært borti har dog vært følsomme for trange potter, så alle disse rådene om å "potte om" regelmessing bør du skippe til å begynne med. Sett den rett i endelig potte, gjerne 10l eller mer per plante. Gi de 16-20t lys i døgnet og vann ved behov.
Med foto kan du gjøre "alt". Du har full kontroll på størrelse, du kan holde en moder-plante som du kloner eller re-vegge en plante etter høsting for en ny runde. Men de krever litt mer disiplin på lys.
Dette er stort sett enkle planter å holde, i det minste om du plukker blant de mest vanlige og populære strainsa. Bruk mye jord og vann med whatever av gjødsel ment for potteplanter. Jeg bruker en eller annen greie fra Blåkorn selv om jeg har "avansert" 2komp stående, er bare ekstra bry og mas.
Vis hele sitatet...
Hva mener du med at photo krever litt mere disiplin på lys, det er vell det minste/enkleste å kontrollere når man dyrker? :P
Anonym bruker
"Blå Skræling"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Se siste episode av TOLL.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Se siste episode av TOLL.
Vis hele sitatet...
Yes, godt eksempel! episode 3 eller 4? Blir beslaglagt frø liggende inni et "Boyzone" cd-cover (under det det svarte cd-dekslet). Så det er nok veldig gambling, siden dem er VELDIG klar over frøimporten!
Anonym bruker
"Hjemmelaget Succubus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
@pilleknasker: Alt er relativt, men for mye lys i mørkeperioden kan revegge planter. Det ødelegger teknisk sett ikke avlingen men det forsinker jo produksjon og roter til flyten.