Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 3588
Jeg prøver alltid så godt jeg kan å dirty talke i senga. Ikke fordi jeg selv vil men fordi damene elsker det.

Men jeg kommer ikke på veldig mange og bruker ofte de samme hver gang.

Har dere noen tips til hva man kan si som virkelig tenner jentene?
Har ingen konkrete fraser, men jeg tenker at et par ting er viktig her:
  • At du faktisk kan sette handling bak ordene
  • Hvis du beskriver kropp og utsende på en seksuell, grov måte så bør det være ting du faktisk mener.
Sier du til dama at du skal bruke den (sett inn beskrivelse) kroppen hennes og at du skal
gjøre (sett inn handling) med henne så bør du kunne og mene nettopp det, ellers blir det bare flaut.

Utover det finnes det vel egentlig ikke noen grenser for hva man kan si, men man kan ikke si alt til alle.
Dirty talk er, som mye annet seksuelt, pinlig hvis du tar deg selv for høytidelig.
Hvis dette kun er noe du gjør for henne, er det nok best å spørre hvilke ting hun spesifikt liker å høre om.

Liker hun at dirty talken er vulgær og beskrivende?
SPOILER ALERT! Vis spoiler
Du lukter og smaker så godt, elsker fittesaften din i ansiktet, elsker når du kommer rundt fingrene mine. Kunne ha slikket deg i timevis, men nå må jeg kjenne fitta rundt kuken min. Er du klar for å bli trollpult til du skjeler?

Forminskende og ydmykende?
SPOILER ALERT! Vis spoiler
Fy faen så kåt du er, lakenet er jo gjennomvått av fittesaft! Liten tøs som skriker etter grov pikk. Og du kaller deg selv en feminist?

Eller med elementer av rollespill?
SPOILER ALERT! Vis spoiler
Se, her kommer grisejenta! Nøff, nøff, nøff, se som hun kryper på gulvet med rompa i været. Hva vil du, lille grisehore, vil du ha Felleskjøpet-pikk i toeren? Du rister på hodet, men fitta di sier ja. Se så våt jeg blir på fingrene!

Er egentlig bare fantasien som setter grenser for hva som kan regnes som dirty talk. Hvis hun har andre fetisjer, kombiner gjerne med disse.
Som alt annet med sex, spør henne om hva hun liker.

Dirtytalk er kleint for de fleste mens noen digger det.
Lett dirtytalk ala seksuelle komplimenter slår alltid bra an mens dirtytalk ala nedlatende griseprat du prøver for hardt med kan lett ødelegge stemningen helt og synet hennes på deg. Hvor akuratt hennes grenser går er det bare hun som kan svare på.
Njaaa.. det kan være jævlig kleint, hvis du syns du er usikker på det.. da må man gjøre det med selvtillit ellers ødelegger det bare stemninga.. lag heller lyd!! Stønning! Det er tingen
Sitat av Risz Vis innlegg
Njaaa.. det kan være jævlig kleint, hvis du syns du er usikker på det.. da må man gjøre det med selvtillit ellers ødelegger det bare stemninga.. lag heller lyd!! Stønning! Det er tingen
Vis hele sitatet...
Er han ikke en stønner så bør han heller ikke begynne. Finnes ikke noe mer forstyrrende enn å forsøke å nå klimaks med en som ligger å fakestønner g høres ut som en døende hvalross
Jo det bør han, haha! Jenter haaaater når det er stille. Tenker ikke på fake stønning, det ligger jo litt naturlig til tenker jeg..puste tungt med mørk stemme.. jaa
Sitat av Svartbak Vis innlegg
Dirty talk er, som mye annet seksuelt, pinlig hvis du tar deg selv for høytidelig.
Hvis dette kun er noe du gjør for henne, er det nok best å spørre hvilke ting hun spesifikt liker å høre om.

Liker hun at dirty talken er vulgær og beskrivende?
SPOILER ALERT! Vis spoiler
Du lukter og smaker så godt, elsker fittesaften din i ansiktet, elsker når du kommer rundt fingrene mine. Kunne ha slikket deg i timevis, men nå må jeg kjenne fitta rundt kuken min. Er du klar for å bli trollpult til du skjeler?

Forminskende og ydmykende?
SPOILER ALERT! Vis spoiler
Fy faen så kåt du er, lakenet er jo gjennomvått av fittesaft! Liten tøs som skriker etter grov pikk. Og du kaller deg selv en feminist?

Eller med elementer av rollespill?
SPOILER ALERT! Vis spoiler
Se, her kommer grisejenta! Nøff, nøff, nøff, se som hun kryper på gulvet med rompa i været. Hva vil du, lille grisehore, vil du ha Felleskjøpet-pikk i toeren? Du rister på hodet, men fitta di sier ja. Se så våt jeg blir på fingrene!

Er egentlig bare fantasien som setter grenser for hva som kan regnes som dirty talk. Hvis hun har andre fetisjer, kombiner gjerne med disse.
Vis hele sitatet...
Det var ekstremt kleint. Finnes det folk som faktisk bruker slikt dirty talk?
Sitat av Hidden_sniper Vis innlegg
Er han ikke en stønner så bør han heller ikke begynne. Finnes ikke noe mer forstyrrende enn å forsøke å nå klimaks med en som ligger å fakestønner g høres ut som en døende hvalross
Vis hele sitatet...
Er en tilvenningssak, har helt frem til forige eks vært helt lydløs i sengen men fikk fort beskjed om at dersom jeg skulle være helt lydløs i sengen så kom hun også til å være det, det gir dem en boost akkurat som på oss gutta dersom det kommer noen høye pustelyder og små stønn fra oss gutta men ja pass på å ikke overdriv, det er kleint som faen i starten men du kommer inni det

Pleier være litt forsiktig med å dra den for langt med dirtytalken men liker å å flippe beina hennes på skuldrene mine å si "se hva jeg gjør med deg" mens jeg får henne til å se ned å se meg gli inn å ut av henne, blir somregel litt ekstra stønning, andre ting er "fitta di er så digg at jeg skulle ønske jeg kunne vært inni deg for alltid" "kom for meg nå" (må bare brukes om du faktisk greier få den spesifikke jenta til å komme)
Sist endret av freebird; 27. oktober 2021 kl. 05:59. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Picard Vis innlegg
Det var ekstremt kleint. Finnes det folk som faktisk bruker slikt dirty talk?
Vis hele sitatet...
Poeter og tekstforfattere gjør kanskje det?
Sitat av freebird Vis innlegg
Er en tilvenningssak, har helt frem til forige eks vært helt lydløs i sengen men fikk fort beskjed om at dersom jeg skulle være helt lydløs i sengen så kom hun også til å være det, det gir dem en boost akkurat som på oss gutta dersom det kommer noen høye pustelyder og små stønn fra oss gutta men ja pass på å ikke overdriv, det er kleint som faen i starten men du kommer inni det

Pleier være litt forsiktig med å dra den for langt med dirtytalken men liker å å flippe beina hennes på skuldrene mine å si "se hva jeg gjør med deg" mens jeg får henne til å se ned å se meg gli inn å ut av henne, blir somregel litt ekstra stønning, andre ting er "fitta di er så digg at jeg skulle ønske jeg kunne vært inni deg for alltid" "kom for meg nå" (må bare brukes om du faktisk greier få den spesifikke jenta til å komme)
Vis hele sitatet...
Jaja jeg er motsatt. De mest minneverdige knullene har vært i regi av menn som ikke har følt behovet for å prate. Hvis du hadde begynt sånn der med meg så hadde jeg bedt deg ti stille. Jeg foretrekker annen form for kommunikasjon,f.eks intens øyekontakt
Sist endret av Hidden_sniper; 27. oktober 2021 kl. 08:29.
A Real Human Bean
Mullah's Avatar
Donor
Sitat av Dough Vis innlegg
Poeter og tekstforfattere gjør kanskje det?
Vis hele sitatet...
Jeg er hverken poet eller forfatter.
Sitat av Picard Vis innlegg
Det var ekstremt kleint. Finnes det folk som faktisk bruker slikt dirty talk?
Vis hele sitatet...
Kleint!? Det der er dirty talk i en klasse for seg selv. Hadde flirt meg forderva om jeg ble servert de strofene der i senga. Og det er jo strengt talt bare gøy, sex trenger ikke være seriøst hele tiden.

Om man ikke vil få dama til å le så kan man utelukke det siste eksempelet + spørsmålene i de andre eksemplene. Nå høres det ut som trådstarter er vandt til at damene liker at han snakker slik. Kan være greit å avklare på forhånd om man er gira på det eller ikke. Og ingenting i veien for å si "hold kjeft og ta meg" om det blir for mye.

Si eller gjør noe, i det minste. Komplett stillhet er drepende.
Sist endret av Medusa; 27. oktober 2021 kl. 17:57.
Det er enkelt - hold det kort og skittent, kommander henne, kast henne litt rundt og lag lydene du føler for