Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 2122
Anonym bruker
"Vred Sild"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Halla. Sliter med panikkanfall før søvn. Fått tilbud om blåvalium og stesolid. Vil kjøpe ett par for å dempe den jævla angsten... hvilken hadde du gått for mot angst? Er ikke meningen å sitte å snøvle, men fjerne anxiety. Takk på forhånd
Det er samme virkestoff i begge, men «blåvalium» vel 10mg mens stesolid er 5mgb
Ingen av disse selges på apotek vell? Er det ikke bare vival og valium 5mg man får på resept?
Anonym bruker
"Vred Sild"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av pilleknaskern Vis innlegg
Ingen av disse selges på apotek vell? Er det ikke bare vival og valium 5mg man får på resept?
Vis hele sitatet...
Man får stesolid fra lege jo

Hm oki
Anonym bruker
"Vred Sild"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av NodSquad Vis innlegg
Det er samme virkestoff i begge, men «blåvalium» vel 10mg mens stesolid er 5mgb
Vis hele sitatet...
Så da vil altså blåvalium lønne seg om samme pris, lurer bare på om kvaliteten er bedre på stezzo enn blå? Vil som sagt ikke bli pillerusa, bare god form og null angst
Anonym bruker
"Snakkende Rån"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Gå for stesolid er det tryggeste valget mener jeg, siden blåvalium er MYE vaneligere å fake.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Så da vil altså blåvalium lønne seg om samme pris, lurer bare på om kvaliteten er bedre på stezzo enn blå? Vil som sagt ikke bli pillerusa, bare god form og null angst
Vis hele sitatet...
Vil lønne seg med 10mg en 5mg ja. Om begge er apotekvarer er det lik kvalitet. Ville gått for norske stesolid da det er større sjanse for at blåvaliumen er fake.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Man får stesolid fra lege jo

Hm oki
Vis hele sitatet...
Mulig det, finner bare stesolid rektalveske på felleskatalogen og 5mg vival/valium.
Sitat av pilleknaskern Vis innlegg
Mulig det, finner bare stesolid rektalveske på felleskatalogen og 5mg vival/valium.
Vis hele sitatet...
https://www.felleskatalogen.no/medis...actavis-612360
God når det gjelder
Carmex's Avatar
Har du forsøkt sobril? Oksazepam er i mitt hode et mye snillere virkestoff. Og fjerner angst uten at du blir ruset.
Anonym bruker
"Vred Sild"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Carmex Vis innlegg
Har du forsøkt sobril? Oksazepam er i mitt hode et mye snillere virkestoff. Og fjerner angst uten at du blir ruset.
Vis hele sitatet...
Har testet sobril ja. Den fungerte . Å har jeg handla ett pr blå og ett par stesolid. Men får litt noia for den blåvaliumen når jeg leser at d kan være fake. Har handlet av en av de gamle gutta, ikke en 17-åring som dealer etter skolen. Man kan vel ikke dø av å ta ett pr?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Har testet sobril ja. Den fungerte . Å har jeg handla ett pr blå og ett par stesolid. Men får litt noia for den blåvaliumen når jeg leser at d kan være fake. Har handlet av en av de gamle gutta, ikke en 17-åring som dealer etter skolen. Man kan vel ikke dø av å ta ett pr?
Vis hele sitatet...
Har en venn som spiste en fake blå valium, han svimte av og lå flere timer i en posisjon som gjorde at han ikke fikk oksygen til hjernen og sitter den dag i dag i rullestol og må ha hjelp til alt. Så man kan være uheldig med kun ett par, nå har ikke jeg hørt så mange historier lignende denne men jeg fikk stor respekt for piller etter denne hendelsen!
Anonym bruker
"Vred Sild"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Å fy faen.... ja nå lurer jeg på å hive de....

De ser forøvrig slik ut:



Påvirker benzoer hjertefrekvensen/puls? Har litt lav puls, men om jeg tar ett par til dagen så fainter jeg vel ikke?
Hvis du føler at du ikke klarer å føle angsten lengre, ta en halv en og legg deg i senga på siden med en gang.
Da ligger du bra. Og 5 mg burde gi god angstdempende effekt.
Sist endret av Arex_x; 16. desember 2020 kl. 18:39.
Sobril som har oksazepam som virkestoff omgjøres til diazepam i kroppen. Man tester i hvertfall positivt på begge hvis du tar sobril. Skjønn det den som kan
Anonym bruker
"Sjuk Falk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av NodSquad Vis innlegg
Sobril som har oksazepam som virkestoff omgjøres til diazepam i kroppen. Man tester i hvertfall positivt på begge hvis du tar sobril. Skjønn det den som kan
Vis hele sitatet...
Det stemmer ikke. Oksazepam er en av de aktive metabolittene til diazepam, og det er dermed motsatt. Du vil teste positivt på både diaz og oksa etter å ha tatt diazepam, men kun oxa etter sobril.
For meg funker Sobril soleklart best mot angst. Tar 30 mg pr dag og klarer å fungere i samfunnet uten å føle meg rusa.